Ga naar inhoud

M.e.g.g. : 25 april 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hoi meiden! 

 

Even m'n eigen voorstellen ik ben Megan, 26 jaar getrouwd & een mooie zoon van 6!  Nu gaat mijn lang gekoesterde wens eindelijk in vervulling na zoveel jaren, mijn geplande operatie staat op 25 april!:wub:  

 

Sinds ik weet wat een borstvergroting is, heb ik altijd gezegd dat er een dag komt dat ik dat ga doen en het duurt nog maar 2 weekjes.. erg spannend, zie op tegen de pijn, maar ook zoveel zin in! Ik ben 1.68 en weeg 60 kilo ik heb nu een 80A en krijg 375cc ronde protheses dual plane en Dr. Peters gaat mij opereren, wel allemaal via DG. Tot nu toe valt het mij allemaal mee met DG, m'n consult met de pc is maar 1 x verzet naar een aantal dagen eerder.. hopelijk blijft t daarbij, met sommige berichtjes die ik hier heb gelezen over DG.. :( 

 

Dan heb ik nu een vraag aan jullie, misschien én hoogstwaarschijnlijk een hele stomme vraag.. Maar zijn er hier meiden die Roken? Want daar heb ik nog niks over gelezen of kunnen vinden (ben ook pas sinds vandaag lid) eerder wel wat berichtjes gelezen, maar zit hier best wel mee, ik heb nu nog 2 weken tot m'n operatie en wil heel graag stoppen!! Ik rook dan wel niet heel veel, want ik werk zelf ook.. maar toch.. 

Hebben jullie hier zelf ervaringen mee? En of kennen jullie meiden die dat hebben? Misschien kunnen en willen jullie mij helpen... :70:

 

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei M.e.g.g.:

Hoi meiden! 

 

Even m'n eigen voorstellen ik ben Megan, 26 jaar getrouwd & een mooie zoon van 6!  Nu gaat mijn lang gekoesterde wens eindelijk in vervulling na zoveel jaren, mijn geplande operatie staat op 25 april!:wub:  

 

Sinds ik weet wat een borstvergroting is, heb ik altijd gezegd dat er een dag komt dat ik dat ga doen en het duurt nog maar 2 weekjes.. erg spannend, zie op tegen de pijn, maar ook zoveel zin in! Ik ben 1.68 en weeg 60 kilo ik heb nu een 80A en krijg 375cc ronde protheses dual plane en Dr. Peters gaat mij opereren, wel allemaal via DG. Tot nu toe valt het mij allemaal mee met DG, m'n consult met de pc is maar 1 x verzet naar een aantal dagen eerder.. hopelijk blijft t daarbij, met sommige berichtjes die ik hier heb gelezen over DG.. :( 

 

Dan heb ik nu een vraag aan jullie, misschien én hoogstwaarschijnlijk een hele stomme vraag.. Maar zijn er hier meiden die Roken? Want daar heb ik nog niks over gelezen of kunnen vinden (ben ook pas sinds vandaag lid) eerder wel wat berichtjes gelezen, maar zit hier best wel mee, ik heb nu nog 2 weken tot m'n operatie en wil heel graag stoppen!! Ik rook dan wel niet heel veel, want ik werk zelf ook.. maar toch.. 

Hebben jullie hier zelf ervaringen mee? En of kennen jullie meiden die dat hebben? Misschien kunnen en willen jullie mij helpen... :70:

 

Liefs, :116:

Ben 2 weken geleden geopereerd door dr peters echt teen topper en alle andere mensen super lief ik was zo bang maar is me zo mee gevallen en ja ik rook tot kwartier voor de operatie nog en nu nog steeds!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M.e.g.g.

 

He meis, 

 

ik heb de titel aangepast, ik neem aan dat je in de Janssen Kliniek word geholpen, mocht dit toch een andere locatie zijn, dan hoor ik dat van je.

 

Roken vernauwd de bloedvaten, waardoor de wond niet voldoende doorbloed word,en dit kan het herstel belemmeren,dus ik zou echt zeggen, stoppen, en ik weet hoe moeilijk het is, maar je ondergaat een behoorlijke operatie, kost allemaal een hoop geld, waarom zou je dan het risico op eventuele complicaties willen nemen?

 

Er zijn zelfs pc's die niet opereren als je niet gestopt bent met roken, en dit geeft dus het belang van stoppen duidelijk aan.

 

xx

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Desert-Rose 

 

Dankjewel, ik weet nog niet of het janssen kliniek word, waarschijnlijk wel en anders word het Vlaardingen. Dat hoor ik een aantal dagen van te voren.

 

Ja dat is ook zo! Je hebt helemaal gelijk  het is indd erg moeilijk. Maar zeker de moeite waard. Ik zit niet te wachten op complicaties. Ik heb nu nog 2 weken tot dé dag.. dus ik stop vanaf vandaag! 

 

Bedankt voor je berichtje. 

 

Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste tijd opereert hij eigenlijk alleen nog daar, maar als het veranderd dan hoor ik het wel van je meis.

 

Het is zeker de moeite waard,en vreselijk moeilijk, maar je krijgt er zoveel voor terug,en het geld wat je normaal uitgeeft aan sigaretten doe je apart, en dan kun je een mooi lingerie spaarpotje van maken.^_^

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi, 

Vandaag precies 1 week PO en het gaat redelijk oké! Gelukkig.. elke dag een beetje beter, nu heb ik vanmorgen mijn bh los gedaan om te kijken omdat ik hier een wat trekkerig gevoel heb aan linkerborst, en nou ziet het ernaar uit dat er een deukje/inham zit op de plek waar het gehecht is en rechts heb ik dat niet, links heeft de pleister ook wat meer gebloed ( is wel allemaal opgedroogd bloed) maar kan dit geen kwaad of zijn er meer die dat hebben.. volgende week dinsdag terug voor controle, heeft er iemand ook nog een tip over wat wel of niet mag om je pleisters los te weken ziet er nou al pijnlijk uit als ze dat er zo gaan aftrekken.. 

 

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan geen kwaad, net als je borsten moet je je littekens ook als twee losse wonden gaan zien.

Nu met die pleisters erop kan het een boel vertekenen.
De pleisters plakken nu overigens nog erg goed, maar volgende week ga je merken dat ze al wat meer los gaan laten. Het verwijderen van de pleisters deed bij mij trouwens geen pijn. 

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow okee, dankjewel voor je berichtje terug!:) was een beetje bang dat t fout was, aangezien er aan die wond ook net wat meer bloed aanzit.. maar dan wachten we rustig af tot volgende week dinsdag.. mocht die pleister nog te vast zitten is er dan iets om te weken? Want ik mag t 2 weken niet nat maken. Of zullen hun daar wat voor hebben.. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.