Ga naar inhoud

Juliette57 : 18 april 2017 : Dr. van Waes : Cosmipolis Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

 

Ik ben pas aangemeld op het forum. Wat jammer dat ik het pas ontdek nadat ik mijn bv heb gehad!

 

Ik ben 23 en ben nu de 4e dag po. Ik had een volle B cup voor de operatie en weet nog niet goed op welke maat ik nu ga uitkomen. Ik kreeg 340cc Motiva ergonomix medium profile (4:00) geplaatst voor de spier aangezien ik reeds heel wat klierweefsel had van mezelf. Ik was wel wat terughoudend om het voor de spier te laten doen maar de chirurg was er van overtuigd dat dat het mooiste resultaat ging opleveren bij mij aangezien vooral mijn bovenpool wat voller mocht. Ik lees precies veel minder ervaringen over implantaten voor de spier. 

 

Nu is het zo dat ze voorlopig precies wel heel groot uitgedraaid zijn en ik moet zeggen dat ik nogal verschoten ben. Ik weet wel dat ze nog veel moeten veranderen maar ik had graag gehoord hoe het evolueerde bij andere vrouwen die implantaten voor de spier hebben? Ze zijn extreem rond momenteel en ben bang dat het echt een "ballonnen-effect" wordt...

Zijn er nog onder jullie die motiva ergonomix geplaatst kregen?

 

Veel groetjes!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!
Allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe borsten!
De eerste weken na de operatie, ziet alles er nogal gezwollen en nep uit. Schrik daar maar niet te veel van, ook bij voor de spier geplaatste prothesen is dit zo :) 

Het is idd zo wat je pc zegt, dat als je van jezelf al wat klierweefsel hebt en je huid is dik genoeg, dat het echt een heel mooi resultaat geeft voor de spier. Er zitten tegenwoordig ook echt niet veel nadelen meer aan het plaatsen voor de spier. Vroeger werd dan vaak meer kapselvorming aangetoond, maar door de geruwde prothesen van tegenwoordig, is dat allemaal niet meer aan de hand. Ik heb ze zelf voor de spier en ben er al bijna 5 jaar reuze tevreden mee.

Wel is het belangrijk om altijd een goede bh te dragen. Hoe zwaarder borsten zijn, hoe meer invloed de zwaartekracht heeft. In bed kan de bh uiteraard uit, na je herstel, maar ook na de eerste 6 weken, is het belangrijk om overdag wel altijd een goede bh te dragen. Je hoort wel eens ten onrechte dat meiden dan zeggen: Waaw, nu kan ik eindelijk zonder bh lopen en ik heb nog steeds borsten! Ja.. dat klopt, maar als je ze niet binnen een paar jaar op je knieën wilt hebben hangen, dan is die bh toch wel belangrijk :P 

De ergonomix van Motiva is de prothese die natuurlijker valt dan de ronde. De gel is iets anders, zover ik weet en de prothese is ietsje voorgevormd richting het druppelvormige. Het is een ronde prothese, dus verwar ze niet met een druppelvormige prothese. Alleen het dikste punt van de prothese zit wat lager dan bij alle andere ronde prothesen. Hierdoor krijg je een mooi natuurlijke vorm :)

Ik verhuis je topic meteen even naar de operatieverslagen, dan kun je hier ook al je updates in kwijt. Staat alles overzichtelijk bij elkaar :)


Een goed herstel gewenst nog!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu al 2x voor de borstspier gehad. Altijd super tevreden. Ik had natrelle en nu de mentor anatomisch hp 440cc :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi iedereen! 

Ik heb kennelijk geen meldingen gehad van jullie reacties :-(.

Bij deze kan ik wel al zeggen dat ze nog heel veel veranderd zijn sinds ik mijn bericht hier postte! (Ik voeg een foto bij van exact 1 maand po).

Ze zijn rond maar dat waren ze voor mijn bv ook al. De ergonomix zijn inderdaad zacht van gel. Het zijn totaal geen harde borsten. Heb ook absoluut geen spijt van het feit dat de chirurg ging voor voor de spier!

zou het zo opnieuw doen!

