Ga naar inhoud

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

gisteravond telefoon gekregen van de mama van een oppaskindje. Er was er vandaag 1 opgehaald die krentenbaard bleek te hebben en nu blijkt dat kindje dus ook krentenbaard te hebben. Een zeer besmettelijke ziekte... De mama van kindje 2 is arts en zij dat ik maar snel morgen een antibiotica kuur moest halen voor het geval dat....  lekker zo net voor mijn operatie....

Nog 5 minuten en dan kan ik gaan bellen... Ze komen niet gemakkelijk van me af hoor. Ik zal een kuurtje krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste Reactie

De assistente heeft er een telefonisch consult van gemaakt. ik word dus terug gebeld door de huisarts. Het kon even duren omdat het druk was vanmorgen. De assistente snapte mijn bezorgdheid gelukkig wel! 

Ik besefte net dat het nog maar twee dagen is!!! Nog twee dagen en dan heb ik mijn feestdag :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-12-2017 om 14:54 zei gastmama:

Ik heb mijn tijd gekregen!!! Ik moet me om half 11 melden en om 12 uur word ik geholpen. Natuurlijk had ik liever vroeger gewild want nu zal ik midden in de spits naar huis gaan, maar ach ja je moet wat over hebben voor je boobies!! Ik neem een lekkere deken mee voor in de auto, de cola (iew) een emmer voor als ik toch moet spugen en druivensuiker.... 

We gaan vanavond het hotel boeken zodat ik lekker uit kan slapen en geen stress heb over files. het hotel ligt op 300 meter afstand dus dan kan ik lekker een stukje lopen voordat ik drie dagen niet buiten kom. Het weer geeft momenteel sneeuw en vorst aan op de 24ste 25ste en 26ste dus ik lekker uit de kou blijven met een goede reden.

 

@Boobbieb heb jij je tijd al doorgekregen? 

 

 

Hey !!! Sorry ik ben een tijdje helemaal offline geweest.

 

ik moet 07:45 melden 

 

wat balen dat jij pas zo “ laat “ moet

 

ik heb net mijn tas ingepakt, en jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Boobbieb:

 

 

Hey !!! Sorry ik ben een tijdje helemaal offline geweest.

 

ik moet 07:45 melden 

 

wat balen dat jij pas zo “ laat “ moet

 

ik heb net mijn tas ingepakt, en jij? 

Mijn tas staat al lang klaar :45: 

 

geen zenuwen momenteel en jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei gastmama:

Mijn tas staat al lang klaar :45: 

 

geen zenuwen momenteel en jij?

 

Hier eigenlijk ook geen zenuwen, meer “‘super klaar om te gaan “. Morgen heb ik een waanzinnig drukke dag en ga Savonds al naar R’dam. Dus heb wel dat ik vandaag echt alles klaar moet hebben.

 

( eerst werken van 09:00 tot 17:00, dan kids halen, koken en eten, omkleden,  kerstviering 18:45 op school tot 19:45 en dan naar huis kids hun bed in , weer omkleden en dan komt een vriendin me 20:30 halen om daar heen te rijden )

 

Ben meer benieuwd naar hoe veel pijn ik ga ervaren en hoop echt dat het me lukt om na 14 dagen een halve dag te gaan werken........

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei gastmama:

Ga jij trouwens ook naar een hotel morgen? Wij hebben wel geboekt in ieder geval. lekker op ons gemak alles doen smorgens.

 

Ja ik heb een hotel geboekt. Nu gaf alleen die vriendin die met me mee gaat aan dat ze soort van ziek aan het worden is ( pff heb ik weer ), maar heb wel backup geregeld voor als het echt doorzet. Ik laat me niet tegen houden. Alleen jammer dat ik dan alleen slaap in het hotel en zelf alleen naar kliniek moet, maar het is niet anders. Heb wel voor hetere vuren gestaan.

 

jij moet je melden wanneer ik al klaar ben. Misschien kruizen onze wegen ? Dat zou grappig zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Boobbieb:

 

Ja ik heb een hotel geboekt. Nu gaf alleen die vriendin die met me mee gaat aan dat ze soort van ziek aan het worden is ( pff heb ik weer ), maar heb wel backup geregeld voor als het echt doorzet. Ik laat me niet tegen houden. Alleen jammer dat ik dan alleen slaap in het hotel en zelf alleen naar kliniek moet, maar het is niet anders. Heb wel voor hetere vuren gestaan.

