Ga naar inhoud

Hope : 18 november 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een jonge vrouw van 23. Helaas voel ik me niet altijd zo.

Doordat ik van voren nogal "mini" ben, voel ik me vaak een héél stuk jonger en ontzettend onzeker.

Nu loop ik al jaren, met periodes, met het idee een borstvergroting te laten doen. Maar ik heb gewacht tot ik 21 was... Ik had namelijk altijd stiekem de hoop dat ik nog wel wat zou groeien. Niet dus!

Tussendoor heb ik ook periodes gehad waarin ik mezelf wilde "dwingen", te accepteren, dat ik nou eenmaal hele kleine borsten heb. Ook dat lukte me niet!

Ik ben nu al ongeveer een jaar (echt) informatie aan het opdoen, maar ik blijf maar twijfelen.

Dat zit sowieso al in m'n bloed... dat twijfelen, maar ik heb het gevoel dat ik de moeilijkste keuze ooit moet maken.

Ik wil het zo graag, maar ik ben ook zo bang!

Daarom heb ik me aangemeld bij dit forum. Op deze manier hoop ik nog meer informatie te kunnen inwinnen en uiteindelijk die (verrekte ;)) knoop eens door te kunnen hakken!

Heeft iemand ervaring met klinieken in Gelderland? Zowel goede als slechte is welkom. (Liefst goed natuurlijk! ;))

Groetjes "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hope,

Welkom hier! :D

Wens je veel lees- en postplezier op het forum, en twijfels zijn heel normaal hoor, is ook niet niets een operatie, maar bij hielp het wel om veel ervaringen te lezen en te zien dat het bij allemaal zo goed verlopen was (de pijn en dergelijke afhankelijk van de plaatsing en zo moet je er wel bijnemen, maar het is het dubbel en dik waard, en is ook voor iedereen verschillend) en dat heeft ook wel mijn besluit versterkt om er toch voor te gaan. Dus het komt wel, die knoop raakt echt wel doorgehakt! :38:

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste bv bij middellaankliniek in velp laten doen (nu velthuis)

2de bv 13 jr later bij accz in zevenaar. Ik prefereer accz boven velthuis. Mooier resultaat en veel goedkoper.

Ik vond de angst en zorgen te verwaardelozen (achteraf gezien dan he). Meid geloof me, je gaat zo gelukkig worden met borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom hier!

Ik herken het wel.. die twijfels. Ik had dat ook lang, maar nooit geld haha. Dus toen was er de mogelijkheid voor mij om het ineens te doen en heb ik gelijk contact gezocht met een kliniek dichtbij. Dat werd ACCZ in Zevenaar. Ik ging op consult en eigenijk wist ik het gelijk: dit wordt 'm.

Ik ben tot nu toe nog zo ontzettend blij. Het is mijn beste keuze ooit. Ik was bang van 'wat als het mislukt, dan loop ik met lelijke borsten, het is zo veel geld...' en nu denk ik 'het beste cadeautje aan mezelf waren mijn borsten'. Niet meer onzeker in bikini, leuke bh's en truitjes, ik voel me sexy en vrouwelijk.

Wat ik je alleen aan kan raden is om gewoon eens een consult te nemen bij 1 of meerdere klinieken. Dan kan je vergelijken en kun je mooi de prothesen passen om te zien welke maat bij je past. Je kan al je vragen stellen en misschien kun je DAN eindelijk voor jezelf een knoop doorhakken :3:

Het is heel moeilijk, maar er ging bij mij echt iets veranderen op het moment dat ik de prothesen in mijn truitje zag zitten tijdens het passen en 2 mooie borsten zag.

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie reacties, alle 3! :D

Ik heb hier idd al meer gelezen over het ACCZ. De prijs staat me zeker aan, maar is wel een heel verschil met andere klinieken... Weet iemand waar dit door komt?

Over Dr. van Onselen heb ik toevallig een tijdje terug al informatie over gezocht... en wat kom ik natuurlijk tegen?! *Slik*

(Jullie snappen waar ik het over heb?)

