Ga naar inhoud

boobss : 28 oktober 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik ben nieuw, en heb een afspraak gemaakt bij boerhaave voor 1 ste consult op de 8 ste oktober 2010 bij dokter v/d weij. ik heb nog enkel twijfels om bij dokter roddi te gaan. wie ken dokter v/d weij? ik zie weinig die naar hem toe gaan alleen maar dokter roddi. willen jullie aub wat tips of informatie geven? ik vind nogal allemaal een beetje eng al die verhalen en er zijn zoveel klinieken. ik zou hierna ook kijken bij bergman. help!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Boobss,

Welkom! :D

Hier zijn zeker ook meiden die bij dr. v/d Weij zijn geweest, oa. Blonde Dollie en eetje, kijk anders eens bij de operatieverslagen bv, in de titels vind je ook de dokters terug waar ze geweest zijn of via de zoekfuntie bovenaan.

Zou zeggen lees je goed in hier op het forum, dat je al een beetje weet wat je kunt verwachten. Lijkt misschien allemaal nogal eng, maar valt best wel mee hoor, en je weet ook waar je het voor doet allemaal! :01:

Succes alvast met je eerste consult!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii... Welkom hier op het forum! Spannend allemaal he?? Heb je al een beetje een idee op welke cupmaat je uit wilt komen of hoe je de prothesen het liefst geplaatst wil hebben? Ik ben zelf bij Dr.Plovier geweest! Vind dit een hele goede Pc.. Succes met je consulten allemaal! Laat je even weten hoe ze zijn gegaan? Veel plezier op het forum, liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoiiii

bedankt eefje, ik zal ff lezen, mii 18 ik wil cupmaat c, en ik heb geen idee hoe het geplaatst word, ik heb zelf een aa tje, ik zal zeker laten weten na het consult, zijn er nog andere meiden die nog gaat naar boerhaave? ik kan einglijk niet wachte tot dat ik die :1bouncingboobs: krijgt.hahhaaa

groetjessss :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

zijn er meiden die ook naar consult gaan bij dokter v/d weij? ik zou echt fijn vinden als we verhaal samen kunnen delen. ik blijf toch bij dokter v/d weij, maar morgen ga ik ook een afspaak maken bij bergman. je moet toch een beetje overwegen welke klikt en goed bij voelt. ik zal vertellen over mezelf, ik ben 28 jaar heb 2 kinderen eentje van 4 jaar en ander is net 1 geworden deze week. 2 jongens trouwens. voordat ik nog toen jong was had ik b75 maar nu helemaal plat denk ik. ik zeg wel aa tje maar ik denk helemaal niks meer. na 2 keer borstvoeding is zo klein geworden. ik ben heel slank, weeg maar 43 kilo, ben veel afgevallen. tijdens mijn borstvoeding had ik wel c 75. vond ik super mooi. ik had weleens gedacht vorig jaar om een bv te doen, maar na 1 jaar nagedacht en twijfels is het zo ver gekomen. ik ben altijd jaloers als ik grotere borsten zie en ben dan heel erg onzeker over mezelf, kleren passen niet mooi, en verberg me borsten vaak uit schaamte dat ze zo klein zijn. mijn man natuurlijk vind het niet nodig bv. maar hij staat achter me en gaat met me mee naar het consult enz... maar nu ff afwachten, elke dag wachten lijkt wel jaren,

ik vind deze forum geweldig, kan zoveel info vinden en je staat niet alleen voor. echt superrr

ik hoop dat ik veel steun krijgt bij deze,

kusjessss lisa :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het toch knap van je hoor dat je die stap hebt durven zetten!! Fijn dat je man toch achter je staat :) Ik weet zeker dat als je straks je nieuwe boobs hebt, je man ook wel erg blij zal zijn.. :D Je zal veel fijner in je vel zitten... Dat is bij mij ook, mijn vriend ziet echt in dat ik me nu zekerder voel! Ik loop ook niks anders als zonder bh rond en dat doet hem ook goed om te zien dat ik zo blij ben...

Dus meid ga ervoor.... !! :D Niet meer twijfelen! Straks heb jij ook borsten en kun je trots zijn!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

danke mii18,

lotus24 ik ben ook benieuwd over de consult, ik wil cup c maar heb geen idee over rond of antomisch. ik ben slank en hoor straks wel van dokter v/d weij.

groetjesss

Ik ben ook redelijk slank, maar nog niet eens zo slank als jij! En ik heb bij mij vorige consult ook anatomische protheses aangeraden gekregen. Ik denk ook als je slank bent dat dat de meest mooie optie is, mits je voor de spier wil. Ronde zou alleen gaan achter de spier, zonder de randen te zien of rimpeling (plooien) te krijgen. Maar dat zie je wel als je de protheses te zien krijgt tijdens je consult. De ronde gaan door de zwaartekracht natuurlijk ook naar beneden hangen en dan is de bovenkant van de ronde prothese 'leeg'. Als je dan niet veel eigen weefsel hebt, gaat je dit door je huid heen zien..

