Ga naar inhoud

Stringbikini..


mii18

Aanbevolen berichten

Ik ging eerst ook regelmatig onder de zonnebank. Smeren deed ik ook netjes en ja het kleurtje is zeker mooi. Ik vind je er dan ook veel mooier en gezonder uitzien. Maar het is zo slecht voor je huid en de zon ook wat denk je huid kanker is een van de meest voorkomende kankers op het moment. Vele denken o het valt wel mee. Dan ook als je onder de zonnebank ga en regelmatig, je krijgt er een ongelofelijke oude kop van je kop droogt uit en dan kan je wel smeren maar dat helpt echt geen fuck :) Nu loop ik er als een hele mooie witte melkfles bij, vind ik ook maar niets maar ja wat is er nu beter oud of eventueel kanker krijgen. Ik weet het tegenwoordig is alles slecht. Laten we eerlijk wezen veel dingen zijn toch ook slecht. Door de technologie komen alleen steeds meer te weten, en dan lijkt het of ineens alles slecht is. En soms denk ik ook wel eens van nou dat zal toch wel meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

door je huis ja haha die typfout maak ik ook altijd,lol.

Nee maar idd.ik denk dr ook wel over na hoor,kanker enzo..dat wil je niet meemaken...

en ja ik ben pas in italie geweest nou ,ik heb 2 weken met een droge kop rondgelopen idd,werd dr gestoord van!

is dus ook niet alles ..en toch steeds insmeren he,maar zon droogt je huid gigantisch uit.

vind dat ook geen prettig idee.ph34r.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dit kan ook nog haha:

ROTTERDAM - Nu de herfst begonnen is, kunnen we meteen wel vaarwel zeggen tegen ons gebruinde huidje. Natuurlijk kunnen we naar de zonnebank gaan of smeren met zelfbruiners, maar er is ook iet anders. Namelijk spuiten, geheel zonder risico's is het niet.

Het illegale en chemische goedje Melanotan is tegenwoordig verkrijgbaar op internet en bij sommige sportscholen. Het is een poeder dat je kan moet mengen met water. Wanneer je deze bruinmaker in bijvoorbeeld je buik spuit, maakt je lichaam een grotere hoeveelheid aan melanine aan. Dit veroorzaakt het donkere pigment.

Let op, deze behandeling is niet erkend en nog steeds illegaal. Dit komt omdat het niet veilig is. Wij zeggen: doe maar gewoon, dan doe je al gek

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/514098/2010/09/22/Injectie-om-bruin-te-worden.dhtml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet er iemand dan een winkel waar ze op dit moment nog normale bikini's verkopen?

Misschien bij Livera? Ik vind het zo link om er eentje te bestellen op internet nu ik een bv heb gehad..

Heb er nog geen gepast dus weet niet welke maat ik hiervan moet hebben... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik shoppen ben,wat ik helaas niet veel meer kan doen ,wegens tijdgebrek,maar afijn soms stpa ik net ff snel de stad in,hier en daar een blikje werpen,dan zie ik nog wel restanten hangen,new-yorker enz zulke zaken,dus ff stad in en kijk of je nog wat tegen komt? of livera er nog heeft?weet ik ook niet,koop momenteel zelf niks meer aan lingerie ofzo dus ben al tijdje niet meer binnen geweest,en online is anders als winkel zelf :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jemig stingbikini's....

buiten het feit dat ook ik het geen .... vind, verbaasd het mij dat er nog markt voor is. Enfin, heb je al bij de pabo e.d. gekeken? Lasenza.com of uwantisell.nl ???

hier op de site staan ook veel links met mooi zwemspul......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi miiii!

Eerder las ik dat je over stringbikini's vroeg in het engels op het victoria secret website. Ik ben ook een grote fan van Victoria Secret!! string bikini betekend dat het met touwtjes vastgemaakt wordt op je heupen (dus je kunt het lossen/wijder maken). Als je een "string" zoekt, in het engels zeggen ze "thong" meestal!

Ik zou opzoek gaan naar Brazillianse en zuid-amerikaanse (bv. Colombiaanse) bikini's! Die hebben vaak een kleinere "kont" bij de bikini's (heet vaak: Brazilian cut) en natuurlijk ook veel thongs!! Vaak hebben die meiden ook grotere (vaak nep ook haha) borsten, dus je krijgt eerder grotere bovenstukken dan kleinere!

