Ga naar inhoud

Wanneer weer gevoel in tepel?


Aanbevolen berichten

Dag meiden! 

 

Dinsdag ben ik een borstlift en vergroting ondergaan.

Blij natuurlijk dat ik eindelijk de stap gezet heb.

Morgen moet ik op controle dus ga ik dit natuurlijk ook even aankaarten maar was toch ook wel benieuwd naar jullie ervaringen.

 

In mijn rechterborst heb ik meteen weer gevoel in de tepel, zelfs bijna normaal gevoel denkik.

Mijn linkerborst is harder, meer opgezwollen rondom, blauwer, daar heb ik ook een kleine bloeding gehad dinsdag avond (pc weet dit en zei dat dit zeker kon) en hier heb ik in de tepel niks gevoel.

 

Hoe is dit bij jullie verlopen?

 

Groetjes van mij :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geluk! Ik ben ben 23 d PO en ik heb geen gevoel in mijn tepelhoven of tepels of het stukje net boven mijn litteken. Lijkt ook nog niet echt terug te komen maar dit kan nog wel tot een jaar duren. Zenuwen herstellen traag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei MadameC:

Oh @Visje7 wat een mooie nieuwe foto!

 

Ok, oef.... dat geeft wat moed :D:43:

 

 

Dankje! Ze moeten nog behoorlijk indalen hoor, ze lijken daar heel erg groot maar dat komt omdat de binnenkant/onderkant in de cup niet gevuld is :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Cha1990:

@Visje7 zijn dat jouwn borsten op de foto? Wat ontzettend mooi mag ik vragen hoeveel cc jij hebt heb zelf volgende week mijn eerste consult ben beetje aan het kijken wat ik mooi vind 

 

Dankje! Ja ze zijn van mij maar zoals ik al hierboven zei: ze moeten nog indalen. Ze zijn helemaal niet zo groot als op die foto omdat de binnen-onderkant van de cup niet gevuld wordt en alle bolling nog boven zit. Zonder bh zijn ze ook lang niet zo mooi, dan zijn ze puntig, ongelijk en nog vol blauwe plekken. Ik heb 300 cc anatomisch dual plane gekregen. Had 70A maar geen vulling boven en zit nu ongeveer op 70C. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij zijn eigenwijs, de ene dag zijn ze een soort "doof" en de andere dag worden ze met elke verschuiving van m'n bh stijf. 
Ook vind ik het echt niet prettig als iemand anders eraan zit, te gevoelig terwijl dit eerst anders was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Rocker:

Die van mij zijn eigenwijs, de ene dag zijn ze een soort "doof" en de andere dag worden ze met elke verschuiving van m'n bh stijf. 
Ook vind ik het echt niet prettig als iemand anders eraan zit, te gevoelig terwijl dit eerst anders was. 

 

Hihi "die van mij zijn eigenwijs", sorry, vond dat even grappig ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MadameC:

Hihi "die van mij zijn eigenwijs", sorry, vond dat even grappig ;)

 

:45:Haha dat mag hoor, ik ben zelf ook hartstikke eigenwijs dus zou raar zijn als die tepels gehoorzaamden hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.