Ga naar inhoud

Iemand vergelijkbaar? 1.62m, 51kg


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

Ik vroeg mij af of er vrouwen zijn die een vergelijkbare (voor)situatie hebben als ik?

Ik ben 1.62m en 51kg en heb nu een kleine Bcup. 

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met jullie bg en voor hoeveel cc jullie uiteindelijk gekozen hebben!

Ik heb as maandag mijn eerste concult met m'n pc.

 

Liefs, Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua lengte en gewicht wel redelijk vergelijkbaar alleen had ik een AAA cup. Met 310 cc anatomische ben ik naar een C/D cup gegaan. 

Bij wie ga je op consult?

Heel veel succes alvast volgende week. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sarah,

 

Spannend zeg, je eerste consult. Bij wie ga je? En ga je nog bij andere pc's op consult?

 

Ik ben 1,64m en weeg normaal 51kg. Nu ietsje meer want ben opgezet door het vocht van de operatie haha. Ben vandaag 11 dagen po. Ik heb gekozen voor 390cc anatomisch dual plane. En ben geholpen in kliniek Heyendael.

Mijn album staat open dus je kan kijken.

Ik kom trouwens van een kleine 75b.

 

Veel plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Joy1980:

Qua lengte en gewicht wel redelijk vergelijkbaar alleen had ik een AAA cup. Met 310 cc anatomische ben ik naar een C/D cup gegaan. 

Bij wie ga je op consult?

Heel veel succes alvast volgende week. 

Bedankt voor je reactie!

Waar heb jij je bg laten doen?

Ik ga bij Dr. Koopman bij Bergma cliic's op consult.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Schildpad:

Hai Sarah,

 

Spannend zeg, je eerste consult. Bij wie ga je? En ga je nog bij andere pc's op consult?

 

Ik ben 1,64m en weeg normaal 51kg. Nu ietsje meer want ben opgezet door het vocht van de operatie haha. Ben vandaag 11 dagen po. Ik heb gekozen voor 390cc anatomisch dual plane. En ben geholpen in kliniek Heyendael.

Mijn album staat open dus je kan kijken.

Ik kom trouwens van een kleine 75b.

 

Veel plezier op het forum

Hoi hoi,

Ja, super spannend! Maar wel veel zinin! Ik ga bij Dr. Koopman van Bergman clinic's. Nee, dat het ik niet in Mn planning zitten. Misschien wel als ik maandag niet tevreden ben met zijn oordeel. 

 

Jij pas geopereerd, allereerst congatz met je nieuwe boobs:D.

Erg vergelijkbare voorsituatie bij ons dus! Ik heb gekeken in je album, ziet er goed uit!! Ze moeten wel nog zakken natuurlijk maar dat komt wel.

 

Bedankt voor je reactie en veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.68 en weeg 50kg, erg fijn gebouwd. Ik heb 350cc hp rond voor de spier gekregen. Had nog een lege 70c en heb stiekem al een oude BH (van m'n zwangerschap) gepast en die zit goed, dat is een 75E. Maar oogt gewoon netjes in kleding hoor, groot maar niet erg nep ofzo. Mijn chirurg zei dat als ik veel groter wilde dat het er dan onnatuurlijk uit zou gaan zien omdat het dan aan de zijkanten zou gaan uitsteken, en dat geeft een onnatuurlijk resultaat. Al enig idee waar je op wilt uitkomen? Een vriendin van mij is jou lengte wel iets lichter in gewicht en heeft 300cc, ziet er ook heel mooi uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LindsayS:

Ik ben 1.68 en weeg 50kg, erg fijn gebouwd. Ik heb 350cc hp rond voor de spier gekregen. Had nog een lege 70c en heb stiekem al een oude BH (van m'n zwangerschap) gepast en die zit goed, dat is een 75E. Maar oogt gewoon netjes in kleding hoor, groot maar niet erg nep ofzo. Mijn chirurg zei dat als ik veel groter wilde dat het er dan onnatuurlijk uit zou gaan zien omdat het dan aan de zijkanten zou gaan uitsteken, en dat geeft een onnatuurlijk resultaat. Al enig idee waar je op wilt uitkomen? Een vriendin van mij is jou lengte wel iets lichter in gewicht en heeft 300cc, ziet er ook heel mooi uit

Hey, bedankt voor je reactie! 

Oke, das fijn om te horen. Wel Nice, van C naar F! 

Ik zal zo kijken op je pf of je ook foto's hebt. Ben nieuwsgierig! 

