Ga naar inhoud

Sport bh hoe lang?!


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

ik zit net nog even in mijn nazorg papieren te lezen en daar staat in dat ik de sport bh drie weken moet dragen . Is dat wel goed ?? Ik dacht echt zes weken . Ik denk ik vraag het hier eens , wou namelijk net nog even een nieuwe bh erbij bestellen . Maar als het nog maar twee weken hoeft doe ik dat niet . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Volgens mij is het advies vaak 3 weken dag en nacht, daarna nog 3 weken overdag. Maar dat verschilt dus per pc.

ik zou even contact opnemen met je pc, want na drie weken over gaan op normale bh's lijkt me niet verstandig, ook niet prettig voor jezelf aangezien je nog volop in genezing bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook 3 weken dag en nacht , 6 weken overdag. 

Maar loop nu al 6 weken dag en nacht en da hou ik denk ik nog ff aan. Moet er nog niet dan denken om nu al beugel bh aan te doen :45: maar das bij iedereen verschillend natuurlijk. 

Maar zoals @Madam.K al zei beste ff bij je pc navragen x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karola84

 

Hoelang je een sport bh draagt ligt aan het advies wat jouw pc je geeft,maar over het algemeen word er gezegd tussen de 4 en 6 weken dag en nacht.

Het is ook zo dat iedere pc zijn of haar eigen adviezen geeft.

 

Ook is het zo dat een andere bh heel vaak na een bv niet lekker zit, of niet goed past omdat de protheses dan nog niet soepel zijn om netjes in de cups te vallen.

 

Maar wil jij bijv 6 weken dag en nacht de sport bh dragen,dan kan dit absoluut geen kwaad, het geeft jou misschien ook meer een gevoel van veiligheid en extra steun.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd per pc verschillend. Ik kreeg advies 4 weken dag en nacht. Daarna mag ik een eigen bh aan (zelfs al met beugel) en nog 2 weken 's nachts de sport bh. 

Dus 4 weken overdag, 6 weken 's nachts 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal.

ik heb er net toch nog maar eentje besteld . Ik kan me ook niet voorstellen dat ik al een andere bh aan zou moeten doen over twee weken. ( net 1 week po nu) ik vind het juist vreselijk als ik hem even uit moet doen nu nog . Ik heb een hele akelige gekregen in de kliniek en draag nu een carefix Mary . En die zit zo fijn:rolleyes: . Had alleen zwarten besteld maar vandaag met een licht shirtje niet echt handig dus nu een witte besteld ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.