Ik ben benieuwd naar je consult!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey boobss!

ik ben zelf bij Dr. van der Weij op consult geweest!

een geweldige man!

hij neemt echt de tijd voor je en hij meet alles van a tot z op en komt dan met zijn oordeel over wat hij denkt dat het mooist bij jouw lichaam past.

daarna kun je met een pasprothese zelf beslissen of je de maat die van der weij voor je heeft uitgekozen ook mooi vind of dat je liever groter/ kleiner wilt..

ik heb volledig vertrouwen in Dr van der Weij en word, helaas, pas volgend jaar door hem geopereerd, maar ik heb er nu al zoveel zin in!

de resultaten van de borsten die die man heeft gemaakt zijn in 1 woord fantastisch! zoek maar eens in de galerij!

ik hoor graag hoe jij het consult vond gaan! spannend hoor, maar het is zo 8 oktober!

veel plezier en succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyyy meiden,

ik heb vandaag bergman gebeld voor de consult, ik wil toch weten hoe daar is enzo.

dussss..... ik heb volgende week woensdag de 6 de okt 2 consulten, om 10 uur bij dokter laban, en 18.00 uur in de avond bij dokter vd weij.

hiiiii kan niet wachten. ik heb vrij genomen van werk voor volgende week!

ik ga met me mannetje.

ik vind super leuk, daarna denk ik dat ik een datum vast legt bij 1 van die twee.

ik heb gisteren nieuwe uggs gekocht, en woensdag heb ik mijn iphone 4.!! allemaal voor als ik naar consult en operatie ga.

ja suusboob wanneer of welke datum volgend jaar? ik wil eind novemer ofzo als het kan.! want het is niet zo druk nou denk ik. want ik kon meteen op consult maar ik kan pas volgende week.

hi lotus24 heb je al consulten gehad of ga je nog doen? is het je eerste ?

groetjessss kussss :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moontje,

ik heb heel veel erover gelezen, ik denk dat ik voor anatomisch ga achter of voor de spier weet ik niet of ik veel vetweefsel hebt. mijn vriend zei ook dat veel natuurlijker eruit zou zien. maar ik ben bang dat die gaat draaien, gebeurt dat vaak? of ligt het aan de arts die goed doet en gebeurt het niet. en de ronde prothese, als die achter de spier gaat krijgt je dan ook ballen effect? want zoals ik las dat dokter van de weij alleen meestal anatomisch doet, en bij bergman ronde prothese. maar ik ga gewoon daar naar toe en ziet wel waar ik me goed bij voel. welke prothese voelt het meest zachter aan?

ik heb een aa tje zal het lukken naar c cup? ik ben slank, bij mij zie je geen botten uitsteken ofzo.

nog paar dagen, echt spannend,

groetjessss :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Booobs,

Gebeurd niet vaak hoor draaien van de anatomische, en ook met ronde zul je niet een balleneffect bekomen, ronde voelen wel zachter aan, anatomische zijn iets stugger omdat ze natuurlijk die vorm moeten behouden, alles heeft z'n voor- en nadelen, gewoon goed laten voorlichten en doen waar je je het beste bij voelt! Succes met je 2 consulten! ^_^

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ballenefect heb je niet snel hoor met de prothesen waar we hier mee werken,dus die angst kan je al uit je hoofd halen hahaha

ja je moet idd even je consulten afwachten,ligt echt aan je eigen vetweefsel,bouw en huid enzo,dus ja,laat het even op je afkomen en kijk wat je aanstaat.

en van een A naar een C heb je zo hoor,met prothesen,vaker komt er een D of een E uit :6: ook dat klinkt enorm,maar met prothesen valt dat reuze mee,niet vergelijkbaar als echte borsten in die maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

morgen vroeg is het al zover, ik heb er zin in!!! :1bouncingboobs:

ik zat hele tijd te denken welke prothese ik zal nemen, ik vind anatomisch toch veel mooier. het valt mooier uit ziet natuurlijker, ik zie soms op de foto bij ronde prothese toch iets meer ronderig uit zien.

bij anatomisch is meer druppelvormig net als echte borsten.

nadelen heeft anatomisch wel zoals kans op draaien, kost meer geld, en voelt stugger. maar het is wel mooier, ik denk dat het wel mee valt.

ik vind bij dokter vd weij dat hij veel mooie borsten heeft gedaan, en bij laban niet zo.

morgen vroeg vertrek ik om 9 uur smorgens, naar bilthoven. zijn er ook meiden die ook morgen naar bilthoven gaan?

en savonds om 17.00 uur naar boerhaave.

ik hoop echt dat er geen fille is rond die tijd, want het zijn spitsuren allebei.

wens me geluk meiden.!!

laat me horen als iemand morgen ook rond die tijd moeten!!

doeii doeiii

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.