Dit houd me een klein beetje tegen om bij hem op consult te gaan, misschien heel onterecht, maar ik ben echt een schijtluis! :69:

Jen77 en Excella, jullie hadden dus wel beide meteen een goed gevoel bij Dr. van Onselen?

En ook tevreden met het eindresultaat merk ik? Zou ik misschien jullie foto's mogen zien?

Zaten er kosten aan het consult bij het ACCZ? Zo ja, hoeveel was dat ongeveer?

Hihi, sorry dat ik zoveel vragen heb hoor... Maar ik wil gewoon heel zeker van mn zaak zijn.

(Er komen dr ook vast nog veel meer! :P)

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Hope,

Ik ben ook bij ACCZ geweest en ben ook erg tevreden. Ik heb mijn consult bij dr kruppa gehad en hij heeft mij ook geopereerd.

Het is een hongaarse man met accent, waardoor hij op sommige nogal uhm... anders over komt. Maar hij heeft mij prima geholpen, alle vragen beantwoord en kan lekker droge humor hebben.

Dr van Onselen, ik denk dat ik weet wat je gelezen hebt en kan me voorstellen dat je denkt *slik*, maar aan de andere kant zijn er ook heel veel goede verhalen te vinden.

Denk overigens dat ze goedkoper zijn, omdat je in duitsland geopereerd wordt.

en bang... :rolleyes:, het was dat mijn vriend klaar stond om mij een mep op mijn billen te geven als ik niet zou bellen, maar anders had ik nu nog steeds getwijfeld, haha

Veel succes met je keuze!

even of topic.... mijn zoontje van 5 zit nu naast me en begint keihard te lachen....hahaha mama, dat zijn allemaal leuke tietenplaatjes :1bouncingboobs:

jongens... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik kan je vanuit betrouwbare bron vertellen dat het allemaal wel meevalt met van onselen. Zijn kliniek heeft bovendien de meeste recenties op kliniekenoverzicht.nl

zij zijn goedkoper omdat zij in duitsland opereren en dus o.a zich niet aan de dure regelgeving van nld hoeven te houden. Bovendien werken zij in duitsland omdat in duitsland anaesthesisten met de nieuwste en veiligste narcose technieken werken en de hygiene vele malen hoger dan nederlandse o.k's. Niet om het accz hoog te prijzen omdat ik er ben geweest. Ik ben nou eenmaal een verpleegkundige werkend in een ziekenhuis en kom geregeld op de o.k's hier.

ga bij hem op consult en je zult gauw genoeg weten of je intuitie zegt dat het goed is of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voelde bij mij echt heel goed ja. Had er geen naar gevoel bij

@Jen, ze zijn denk ik niet goedkoper omdat ze in Duitsland zitten. Ik zou eerst op 13 juli 2009 geopereerd worden in hun kliniek te Utrecht, maar net in die week van mijn operatie gingen ze pas naar Bocholt, en werd mijn operatie verplaatst naar 16 juli. En de prijs was daarvoor ook hetzelfde.

Maakt ook allemaal niet uit hoor, maar het zit um dus niet in de locatie. Tenminste, dat lijkt mij sterk, want vorig jaar zaten ze nog in Utrecht.

@Hope, ik heb dat nieuwsbericht gelezen en ook naar gevraagd tijdens het consult en Van Onselen was heel open en eerlijk. Er is een rechtzaak geweest waarin Van Onselen gewoon is vrijgesproken.

Hij doet iets van 600 BV-en per jaar meende ik me te herinneren (buiten al die andere operaties om) en er is 1 iemand overleden (en was niet voor BV maar liposuctie toch?). Daar maak ik me eerlijk gezegd dan geen zorgen om.. :blush: Natuurlijk is het erg... maar 1 persoon die tijdens de operatie is overleden odmat ze zelf haar medische dossiers niet goed heeft ingevuld maakt mij niet gelijk heel bang. Als je naar het ziekenhuis gaat en een operatie krijgt weet je ook niet wie er allemaal zijn overleden. :blush:

Nja ik zou als ik jou was gewoon eens op consult gaan. Het is toch gratis en kijk hoe het voelt. Misschien vind je het niks, maar dan weet je dat ook weer ^_^

Veel succes met je zoektocht! :D

Liefs

Excella :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Dames,

Ik heb een afspraak gemaakt hoor!

