Ga naar inhoud

boobss : 28 oktober 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb het ook te horen gekregen bij mn consult, ik heb er expres om gevraagd omdat ik het me afvroeg. Niet masseren bij ruwe protheses!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik denk het wel! Als de wondjes dicht zijn dan kan je volgens mij weer lekker gaan paffen. Ik ga proberen helemaal niet meer te roken, en dat zal goed gaat tot de eerste keer dat ik uit ga haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhmm ik heb gewoon vanaf dag 1 po weer gerookt !!

volgens mij heeft het roken te maken met je litteken genezing..

het werkt toch ook niet als je 2 weken stopt en daarna weer begint?

als je echt al 2.5 week niet gerookt hebt zou ik het door zetten en gewoon nietr meer roken ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies dat dacht ik ook dus ik ga er weer voor om te stoppen. Wordt alleen moeilijk als ik alcohol drink want dan krijg ik trek in een sigaret. Nu rook ik al ruim 2 weken niet dus moet ik wel redelijk afgekickt zijn toch?

Alhoewel, tijdens mn zwangerschappen en borstvoeding heb ik ook niet gerookt en op de dag dat ik stopte met borstvoeding ben ik ook weer gaan roken dus die vlieger gaat niet op haha, zit toch tussen je oren he?

En als je stopt moet je dat zelf echt willen, nu stopte ik voor een baby of een bv en niet voor mezelf. Maar ja, ik ga het weer proberen, elke dag is er 1 :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ik vind mijn borsten nou niet zo groot dat ik verwachte, eerst raadde dokter me 260 cc zal op een kleine c vallen, bij de operatie koos ik toch 300 cc maar gisteren paste ik de bh b75 paste het gewoon. Ik denk dat het niet meer groter word. echt balen. Ik zei al dat ik echt grote c woude! maar bergman doet niet grote cc. iemand ervaring?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja of het nu over borsten gaat of over mannen! pffff!!!

ik vind het ook allemaal erg vreemd! kijk elke dag in de spiegel, en kijk er niet meer met een lach naar toe! ik zit nu telkens mijn borstkas naar voor te duwen om nog wat moois te zien! maar pfff dat was ook echt niet de bedoeling!

ik ga morgen nog eens een foto maken en dan volgende week nog eens meten ofzo! maar het valt me tegen!!!!!!

jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay

jij bent toch best tenger?

ik denk als je nu al die bolling hebt onder je oksel je bij een grotere maat nog meer een bolling krijgt daar want

de proteses worden alleen maar breder bij grotere maat, tenzij je proteses krijgt met meer bolling weet niet of die bestaan

komt goed meis

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.