Ga naar inhoud

Huge boobs


bloodelf

Aanbevolen berichten

Wat afschuwelijk....Haar tepels staan ook als knipperlichten naar buiten toe...Ik snap iemands motivatie ook niet om zulke grote tieten te willen...Je kan niets meer...Ze ziet haar eigen navel niet eens meer...Als ze gaat hardlopen mept ze zichzelf knock-out....

Ja navel niet meer zien hahaha kzie mijn 'poes' ook niet door die flubber buik :D:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heey,super!! doe mijn ook zo een portie boobs,nee echt,vind ze zeker mooi,en ik vind qua vorm er niks mis mee,snap de uitspraak uiers niet echt helemaal ook! wat is hier een uier aan?een uier is in mijn ogen heel anders van vorm eigenlijk,mijn idee hoor.

ik zie er geen uier in terug,op de eerste foto zie k de tepel nog niet naar de zijkant staan,alle tepels staan iets naar de zijkant als je ze bij elkaar drukt,is bij natuurlijke borsten zelfs.

dit is een uier

uiers.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vind ik weer nergens op slaan,uiers,hallo! je scheld iemand toch ook niet uit met kleine borsten(200 of 300cc) dat dat een platvis is,omdat ik het toevallig niet mooi vind,nu word iemand uitgescholden,terwijl zij dit mooi vind,en een ander die kleine borsten mooi vind scheld je toch ook niet uit?

whahaaaaahahha wat een duscussie weer,phfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja Moon en ik zijn echt liefhebbers or van grote maar wel mooie ronde boobs :1boobs: :1boobs: En ze duwt ze nu ook tegen elkaar waardoor ze nog groter lijken, daar in tegen lijken boobs op foto's vaak ook veel groter als dat je ze werkelijk ziet. het is maar net hoe zo'n shoot genomen is. maar idd meningen verschillen maar ik hou echt van mooie volle grote neppers :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteraard mag je je mening geven Mii,maar het valt me op dat iemand met grote vaak word uitgescholden meteen,maar de vrouwen die grote hebben,schelden toch ook jou bij wijze van niet uit voor platvis omdat jij kleine hebt die zij niet mooi vind,snap je?

je hebt groot en groot,en mooie en minder mooie,maar deze vrouw vind ik geen uiers hebben,mag ik toch ook zeggen.

ik vind ze mooi! i love BIG boobie,s :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die hierboven slaan ook weer alles,maar toch laat ik die vrouw maar in dr waarde,zij zal het tenslotte mooi vinden,en die van ons zijn maar mierentietjes in haar ogen.

als we dat allemaal zouden doen; iedereen in z'n waarde laten... Wat zou de wereld dan leuk zijn hè?!

denk zelf wel dat als iemand zoiets doet om meer geld te verdienen met zijn/haar lichaam dat ze dan niet helemaal goed bezig zijn.

maar dat is persoonlijk.

maar van de andere kant werkt dat bij iedereen zo.. het is bewezen dat een mooi persoon eerder een goede baan heeft en meer verdiend dan iemand die minder "mooi" is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij zal het ongetwijfeld wel mooi vinden inderdaad..

Maar in hoeverre kun je nog functioneren met zulke gigantische borsten?

Ik neem aan dat het niet echt goed is voor je lichaam, rug enz!

maar ff serieus, welke maat zou het nou zijn? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik weet niet wat ik er van moet zeggen.

Natuurlijk zijn ze mooi. Ze zijn nep en daarom staan ze netjes vooruit. Alleen zijn ze wel heel huge.

Ik heb bijv. een kantoorbaan, en als ik met size K in een coltrui aan zou komen, zouden al mijn mannelijke collega's mij niet eens meer aankijken maar alleen maar mijn borsten, en tsja, natuurlijk kijken mannen altijd naar borsten, maar deze zijn wel gigantisch groot.

Volgens mij, als je zulke grote borsten hebt, zit je ook niet meer op kantoor hahaha, maar werk je eerder als (naakt)model.

Ik snap dat de 1 kleine borsten mooi vind, de ander half groot en weer een ander heel groot. Maar persoonlijk denk ik dat je meer gezien gaat worden door andere mensen als 'die vrouw met die joekels van tieten' als de persoon die je eigenlijk bent. Maar wie ben ik.... ben ook maar gewoon iemand met 360cc'tjes erin. Dus ik weet niet hoe het is om hele grote borsten te hebben. Ik was van cup erwt naar cup D als helemaal onder de indruk van de maat whahahha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind haar borsten zoooo mooi van vorm :57:

Maar way to mutch!!! Het is echt uit proportie en ik denk niet echt meer dat ze veel kan en alleen voor aandacht leeft?

Maar ieder zijn mening :D

Hierboven is dan weer het uiterste :P

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.