Spring naar bijdragen
Borsten Forum
gastmama

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Twijfel twijfel!!!! net als iedereen twijfel ik enorm momenteel over de cc's. Mijn man zegt telkens niet te groot, maar ik wil ook niet voor 1 cup een borstvergroting.... ik wil toch echt wel een D denk ik. Ik heb bredere heupen en flinke bovenbenen. dus vanboven moet er ook wat zitten vind ik... de 24ste ga ik nog een keer passen bij dr Nio met mijn beste vriendin. even manlief erbuiten houden, kijken wat zij zegt... Daarna moet ik toch echt de keuze maken en doorgeven. 

Was het maar al 22 december!! Oppas is in iedergeval al geregeld! mijn moeder is zo lief om vrij te regelen van haar werk zodat wij zonder zorgen de avond van tevoren al richting rotterdam kunnen....... 

Nog 46 dagen......

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit er even doorheen dames! Alle weekende zitten helemaal vol tot aan de operatie, ik werk 10 uur per dag met volle bezetting... daarbij sport ik nog zodat ik weer op de 65 kilo kom..... 

De zolder is een puinhoop, de was is de berg genaamd everest, en het kelder portaal ziet eruit alsof er een orkaan gewoed heeft..... en dan heb ik vandaag ook nog evaluatie met de consulente van het gastouderbureau... 

Nog 37 dagen waarvan nog 25 werken......

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He lieve @gastmama denk je ook een beetje aan jezelf? Zodirect ben jij ziek als het de grote dag is!! Maak prioriteiten! Is die zolder belangrijk of de kelder? Alle afspraken tot december? Je moet echt ook rust inplannen voor jezelf! Alleen jij kan je grenzen aangeven! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ow troelewoeps! Je met wel aan jezelf denken hoor @gastmama

Hoe vaak ben je op de zolder of kelder?

En die was, ik weet niet of je een man/vriend hebt (mijn hoofd is nog wat foggy dus kan het me niet herinneren) Maar dan kan je hem ook aan het werk zetten en samen voor de was zorgen.

Volgens mij heb je nogal veel hooi op je vork genomen.

Probeer dingen die eigenlijk niet belangrijk zijn even van je af te zetten.

Ik wil ook al heel lang de zolder op orde brengen maar we zijn daar nooit dus ik doe even alsof het er niet is.

Uiteindelijk ben jij en jouw gezondheid het belangrijkste!

Anders zit je straks voor je operatie met een Burn-Out en dan ben je verder van huis!

Goed voor jezelf zorgen:wub:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@gastmama ik ben het met de rest eens! Je moet ook aan jezelf denken en de tijd voor jezelf nemen. Die zolder loopt niet weg :P

Succes vandaag met je evaluatie! Komt vast allemaal goed:71:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De evaluatie is super goed verlopen. Ben ik weer een jaar vanaf. 

Wat de kelder en zolder betreft... ik wil graag dat mijn man met een schone lei het huishouden kan beginnen.

Oo zolder hangen wij de was te drogen en in de kelder werk ik dus kom dagelijks meerdere malen in het portaaltje....

Het komt wel goed. Soms heb je een dipje. Gelukkig heb ik jullie nog en mijn man die me heel erg steunt!

:54:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En samen zorgen dat die zolder en kelder in orde komen? Hebben wij toen ook gedaan, scheelt een hoop ergernis. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Rocker:

En samen zorgen dat die zolder en kelder in orde komen? Hebben wij toen ook gedaan, scheelt een hoop ergernis. 