 

bedankt voor jullie berichtjes :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Ellen125:

Ik vind de ergonomix voor de spier toch ook wel heel erg mooi zo bij jou, ik ben zelf nu 11 dagen po met 275cc full motiva dual plane. 

Dankje! Oh tof! Nog veel last? En ook tevreden tot nu toe? Ik vind op zich dat er precies weinig voor Motiva wordt gekozen hier op het forum. Nochtans echt een aanrader toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee eigenlijk niet echt last meer, alleen 's ochtend heel even omdat je de hele nacht hebt gelegen.

Ja ik ben wel blij maar het had denk ik nog wel 1 maatje groter gemogen. Ik twijfelde tussen 255 en 275 maar nu denk ik hmm 295 was ook wel heel mooi geweest. Groter dan 295 kon niet volgens verdonck.

 

Je ziet Motiva nu iets meer maar Verdonck werkt daar veel mee. Maar voor de spier heb ik deze nog niet veel gezien hier. Jij bent de eerste denk ik die ik hiermee heb gezien.

Heel veel Mentor zie je hier, maar ik vind Motiva juist wel fijn door de zachte gel en doordat zij veel bezig zijn met het verbeteren van de prothesen. Mentor is al jaren niet zo veel veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Nee eigenlijk niet echt last meer, alleen 's ochtend heel even omdat je de hele nacht hebt gelegen.

Ja ik ben wel blij maar het had denk ik nog wel 1 maatje groter gemogen. Ik twijfelde tussen 255 en 275 maar nu denk ik hmm 295 was ook wel heel mooi geweest. Groter dan 295 kon niet volgens verdonck.

 

Je ziet Motiva nu iets meer maar Verdonck werkt daar veel mee. Maar voor de spier heb ik deze nog niet veel gezien hier. Jij bent de eerste denk ik die ik hiermee heb gezien.

Heel veel Mentor zie je hier, maar ik vind Motiva juist wel fijn door de zachte gel en doordat zij veel bezig zijn met het verbeteren van de prothesen. Mentor is al jaren niet zo veel veranderd.

Ik ben bij Dr Van Waes gegaan in Brugge/Latem. Heb inderdaad nog nergens iemand zien schrijven dat ze hetzelfde gehad hebben als mij. Maakte mij daar dus enorm veel zorgen over voor de operatie :-p. Ik heb zelf de cc niet gekozen of gepast. Volledig vertrouwd op Van Waes. Maar denk je dat het echt een groot verschil maakt je 275 of 295cc? Denk dat dat eerder mentaal is! Ben er zeker van dat je 275 perfect bij je lichaam past, anders zou de dokter wel groter voorgesteld hebben ook :-). Sowieso supermooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Juliette57:

Ik ben bij Dr Van Waes gegaan in Brugge/Latem. Heb inderdaad nog nergens iemand zien schrijven dat ze hetzelfde gehad hebben als mij. Maakte mij daar dus enorm veel zorgen over voor de operatie :-p. Ik heb zelf de cc niet gekozen of gepast. Volledig vertrouwd op Van Waes. Maar denk je dat het echt een groot verschil maakt je 275 of 295cc? Denk dat dat eerder mentaal is! Ben er zeker van dat je 275 perfect bij je lichaam past, anders zou de dokter wel groter voorgesteld hebben ook :-). Sowieso supermooi!

 

Nee 275 en 295 scheelt niet zoveel. Bij de Full gaat er iedere stap omhoog maar 0,1cm projectie bij en 0,25cm in de breedte. Verdonck laat je zelf passen en zegt niks over de grootte tenzij dat niet meer zou passen of onnatuurlijk wordt en dat doet hij niet. 

