Ga naar inhoud

twijfel bvk


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben miekepiek  en ben 18 jaar oud. Ik heb een vraagje..
Ik twijfel heel erg om een bvk te laten doen. Ik heb cupmaat f/g en hierdoor last van mijn nek en schouders.
Paardrijden is een grote hobby van mij, maar hierin bellemeren mijn borsten mij heel erg.
Ik ben ontzettend bang voor spuitjes (en bij een narcose is dat wel nodig). Ook in het dagelijkse leven zelf word ik belemmerd door mijn borsten. wanneer ik ren of fiets, of de trap op en neer moet lopen doet het erg pijn omdat ze gewoon best wel zwaar zijn.
Wie heeft hier ervaring mee en wat hebben en zouden jullie doen?

ik hoop op een reactie, en ervaringen van anderen te kunnen lezen?
 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen mijn ervaring wat betreft de narcose delen. Bij Artemedis waar ik ben geweest werken ze met een speciale narcose waar je niet ziek van wordt en prettig in en uit gaat.

 

Ik ben ook als de dood voor spuiten en het infuus was mijn enige angst. Dit hebben ze daar heel goed opgepakt en voordat ik het door had zat hij er al in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben nu 25 jaar en word binnenkort geopereerd. Ik heb net zoals jij heel hard getwijfeld en ook nu blijf ik schrik hebben van de narcose.

Maar, ik heb hier al zoveel positieve dingen gelezen dat ik het echt wel wil doen. Ook mijn arts heeft mij hierin gerustgesteld.

 

Veel succes met je beslissing! Ik begrijp dat het helemaal niet gemakkelijk is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.