Ga naar inhoud

Hope : 18 november 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ha hope!

Idd nog twee weken te gaan...

Momenteel zit ik er een beetje mee, dat ik het verschoven heb naar voren.

Als ik 5 weken PO ben, moet ik fotograferen bij een veiling. Dat is vorige week bevestigd. Volgens Laban is fotograferen dan geen probleem, ik mag dan weer tillen enzo.

Ik ben alleen zooooooo vreselijk bang dat ik dan nog niet toonbaar ben. Lees overal verhalen van opgezwollen buiken enzo... Het is behoorlijk belangrijk dat ik er daar op mijn best uit zie.. Klinkt belachelijk, maar het is echt zo. Ik wil me niet onzeker voelen hierover, maar ben zo bang dat ik niet optijd herstel. Voor hetzelfde geld heb ik nog een buik alsof ik zwanger ben en borsten tot onder mijn kin.

Help..

Hebben jullie dat ook gehad? Die periode van twijfel vlak ervoor?

Hey Looot,

Die twijfel is heel normaal hoor, je haalt je de gekste dingen in je hoofd, hihi, maar heus, op 5 weken po zie je er echt al weer toonbaar uit hoor, geen zorgen om maken! :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi LoooT, nou daar zou ik me niet druk over maken! Ik ben nu een maand po, en ik kan mezelf wel netjes aankleden hoor als het moet, niemand ziet wat aan me! die opgezwollen buik valt wel mee, je ziet het alleen als ik naakt ben of mijn ondergoed, in kleren zie je het niet eens! komt vast allemaal goed... :) xx

Hoi Hope,

Ja alles gaat super!!! Bedankt voor je compliment! Ik ben ook echt heeeel blij :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.