11 September op consult bij Dr. van Onselen.

Oeh spannend hoor... Het balletje is (eindelijk) aan het rollen! ;)

Alle ervaringen en advies is nog steeds van harte welkom!

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hope,

Ik begrijp je verhaal helemaal:)

ook ik ben zo'n onzeker type en een twijfelaar.

ook ben ik wel een beetje bang van ja hoe zou het eruit komen ze te zien als ik het laat doen enz,

dus ik ben nog heel veel aan het nadenken,

Ik heb donderdag mijn eerste consult in de Bergmankliniek in Bilthoven, hier heb ik veel goede dingen over gelezen en over gezien bij programma gewoon mooier van rtl 4.

Heel veel suc6

ben benieuwd

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heey allemaal,

Ik heb een datum... 18 November '10 is het zover!

Aan de ene kant kan ik bijna niet wachten, maar aan de andere kant ga ik, juist nu ik een datum heb, twijfelen over alles.

Niet dat ik het niet meer wil hoor! Maar of ik er wel goed aan doe? Wordt het resultaat wel mooi? Het blijft een operatie, als alles maar goed gaat!

Zulke dingen! Pff, ik wordt nu al gek van mezelf! ;)

Ook zit ik te twijfelen over het aantal cc. Ik heb nu gekozen voor 220, maar ben soms bang dat het misschien toch wat aan de kleine kant is. Ik heb nu een AA, volgens Dr. Laban, omvang 65, 1.73cm en ong. 50 kilo. Ik krijg ronde protheses, dual plane. Ik wil graag naar een B/grote B/kleine C. Iets wat mooi is bij mijn hele smalle lichaam, maar ook zeker niet te groot! Het moet wel natuurlijk blijven!

Nu maar aftellen tot 18 November!

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hope,

Gefeliciteerd met je datum :43:

Zoals ik je vorige keer al schreef, denk ik dat dit dan een mooie groote is! Ik ben zelf iig erg tevreden over de 220cc ! Gaat allemaal beetje zakken en heb echt heel natuurlijke volle borsten :5:

Niet te veel twijfelen joh! ;) komt allemaal goed! (is makkelijk gezegd, ik weet t)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hope,

Gefeliciteerd met je datum :43:

Zoals ik je vorige keer al schreef, denk ik dat dit dan een mooie groote is! Ik ben zelf iig erg tevreden over de 220cc ! Gaat allemaal beetje zakken en heb echt heel natuurlijke volle borsten :5:

Niet te veel twijfelen joh! ;) komt allemaal goed! (is makkelijk gezegd, ik weet t)

Liefs :116:

Beezeje!

Bedankt! :D

Ik weet nog dat je dat al schreef jah. Maar toch blijf ik twijfelen, komt gewoon door alles wat ik lees en zie.

Maar ik heb het al aangegeven bij de Bergman Kliniek toen ik belde voor een afspraak. Mijn beautycoach (wat klinkt dat duur he?! ;)) zei dat dr. Laban altijd voor de operatie alles nog even doorneemt. Ik kon dus ook dan nog aan hem vragen wat hij er van vindt. En tijdens de operatie kijkt hij ook nog of het niet te veel/weinig is. Zal vast goed komen!

Hoe is het nu met jou? Is het allemaal goed vol te houden?

Je bent dus al heel blij met het resultaat hoor ik!

Heb je al een album gemaakt? Want ik wil het natuurlijk wel allemaal zien he! ;)

Ben je al op nacontrole geweest?

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hope,

Leuk dat je een datum hebt geprikt! :43: Ik ga toch naar het ACCZ, Van Onselen. Uiteindelijk is mijn gevoel dat anatomische beter bij mij passen.

Vrijdag hoort mijn man of hij geopereerd moet worden, zo niet, ga ik een operatie plannen voor maandag 25 oktober.... Spannend!!!! :101:

We zullen elkaar de komende maanden nog wel spreken via het forum!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hope... Gefeliciteerd met je datum ! :43: Eindelijk, nu kun je af gaan tellen he... Niet meer twijfelen, je PC maakt er echt wel iets moois van hoor... En net zoals je zegt, hij kijkt tijdens de operatie of het niet te klein of te groot is! Komt helemaal goed... Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx allemaal! :126:

@ Ka1: Als het goed is, krijg je vandaag te horen of jij je afspraak kunt gaan maken! Ik hoop het zo voor je en voor je man natuurlijk ook! (betekend dat hij niet onder het mes hoeft! ;))

Laat je het nog even weten?!