Ik wil graag uitkomen op een volle D. Heb nu een kleine B. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarahw

 

Hoi hoi, 

 

1.68 en 53kg inclusief tiet :D

 

Heb mijn DIKSTE Push up aangedaan bij mijn consult en gezegd dat ik dit profiel ( hoever ze naar voren staan) wilde of meer haha. En daarbij foto's meegenomen wat ik ongeveer als resultaat wenste!! Kwamen al snel op ronde protheses uit. Mijn PC heeft de boel toen opgemeten en heb foto's van mijn passessie naast mijn Push-up foto's naast elkaar geplaatst..

 

Na het passen heb ik gehoord hoeveel CC's erin gingen. (500/450 cc) Dit had ik dus nodig met mijn voorsituatie, borstbreedte en wat mijn huid/weefsel aankon. Met andere woorden.. Het aantal CC zegt niets als je daarbij het beoogde resultaat wil behalen ;) Vergelijken is lastig met anderen want iedereen heeft een stel unieke boobs en voorsituatie en uiteraard een bepaald beeld met wat je mooie borsten vindt. 

 

Neem foto's mee wat je wenst en wat je NIET wenst en vraag of het resultaat bij jouw ook haalbaar is. Kijk ook naar de lichaamsverhoudingen van wat jij mooi vindt zodat je PC er een beeld bij heeft van wat JIJ mooi vindt.

 

succes bij je Consult xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei LindsayS:

@Sarahw ik heb nog geen foto's zal morgen wat plaatsen. Als je zo klein bent is het een prima formaat. Zeker als je niet het 'nep' effect wilt. Ik ben 31 en heb een dochter, van mij hoeft het niet overduidelijk te zijn. Omdat ik zo fijn gebouwd ben is dit redelijk groot

Oké, ben benieuwd! Ja, dat begrijp ik. Net welke verhouding het is natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei BrownieG:

@Sarahw

 

Hoi hoi, 

 

1.68 en 53kg inclusief tiet :D

 

Heb mijn DIKSTE Push up aangedaan bij mijn consult en gezegd dat ik dit profiel ( hoever ze naar voren staan) wilde of meer haha. En daarbij foto's meegenomen wat ik ongeveer als resultaat wenste!! Kwamen al snel op ronde protheses uit. Mijn PC heeft de boel toen opgemeten en heb foto's van mijn passessie naast mijn Push-up foto's naast elkaar geplaatst..

 

Na het passen heb ik gehoord hoeveel CC's erin gingen. (500/450 cc) Dit had ik dus nodig met mijn voorsituatie, borstbreedte en wat mijn huid/weefsel aankon. Met andere woorden.. Het aantal CC zegt niets als je daarbij het beoogde resultaat wil behalen ;) Vergelijken is lastig met anderen want iedereen heeft een stel unieke boobs en voorsituatie en uiteraard een bepaald beeld met wat je mooie borsten vindt. 

 

Neem foto's mee wat je wenst en wat je NIET wenst en vraag of het resultaat bij jouw ook haalbaar is. Kijk ook naar de lichaamsverhoudingen van wat jij mooi vindt zodat je PC er een beeld bij heeft van wat JIJ mooi vindt.

 

succes bij je Consult xx

 

Oké, bedankt voor je reactie! Lees hieruit op dat het bij het consult gewoon helemaal duidelijk wordt wat kan. Daar heb je gelijk in. Ik was benieuwd naar hoeveel cc andere meiden hebben gedaan met een vergelijkbare voorsituatie en hoe blij ze daar uiteindelijk mee waren.

 

Ik ga zeker foto's meenemen met het resultaat wat ik wens. Heb verschillende foto's gevonden van mijn dreamboobs. Foto's met resultaten wat ik niet wens vind ik wat lastig omdat dat er heel veel kunnen zijn haha. Het geen wat ik echt niet wil, is dat ik na de operatie spijt krijg dat ik ze te klein vind.

 

Dankjewel! bedankt voor je tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben 1m62 en zit nu aan 59 kg (ik ben nog aan het dieten en mijn doel is 55, kom van 65).

 

Ik had ook foto's bij en pc zei meteen dat dit de 'typische' voorbeelden zijn. 

Ik krijg ook een lifting en hij gaat voor tussen de 300 en de 350 cc. 

 

Spannend!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei LindsayS:

@MadameC wat bedoelde hij met typische voorbeeld foto's? Dat het niet realistisch is omdat iedereen anders is?

 

Jawel hoor!

Hij bedoelde meer in de zin van dat dit mooi haalbaar is.

Mooie foto's, grootte en niet overdreven en veel gevraagd.

 

Ik heb de foto's die ik meegenomen heb in album gezet zodat ik nadien kan vergelijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.