 

Vind je het niet gek dat je niks hebt gepast? Nu denk ik wel dat hij inderdaad een goede keuze heeft gemaakt want ze zijn echt heel mooi :blush: Mijne worden wel wat kleiner denk ik. Maar de vorm verandert natuurlijk nog wel heel veel. Hoop dat ze nog wat voller worden dan nu (11 dagen po). 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13 juni 2017 om 13:22 zei Ellen125:

 

Nee 275 en 295 scheelt niet zoveel. Bij de Full gaat er iedere stap omhoog maar 0,1cm projectie bij en 0,25cm in de breedte. Verdonck laat je zelf passen en zegt niks over de grootte tenzij dat niet meer zou passen of onnatuurlijk wordt en dat doet hij niet. 

 

Vind je het niet gek dat je niks hebt gepast? Nu denk ik wel dat hij inderdaad een goede keuze heeft gemaakt want ze zijn echt heel mooi :blush: Mijne worden wel wat kleiner denk ik. Maar de vorm verandert natuurlijk nog wel heel veel. Hoop dat ze nog wat voller worden dan nu (11 dagen po). 

 

Goh ja ik vond dat in het begin wel een beetje vreemd maar hij heeft alles goed uitelegd, waarom hij voor die specifieke implantaten ging bij mij en ik begreep zijn uitleg. Hij heeft bij mij eerst opgemeten welke breedte het beste ging passen en het was sowieso medium profile dat ik wou, dus dan kom je direct al bij 340cc uit. Hij baseert zich dus enkel op hoeveel groter je ongeveer wilt en op de breedte van je borstkas. Mijn implantaten moesten 12 of 12,5 doorsnede hebben dusja. Ik ben nu 7 weken po en tot de 6e week zijn ze veel veranderd en zachter geworden. Pas dan zie je hoe ze gaan zijn, dus je zal nog even geduld moeten hebben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Juliette57:

Goh ja ik vond dat in het begin wel een beetje vreemd maar hij heeft alles goed uitelegd, waarom hij voor die specifieke implantaten ging bij mij en ik begreep zijn uitleg. Hij heeft bij mij eerst opgemeten welke breedte het beste ging passen en het was sowieso medium profile dat ik wou, dus dan kom je direct al bij 340cc uit. Hij baseert zich dus enkel op hoeveel groter je ongeveer wilt en op de breedte van je borstkas. Mijn implantaten moesten 12 of 12,5 doorsnede hebben dusja. Ik ben nu 7 weken po en tot de 6e week zijn ze veel veranderd en zachter geworden. Pas dan zie je hoe ze gaan zijn, dus je zal nog even geduld moeten hebben :) 

 

Ah oké. Wel fijn dan inderdaad dat hij dat op basis van jouw lichaam heeft gedaan zodat het mooi in verhouding is. 

Hmm ik ben heel benieuwd hoe ze bij mij gaan veranderen, hoop dat ze wat voller worden :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
25 minuten geleden, cgg zei:

Wauw, super mooi! Heb je ook een before foto? 
Ik kom zelf ook van een volle B/c cup en ik zie vooral before foto's van A etc..

 

Ja staat in mijn album. Kan je wel toevoegen als je wilt? Kom alleen net zoals veel anderen ook van een kleine cup (70A).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 12-6-2017 om 20:20, Juliette57 zei:

Hoi iedereen! 

Ik heb kennelijk geen meldingen gehad van jullie reacties :-(.

Bij deze kan ik wel al zeggen dat ze nog heel veel veranderd zijn sinds ik mijn bericht hier postte! (Ik voeg een foto bij van exact 1 maand po).

Ze zijn rond maar dat waren ze voor mijn bv ook al. De ergonomix zijn inderdaad zacht van gel. Het zijn totaal geen harde borsten. Heb ook absoluut geen spijt van het feit dat de chirurg ging voor voor de spier!

zou het zo opnieuw doen!

 

bedankt voor jullie berichtjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heey! Wat mooi! 
Ik ga binnenkort ook bij Dr. Van Waes, maar lees heel erg weinig over hem. Maakt me beetje onzeker over hem.
zou je ook kunnen vertellen hoeveel het je heeft gekost?

 

klopt het dat hij enkel met Motiva voor de spier werkt?  
 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.