Ga naar inhoud

Teentje : 23 maart 2017 : Dr. ? : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Afgelopen donderdag ronde borstvergroting onder de spier ondergaan. 
Ik was een 75 AA en was dus zo plat als een kind, heb daarom voor 300 cc gekozen zodat ik weer borsten zou hebben en toch geen Pamela :P
Heb 3 kids ieder 1 jaar borstvoeding gegeven en voor dat ik kids had was mijn cup maat 75C dus dramatisch verschil lol. 
Ik heb mij hier aangemeld om meer informatie te zoeken. Zojuist mijn borstmaat opgemeten ook al zijn ze hoog en enorm voor mijn gevoel, zijn ze maar 75A.. vette teleurstelling. Ik vraag mij dus af hoe veel kleiner dit word na dat de zwelling weg is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! 

 

Les 1, heb geduld!!!

 

je kan nu nog niets zeggen,  ze zakken nog, worden nog zacht etc... geduld geduld geduld..

 

na de operatie was ik net na 1 cm groter in omvang op mijn boobs. Nou dat is nu jaar later echt niet meer zo!! Ben met 300cc flink omhoog gegaan in cups. Van 70b naar 70f.. 

 

Ze gaan nog heel veel veranderen

echt meid, geduld <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Teentje

 

Hoi en welkom op BF :) 

 

Ten eerste gefeliciteerd met je boobs!! In het begin zitten ze nog een beetje verstopt en niet op hun plaats. Zodra je spier ontspant en de protheses op hun plekkie gaan dalen, huid/weefsel ook ontspant gaan ze hun vorm aannemen. Helaas is het resultaat niet gelijk zichtbaar...we wish!! Ik zeg trouwens niet dat je pamela gaat worden he :45: 

 

Als je iedere week een foto van de zijkant/voorkant maakt kun je het proces volgen en zien hoe mooi ze gaan worden ;) Wat hierboven al gezegd wordt...waar trouwens iedereen hier gek van wordt...is geduld! De komende 6 weken rustig aan doen en herstellen en tijd zn werk laten doen! 

 

Gaat goedkomen maar heel begrijpelijk dat je dit jezelf afvraagt hoor! We doen dit niet dagelijks en de PC's geven eigenlijk niet duidelijk aan wat het proces daarna inhoudt. Lees vooral de operatieverslagen zodat je wat herkenning terugvindt.

 

Fijn herstel verder

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Teentje, ik wil je graag volgen omdat ik ook bijna net zo plat ben als jij was (misschien ietsje meer, maar niet veel). Dus ben heel benieuwd hoe het er uit gaat zien!

Jk heb ook 2 kids lang borstvoeding gegeven. Ben nog erg aan het twijfelen of ik een bv wil. 

Succes met je herstel verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.