Ga naar inhoud

Dr Stillaert in Gent


gingerit

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

Ik had al een consult bij dr Stillaert in Gent en had een goed gevoel bij hem. Hij werkt alleen met ergonomische Ronde Prothesen Merk motiva. Zij hebben de eigenschappen dat zij heel natuurlijk meegaan met de bewegingen. Als jij rechtstaat gaat ook de prothese de zwartekracht volgen. De voordeel van de Ronde Prothese is dat het Niet erg is als zij rotiert. Bij anatomische Prothesen zou het ronddraaien erg zijn. Dr. Stillaert stelde bij mij voor: Ronde pr Dual-Plane en lipofilling voor de overgangen soepeler te maken. 

Iemand al ervaring bij Dr Stillaert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 2 april 2017 om 09:19 zei gingerit:

Hallo iedereen, 

Ik had al een consult bij dr Stillaert in Gent en had een goed gevoel bij hem. Hij werkt alleen met ergonomische Ronde Prothesen Merk motiva. Zij hebben de eigenschappen dat zij heel natuurlijk meegaan met de bewegingen. Als jij rechtstaat gaat ook de prothese de zwartekracht volgen. De voordeel van de Ronde Prothese is dat het Niet erg is als zij rotiert. Bij anatomische Prothesen zou het ronddraaien erg zijn. Dr. Stillaert stelde bij mij voor: Ronde pr Dual-Plane en lipofilling voor de overgangen soepeler te maken. 

Iemand al ervaring bij Dr Stillaert?

Hoi, ik ben op 2 juni door hem geopereerd. Ik het 275 cc dual plane druppelvormige motiva prothesen. Het is echt een super arts. Qua communicatie niet de beste. Heeft weinig info tenzij je gerichte vragen stelt. Maar ik zou geen andere dokter willen. Hij zorgt echt voor een natuurlijk resultaat die bij je lichaam past. Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag Bieketje.

ik Ben tot nu toe nog niet operiert. Ik was plots onzeker omdat wij een paar weken later op vakantie gaan en ik dan 4weken in de zon ben. Ik dacht dat het niet goed is voor de littekens. 

Ik wacht nog op antwoort Van dr. stillaert in verband met een nieuwe Datum. 

Maar ik heb ook het gevoel dat hij een goede doctor is. 

ben jij nog altijd tevreden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gingerit:

Dag Bieketje.

ik Ben tot nu toe nog niet operiert. Ik was plots onzeker omdat wij een paar weken later op vakantie gaan en ik dan 4weken in de zon ben. Ik dacht dat het niet goed is voor de littekens. 

Ik wacht nog op antwoort Van dr. stillaert in verband met een nieuwe Datum. 

Maar ik heb ook het gevoel dat hij een goede doctor is. 

ben jij nog altijd tevreden? 

Super tevreden. Inderdaad best achter uw vakantie plannen. Ik ben nu 2,5 weken po en voel me super. Maar ik kan nog niet alles. Volgende maandag ga ik terug op controle. Ik heb al even gekeken naar de littekens en het is echt mooi gedaan :-) succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.