Ga naar inhoud

Voorstellen!


Blondie22

Aanbevolen berichten

Dag dames!

 

Ik wil al sinds mijn 16e een borstvergroting omdat ik gewoonweg geen borsten heb. Heb mijzelf hier altijd onzeker over gevoeld en om meteen maar even intiem te gaan, tijdens de intieme momenten moest mijn maximizer bh altijd aan blijven. 

 

Even kort wat over mijzelf, ik ben Danique en ik ben 23 jaar. Ik ben 4 jaar getrouwd geweest met een Turkse man en heb ook 4 jaar lang in Turkije gewoond vanaf mijn 19e. 

We hebben een dochtertje gekregen, zij is nu 17 maanden oud (1.5 jaar)

Maar nu.. wij zijn uit elkaar en ik lig in een scheiding. Ik ben alleen met mijn dochter terug gekeerd naar Nederland en woon nu in bij mijn ouders. Ik doe er alles aan om ons leven weer een beetje op orde te krijgen voor zover dat lukt. Nu wij uit elkaar zijn weet ik weer waarom ik mijzelf zo onzeker voelde. Als ik in de spiegel kijk kan ik wel janken dus nu eindelijk de knoop door gehakt om het te laten doen!

Wel moet daar natuurlijk even voor gespaard worden en de verwachting is dat ik het in Juli/augustus laat doen. Ik heb lieve ouders die het maar al te goed begrijpen en mij hierin willen helpen en steunen!

 

Ik heb al veel research gedaan en denk dat ik bij dr. Schiettecatte wil gaan, maar dat is nog niet zeker. Wil eerst meerdere intakes doen voordat ik een keuze ga maken.

 

Hoop dat jullie nu voldoende over mij weten haha, vragen zijn altijd welkom en stel ze gerust! 

 

Liefs, Danique.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Danique, wat een verhaal. Heel sterk van je om terug te keren met je dochter. Heb je geen gezeur met je ex-man? Hopelijk kan alles in harmonie verlopen met als rode draad het welzijn van jullie dochter. 

 

Ik ben zelf 3,5 jaar geleden uit elkaar gegaan, heb 2 kinderen. Beste keuze van m'n leven. Met mijn nieuwe partner heel gelukkig, en geen geldzorgen meer. Wat een verademing. Nu is het tijd voor mezelf en krijg ik as donderdag mijn borsten. Hopelijk komt dat voor jou ook snel!

 

heb je al een idee wat je wilt? Qua maat? Ik ga voor 375 cc anatomisch half achter de spier. Kan niet wachten tot de zomer... ik neem deze laatste dagen echt om afscheid te nemen, Haha die platte borstjes zijn bijna verleden tijd!

 

heel veel sterkte in de komende periode met je scheiding. Ik hoop dat het zonder al te veel problemen lukt en je fijn je leven met je dochter kunt opbouwen. Gelukkig is ze nog jong en krijgt ze er hopelijk niets van mee. Fijn dat je ouders je zo steunen. Wat zullen die blij zijn dat ze jullie weer dicht bij hen hebben!

 

sterkte! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Madam.K:

Wauw Danique, wat een verhaal. Heel sterk van je om terug te keren met je dochter. Heb je geen gezeur met je ex-man? Hopelijk kan alles in harmonie verlopen met als rode draad het welzijn van jullie dochter. 

 

Ik ben zelf 3,5 jaar geleden uit elkaar gegaan, heb 2 kinderen. Beste keuze van m'n leven. Met mijn nieuwe partner heel gelukkig, en geen geldzorgen meer. Wat een verademing. Nu is het tijd voor mezelf en krijg ik as donderdag mijn borsten. Hopelijk komt dat voor jou ook snel!

 

heb je al een idee wat je wilt? Qua maat? Ik ga voor 375 cc anatomisch half achter de spier. Kan niet wachten tot de zomer... ik neem deze laatste dagen echt om afscheid te nemen, Haha die platte borstjes zijn bijna verleden tijd!

 

heel veel sterkte in de komende periode met je scheiding. Ik hoop dat het zonder al te veel problemen lukt en je fijn je leven met je dochter kunt opbouwen. Gelukkig is ze nog jong en krijgt ze er hopelijk niets van mee. Fijn dat je ouders je zo steunen. Wat zullen die blij zijn dat ze jullie weer dicht bij hen hebben!

 

sterkte! Liefs

 

Bedankt voor je reactie! Dit is echt nog maar 1/10e van wat er allemaal gebeurd is haha. Het komt erop neer dat mijn ex man ontzettend narsistisch is en ik overal intrapte en accepteerde door zijn manipulatieve gedrag. Maargoed ik heb de goede stap gezet en blijkbaar optijd (situatie turkije nu) aangezien er nu heel veel gezeur is daar!

Ben ontzettend trots op mijzelf dat ik de stap heb genomen en ik ben zoooooveel gelukkiger nu!

Van hem had ik wel veel last. Hij werkt de scheiding ontzettend tegen waardoor ik dus na 5 maanden uit elkaar te zijn nogsteeds getrouwd ben op papier. Mn advocaat doet er alles aan om zo snel mogelijk te scheiden en hem van het gezag af te halen maar dat gaat dus niet zo makkelijk. Ook hij had heel veel schulden (wiet, boetes, rekeningen) waardoor onze dochter daar ontzettend onder leed. 