In NL koop ik vaak geen bikini's omdat ze vaak van de super grote onderstukken hebben altijd! Dus zo'n mega groot stuk stof op je bibs! Gaat snel los zitten... blehh!! Ik ben niet van de strings, maar wel de brazilian cut.

Ik hoop dat je wat kunt vinden!! Als je een leuke website vind laat me weten! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Mii,

Ik wil je toch even de tip meegeven om in Egypte NIET in een string bikini te gaan.

Het is echt een streng moslim land. Ik ben er al 4x geweest, dus ik weet waar ik over praat!

Ook al zijn de resorts erg modern en het meeste personeel heel vriendelijk. Het is en blijft een totaal andere cultuur.

Ik wil je toch even iets vertellen 'waarom'

2,5 jaar geleden waren wij in januari in Egypte in een mooi resort in Hurghada. Vlakbij t zwembad waar wel lekker lagen te zonnen, was t toilet. Hier was een egyptische jongen bezig t heren toilet schoon te maken. (vrouwen werken er maar weinig op de resorts) Ik liep dus in bikini het dames toilet in. Toen ik er uit kwam stond hij voor de deur en greep me vast en wou me zoenen. Toen ben ik hard gaan gillen en liep hij gauw weg. Ben me echt naar geschrokken!

Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren in zo'n hotel en het is gelukkig goed afgelopen, maar toch...

De vrouwen daar lopen compleet bedekt en dat wij zo makkelijk boot of in bikini lopen zijn veel mannen daar niet gewend.

Als je naar spanje zou gaan, zou ik zeggen gewoon doen, maar in Egypte NEE!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70..

Ja ik weet dat ze in Egypte een totaal andere cultuur hebben!!

Maar in Egypte is het streng verboden om als man een vrouw aan te raken!!

Zelfs het personeel mag geen hand op een vrouw haar arm leggen want dan worden ze ontslagen!

Dit heb ik gehoord van iemand.. Voor het huwelijk geen aanrakingen ofzo!

Daarom zijn die Egyptische mannen ook allemaal van die gluurders, bij toeristen zien ze meer naakt als bij hun eigen vrouw natuurlijk! maar die jongen had gewoon ontslagen moeten worden die dit heeft gedaan bij jou!

Ik ben nu 1 keer in Egypte geweest en op ons resort waren er genoeg die topless lagen op het strand en enkele dames gezien in string bikini.. Het mag wel op het privestrand!

Ik denk toch dat als wij een privestrand hebben, toch die stap ga nemen om het te doen.

In december is het ook wel erg rustig denk ik..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je meis, aan jou de keus.

Maar ik wou t toch even aan je kwijt. Je kan je voorstellen dat ik er erg geschrokken was en niet meer alleen naar de wc durfde.

Mn man wou ook al meteen naar de manager stormen, maar ik wou zelf niet dat t te hoog opliep. Het was ook nog een hele jonge jongen volgens mij.

Zorg maar dan dat je vriend bij je hebt iig en ga er niet alleen liggen :38:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Miii, laat weten! Kan ik na mijn BV ook wat bestellen hihi :)

A70, wat erg!! Ik zou ook echt overstuur raken! Ik ben ook altijd van mening om je aan te passen tot de cultuur van het land. Je bent er een gast, dus hou je wel aan de normen/regels daar. Maar als het bij je hotel gewoon kan, waarom niet. Ik zou dan wel even een strandjurkje aandoen en idd samen met je vriend naar de toillet gaan of laat hem de drankjes halen ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja pff die zijn echt irritant. haha en ze lopen er allemaal bij of ze in de jaren 80 zijn blijven hangen!

Maar: dat mag vast de pret niet drukken!

Wij (mn man en ik) denken er ook over na om in januari misschien ook weer te gaan... lijkt me heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef je groot gelijk vlinder ik zou het risico ook niet nemen. Ben daar ook geweest maar ga niet meer terug. Die arabieren daar zijn zo sneaky. Pas daar maar goed op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor ik pas wel goed op...

Maar in het hotel weet ik bijna zeker dat me niks gebeurd!

Komt echt wel goed.. ik heb gewoon geen zin om in een witte kont thuis te komen!

Maar aangezien ik er geen een kan vinden... word het toch een normale bikini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.