Ga naar inhoud

Help wat een rot bh


Karola84

Aanbevolen berichten

De titel zegt het al..... ik heb vandaag  bij kliniek Amstelveen een bh gekregen maar ik wordt er gek van . Hij lijkt te krap waardoor hij omhoog trekt en nu op de wond drukt . Veel van jullie hebben zelf een bh aan geschaft welke kan ik nu het beste aanschaffen?  Deze is echt zo rot :(

 

ik heb trouwens ook al mega veel pijn ik kan me amper bewegen . Op dit moment denk ik waarom heb ik mezelf dit in godsnaam aangedaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karola84

hihi, even doorbijten de komende dagen meid, dan zie je vanzelf waar je het voor gedaan hebt ;)

De bh die ik hier vaker voorbij zie komen en die heerlijk blijkt te zitten, is de Carefix Mary!!
Er zijn nog andere modellen van die bh, maar dit schijnt echt een superbh te zijn!

Als je hulp nodig hebt met medicatieschema, dan wil ik je wel helpen hoor. Moet je me ff een pb sturen, en even vermelden wat je vandaag al gehad hebt en wanneer. En welke medicatie je mag nemen, hoe vaak op een dag.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg in de kliniek een Anita sportbeha, die zit prima, en heb er zelf een hema beha bijgekocht, ook heel fijn. Sterkte, even doorbijten, het komt goed. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei lien.:

Ik vind de Hema bh heavy support ook echt fijn zitten:)

even erbij vermelden dat je dan idd wel de Unpadded (of non-padded) moet hebben, en idd alleen de heavy support.
Niet om je te verbeteren, maar om te voorkomen dat er een verkeerde aangeschaft wordt :) 

 

43 minuten geleden zei Wuppie:

Yeuh @best_boobie inderdaad care fix Mary. Zoo fijn ( Heb je ook aandelen nu) :45:

haha nee, geen aandelen. Als ik kon verdienen met de adviezen die ik hier zou geven, zou ik al op de Bahama's zitten hoor ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei best_boobie:

even erbij vermelden dat je dan idd wel de Unpadded (of non-padded) moet hebben, en idd alleen de heavy support.
Niet om je te verbeteren, maar om te voorkomen dat er een verkeerde aangeschaft wordt :) 

 

haha nee, geen aandelen. Als ik kon verdienen met de adviezen die ik hier zou geven, zou ik al op de Bahama's zitten hoor ;) 

xxx

Ha Ha ja dat geloof ik meteen, Tis je van harte gegund :wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.