 

jij moet je melden wanneer ik al klaar ben. Misschien kruizen onze wegen ? Dat zou grappig zijn

welk hotel heb je geboekt, misschien is het wel dezelfde, kunnen we na het eten nog even klinken op een goede afloop met spa rood natuurlijk :45:

Wij zitten in het bastion alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei gastmama:

welk hotel heb je geboekt, misschien is het wel dezelfde, kunnen we na het eten nog even klinken op een goede afloop met spa rood natuurlijk :45:

Wij zitten in het bastion alexander

 

Ik zit in het wing hotel ofzo ietsjes verder dan die van jou. Ik kom waarschijnlijk pas 22:00/22:30 aan in Rotterdam.. heb het nog zo druk. Baal wel een beetje dat morgen echt zo chaotisch word. Aan de andere kant ben ik blij dat ik het nog even kan doen allemaal en ik het een ander niet hoef aan te doen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

3 minuten geleden zei Boobbieb:

 

Ik zit in het wing hotel ofzo ietsjes verder dan die van jou. Ik kom waarschijnlijk pas 22:00/22:30 aan in Rotterdam.. heb het nog zo druk. Baal wel een beetje dat morgen echt zo chaotisch word. Aan de andere kant ben ik blij dat ik het nog even kan doen allemaal en ik het een ander niet hoef aan te doen haha

ik vind het wel fijn dat ik het druk heb, zorgt ervoor dat ik nergens anders aan kan denken dan werk :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei gastmama:

 

ik vind het wel fijn dat ik het druk heb, zorgt ervoor dat ik nergens anders aan kan denken dan werk :45:

 

Hahaha ja ik maak me dan weer zorgen om de zaak te sluiten voor een poos. Heb ook alvast mijn automatisch bericht aangepast. Geen idee hoe ik me voel na de operatie. Ik ga ook beginnen met een andere medicatie meteen na de operatie waar ik echt dizzy van kan worden ongeveer 7 dagen. We zullen zien haha

 

wie gaat er met jou mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Boobbieb:

 

Hahaha ja ik maak me dan weer zorgen om de zaak te sluiten voor een poos. Heb ook alvast mijn automatisch bericht aangepast. Geen idee hoe ik me voel na de operatie. Ik ga ook beginnen met een andere medicatie meteen na de operatie waar ik echt dizzy van kan worden ongeveer 7 dagen. We zullen zien haha

 

wie gaat er met jou mee ?

We brengen de kids morgen avond naar mijn ouders, en dan gaan mijn man en ik heerlijk dineren in rotterdam. Hij gaat ook mee naar de kliniek en als ik dan geholpen word gaat hij de medicatie alvast halen. ik hoef me dus de laatste avond en de dag zelf nergens zorgen over te maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei gastmama:

We brengen de kids morgen avond naar mijn ouders, en dan gaan mijn man en ik heerlijk dineren in rotterdam. Hij gaat ook mee naar de kliniek en als ik dan geholpen word gaat hij de medicatie alvast halen. ik hoef me dus de laatste avond en de dag zelf nergens zorgen over te maken...

Ik had begrepen dat je medicatie daar krijgt van hun ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Boobbieb:

Ik had begrepen dat je medicatie daar krijgt van hun ! 

je krijgt een recept mee, maar aangezien ik zo laat thuis zal zijn dat mijn apotheek dicht zal zijn gaat mijn man het dus al halen. Je kunt ook medicatie meekrijgen van daar, maar niet tot de week erna woensdag want dan gaat bij ons de apotheek pas weer open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei gastmama:

je krijgt een recept mee, maar aangezien ik zo laat thuis zal zijn dat mijn apotheek dicht zal zijn gaat mijn man het dus al halen. Je kunt ook medicatie meekrijgen van daar, maar niet tot de week erna woensdag want dan gaat bij ons de apotheek pas weer open.

 

 

Goed dat je het zegt ! Ga het maar eens navragen dan.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk onderweg naar het hotel!!! Begin nu meer vlinders te krijgen hoor. 

In augustus dacht ik dat 22 december nog verschrikkelijk ver weg was, maar die tijd is omgevlogen! Ik ben er ook helemaal klaar voor. Toen ik mijn bh asndeed dacht ik bij mezelf de laatste keer dit stomme ding aan. Ook even de hema bh aangedaan..... die zat nog een beetje los waar mijn boobies inmoeten maar ik verwacht dat hij perfect gaat zitten! En het is een E!!! 

Ik zal mijn verslag zo snel mogelijk hierneer zetten zodat iedereen van mijn ervaring kan leren. 

Dikke kus van mij en tot morgen met boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht een beetje onrustig geslapen maar ik ben niet moe moet ik zeggen...

Over drie uurtjes mag ik me melden en over 4.5 uurtjes ben ik aan de beurt. Ik voel me enirm rustig moet ik zeggen.  Natuurlijk heb ik wel een gezonde spanning gevoel maar geen hyperventilatie spanning. Hubbie ligt nog naast me te slapen terwijl ik twijfel tussen blijven liggen of al gaan douchen....

O en dat iedereen het even weet.... IK HEB HONGER!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.