:45: Mijn man kan goed bijhouden wat opruimen betreft, maar zodra orkaan dochter 1 of orkaan dochter 2 langs zijn geweest ziet hij door de rommel de troep niet meer en vlucht hij weg!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoera!!! ik heb vandaag de factuur betaald!!! Oef wat een rib uit mijn lijf, maar het is het allemaal waard. Het begint nu wel heel echt te worden vind ik. Mijn operatiemaand is begonnen, ik heb betaald, En ik heb de goede aantal cc's doorgegeven....het word toch 370 cc monoblock hydrogel! De oppas voor de kinderen is geregeld. Mijn moeder laat de kids van donderdag tot zaterdag bij haar slapen. dan heb ik geen overbezorgde meiden rondrennen vrijdag als ik terug thuis kom. dat vond zij een beter idee zei ze :D Mij maakt het niet uit of ze er vrijdag wel of niet zijn dus de meiden hadden de keuze en ze vonden het wel erg leuk om twee nachtjes te logeren... 

Voor kerst is het ook geregeld. mijn man gaat met de meiden wel eerste kerstdag eten bij zijn moeder en ik krijg een lekkere salade op bed of de bank en tweede kerstdag mag ik lekker op de bank bij mijn ouders en word me alles gebracht. Dan gourmetten we namelijk altijd ;) Al met al toch nog een redelijke kerst hoop ik. 

Ik heb wel meteen gezegt dat alle plannen vallen en staan met hoe ik me voel! het draait die dagen gewoon eens een keer om mij ipv om alle anderen :45:

Was het maar al de 22ste!!!!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Groot gelijk @gastmama Zo te zien hou jij anders alles draaiende 

, dus nu even aan jezelf denken :D

Spannend, spannend... het gaat bijna gebeuren :wub:

Ik mag eind Januari mij Nio onder het mes, dus ga je volgen. Ben benieuwd hoe jij de operatie ervaart en de herstel periode.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Nini28:

Groot gelijk @gastmama Zo te zien hou jij anders alles draaiende 

, dus nu even aan jezelf denken :D

Spannend, spannend... het gaat bijna gebeuren :wub:

Ik mag eind Januari mij Nio onder het mes, dus ga je volgen. Ben benieuwd hoe jij de operatie ervaart en de herstel periode.

Toen ik betaalde werd het even heel echt. Nu voelt het weer abstracter.... nog 19 dagen ongeveer en dan kan ik je laten weten hoe het is ....

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag een dagje met zenuwen.... hey gaat op en neer. De ene dag ben ik heel rustig... de volgende dag zenuwachtig.... hopelijk eindig ik met een rustige dag ;) 

Ik ben maar gaan sporten.. maar geen borstspier oefeningen dpen valt nog niet mee. Je gebruikt die dingen constant.....

Nu maar rustig wachten op jet telefoontje hoelaat ik me mag melden....

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-12-2017 om 10:22 zei gastmama:

Hoera!!! ik heb vandaag de factuur betaald!!! Oef wat een rib uit mijn lijf, maar het is het allemaal waard. Het begint nu wel heel echt te worden vind ik. Mijn operatiemaand is begonnen, ik heb betaald, En ik heb de goede aantal cc's doorgegeven....het word toch 370 cc monoblock hydrogel! De oppas voor de kinderen is geregeld. Mijn moeder laat de kids van donderdag tot zaterdag bij haar slapen. dan heb ik geen overbezorgde meiden rondrennen vrijdag als ik terug thuis kom. dat vond zij een beter idee zei ze :D Mij maakt het niet uit of ze er vrijdag wel of niet zijn dus de meiden hadden de keuze en ze vonden het wel erg leuk om twee nachtjes te logeren... 

Voor kerst is het ook geregeld. mijn man gaat met de meiden wel eerste kerstdag eten bij zijn moeder en ik krijg een lekkere salade op bed of de bank en tweede kerstdag mag ik lekker op de bank bij mijn ouders en word me alles gebracht. Dan gourmetten we namelijk altijd ;) Al met al toch nog een redelijke kerst hoop ik. 

Ik heb wel meteen gezegt dat alle plannen vallen en staan met hoe ik me voel! het draait die dagen gewoon eens een keer om mij ipv om alle anderen :45:

Was het maar al de 22ste!!!!

Gelijk heb je @gastmama! Jij lijkt er ook helemaal klaar voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com