Nu eenmaal terug in Nederland gaat al mijn geld naar haar en is ze super verwend, me happy haha!

 

Wat fijn zeg en goed dat je de stap genomen hebt! A.s. donderdag alweer ben je al zenuwachtig? En waar laat je ze zetten?

 

Ik zit zelf te denken aan 500 cc. Dit omdat ik 1.80 lang ben en (nu nog) 95 kilo weeg. Pas als ik 86 kilo weeg ga ik het laten doen dus moet nog even afvallen haha. Maar omdat mijn romp zo groot is lijkt 500 cc erg op zijn plaats. En dan wil ik ze rond en achter de spier maar we zullen zien wat de experts zeggen!

 

Heel lief berichtje van je dankjewel gaat helemaal goed komen en jij alvast heel veel succes en sterkte toegewenst met je nieuwe vriendinnetjes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!! Goed dat je zoveel steun krijgt van je ouders. Succes met de zoektocht en hopelijk gauw een geboortedatum voor je nieuwe boobies ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Blondie22 said:

 

Bedankt voor je reactie! Dit is echt nog maar 1/10e van wat er allemaal gebeurd is haha. Het komt erop neer dat mijn ex man ontzettend narsistisch is en ik overal intrapte en accepteerde door zijn manipulatieve gedrag. Maargoed ik heb de goede stap gezet en blijkbaar optijd (situatie turkije nu) aangezien er nu heel veel gezeur is daar!

Ben ontzettend trots op mijzelf dat ik de stap heb genomen en ik ben zoooooveel gelukkiger nu!

Van hem had ik wel veel last. Hij werkt de scheiding ontzettend tegen waardoor ik dus na 5 maanden uit elkaar te zijn nogsteeds getrouwd ben op papier. Mn advocaat doet er alles aan om zo snel mogelijk te scheiden en hem van het gezag af te halen maar dat gaat dus niet zo makkelijk. Ook hij had heel veel schulden (wiet, boetes, rekeningen) waardoor onze dochter daar ontzettend onder leed. 

Nu eenmaal terug in Nederland gaat al mijn geld naar haar en is ze super verwend, me happy haha!

 

Wat fijn zeg en goed dat je de stap genomen hebt! A.s. donderdag alweer ben je al zenuwachtig? En waar laat je ze zetten?

 

Ik zit zelf te denken aan 500 cc. Dit omdat ik 1.80 lang ben en (nu nog) 95 kilo weeg. Pas als ik 86 kilo weeg ga ik het laten doen dus moet nog even afvallen haha. Maar omdat mijn romp zo groot is lijkt 500 cc erg op zijn plaats. En dan wil ik ze rond en achter de spier maar we zullen zien wat de experts zeggen!

 

Heel lief berichtje van je dankjewel gaat helemaal goed komen en jij alvast heel veel succes en sterkte toegewenst met je nieuwe vriendinnetjes !!

 

Hoi Danique,

 

Sterk met de situatie! 

Volgend week (25/04) ga ik door Schiettecatte geopereerd (300 cc, rond prothesis, Dual Plane) en dus kan ik iets hier vertellen. Als je wilt, kunt jij ook een privé inbox schrijven, maar ik schrijf beter in engels.

 

Success! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Blondie22:

 

Bedankt voor je reactie! Dit is echt nog maar 1/10e van wat er allemaal gebeurd is haha. Het komt erop neer dat mijn ex man ontzettend narsistisch is en ik overal intrapte en accepteerde door zijn manipulatieve gedrag. Maargoed ik heb de goede stap gezet en blijkbaar optijd (situatie turkije nu) aangezien er nu heel veel gezeur is daar!

Ben ontzettend trots op mijzelf dat ik de stap heb genomen en ik ben zoooooveel gelukkiger nu!

Van hem had ik wel veel last. Hij werkt de scheiding ontzettend tegen waardoor ik dus na 5 maanden uit elkaar te zijn nogsteeds getrouwd ben op papier. Mn advocaat doet er alles aan om zo snel mogelijk te scheiden en hem van het gezag af te halen maar dat gaat dus niet zo makkelijk. Ook hij had heel veel schulden (wiet, boetes, rekeningen) waardoor onze dochter daar ontzettend onder leed. 

Nu eenmaal terug in Nederland gaat al mijn geld naar haar en is ze super verwend, me happy haha!

 

Wat fijn zeg en goed dat je de stap genomen hebt! A.s. donderdag alweer ben je al zenuwachtig? En waar laat je ze zetten?

 

Ik zit zelf te denken aan 500 cc. Dit omdat ik 1.80 lang ben en (nu nog) 95 kilo weeg. Pas als ik 86 kilo weeg ga ik het laten doen dus moet nog even afvallen haha. Maar omdat mijn romp zo groot is lijkt 500 cc erg op zijn plaats. En dan wil ik ze rond en achter de spier maar we zullen zien wat de experts zeggen!

 

Heel lief berichtje van je dankjewel gaat helemaal goed komen en jij alvast heel veel succes en sterkte toegewenst met je nieuwe vriendinnetjes !!

 

Heftig om te horen zeg. Narcisme is heel lastig om mee om te gaan. Verstandig om daar afstand van te nemen. Tijd voor een nieuw begin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.