@ Mii18: Thnx, ik moet zeggen dat ik me al wat minder druk over alles begin te maken. Twijfels zal ik altijd wel een beetje blijven houden haha, maar ik moet zeggen dat ik er steeds meer "zin" in begin te krijgen.

Hoe is het nu verder met jou? Nog steeds alles goed geloof ik gelezen te hebben...? Heb je foto's gezien, maar ziet er allemaal super uit! Wat zul jij blij zijn! ;)

@ LoooT: Hoe is het met jou zenuwen? Hihi, begint al aardig op te schieten he?! Spannend! :5:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Hope

leuk dat je nu kan aftellen,en weet je,het lijkt ver weg,maar voor je het weet,staat je GROTE dag voor de deur :1bouncingboobs:

en de angst,of alles wel goed gaat(komen) hebben we allen wel gehad hoor,hoort er een beetje bij,het komt helemaal goed.

heb je zelf aangegeven wat je wou,of is het advies van de arts?

sucses met aftellen...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje,

Het aftellen is inderdaad begonnen! Het klinkt nog wel ver weg, maar waarschijnlijk is het voor ik het weet al zover... ;)

Ik heb bij dr. Laban aangegeven dat ik graag een B/grote B zou willen... Iets wat in ieder geval bij mijn lichaam past.

Bij het passen heb ik 180, 200 en 220cc geprobeerd. Los op mijn eigen borst, onder m'n shirt. 180 vond ik te klein, 200 was op zich mooi, maar omdat er altijd nog wat vanaf gaat bij de dual plane, dachten we beide dat de 220 dan het beste zou zijn.

Ik denk dat ik op zoek ga naar plaatjes/foto's van het soort borsten (grootte) van vrouwen met een vergelijkbaar figuur, waarvan ik denk dat ook mooi bij mij zou zijn, en van wat ik te groot en te klein vind.

Misschien heeft dr. Laban daar ook nog iets aan en kunnen we voor de operatie alsnog even kijken naar het aantal cc's.

Jij gaat voor een 3e borstvergroting las ik?! 22 oktober is al zo, over een maand heb je ze al! ;)

Ben heel benieuwd naar het resultaat... Ze zullen in ieder geval niet te klein worden, hihi!

Jij ook succes met aftellen he!

Liefs "Hope" :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hope,

Ik heb 200cc gekregen voor de spier, heb nu 70C, denk dat 220cc heel mooi zal staan bij jou, je bent nog een beetje smaller dan mij en ook een stuk groter. Heel goed idee hoor om foto's mee te nemen wat je mooi vind en wat je te groot vind. Heeft de dr. zeker wat aan!

Nog veel aftelplezier, voor je het weet is het al zo ver! Heb je voorsteltopic samengevoegd met je operatietopic, is makkelijker voor diegenen die je volgen en houd alles overzichtelijk.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha hope!

Idd nog twee weken te gaan...

Momenteel zit ik er een beetje mee, dat ik het verschoven heb naar voren.

Als ik 5 weken PO ben, moet ik fotograferen bij een veiling. Dat is vorige week bevestigd. Volgens Laban is fotograferen dan geen probleem, ik mag dan weer tillen enzo.

Ik ben alleen zooooooo vreselijk bang dat ik dan nog niet toonbaar ben. Lees overal verhalen van opgezwollen buiken enzo... Het is behoorlijk belangrijk dat ik er daar op mijn best uit zie.. Klinkt belachelijk, maar het is echt zo. Ik wil me niet onzeker voelen hierover, maar ben zo bang dat ik niet optijd herstel. Voor hetzelfde geld heb ik nog een buik alsof ik zwanger ben en borsten tot onder mijn kin.

Help..

Hebben jullie dat ook gehad? Die periode van twijfel vlak ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.