Ga naar inhoud

Louisa Louisa : 28 maart 2017 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Patti:

Hallo wuppie, kan je mij ook toevoegen. Ben nu dik 4 weken PO. 57 jaar. Eerste Wissel gehad, Dual plane. Linkerborst valt mee, rechter is kleiner, staat paar cm hoger en tepel wijst nog naar beneden. Dit is zo al van de eerste dagen. Gisteren eerste maal op controle geweest(arts was met verlof)! Eerst leek t ook of hij ff verschoot en vroeg of t al lang zo was. Nadien zei hij t wat tijd te geven,twee weken geen BH of dergelijk aandoen. Het zou wel in orde komen volgens hem. Kon 6 maanden duren.... jeetje. Moet dan terug op controle gaan. Ben toch wat bang dat t niet goed komt met rechter tiet. Vind ze beiden ook wat plat. Ik had wel gevraagd zo natuurlijk mogelijk. Mochten ook beetje hangen. Maar vroeger hadden ze n mooiere vorm(was toen voor spier geplaatst) dan nu. Daarom wil ik ook eens vergelijken. Groetjes

ps... vind wel positief dat ze vanaf tweede week heel erg soepel en zacht waren. Ik voel enkel mijn eigen borsten en geen protheses zoals vroeger.linkse doet geen pijn, rechtse en slechtste tiet lijkt wat pijnlijker op momenten. Beetje steekjes af en toe.

@Patti hi oké dus ook wissel gehad. 

Hoeveel cc heb je nu gekregen. Ja bij mij echt heel verschil met voor mijn wissel ,  nu zijn weer lekker zacht en ik vind ze nu zeker mooier omdat ik ze voller wilde en dit nu ook heb incl spleetje wat ik wilde.

Maar ik heb ook nog verschil links en rechts maar dat had ik van te voren ook al wel wat.

Heb je foto's van voor en na ?? Kan ik kijken wat je bedoelt. Anders als je twijfelt ff je foto naar @best_boobie sturen zodat ze ff kan kijken en beoordelen. :wub:

maar ik zal je ff toevoegen aan mijn album ik heb ook nig foto van vior mijn eerste bv erbij staan hi hi 

hoor het wel sterkte met herstel. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

@Patti hi oké dus ook wissel gehad. 

Hoeveel cc heb je nu gekregen. Ja bij mij echt heel verschil met voor mijn wissel ,  nu zijn weer lekker zacht en ik vind ze nu zeker mooier omdat ik ze voller wilde en dit nu ook heb incl spleetje wat ik wilde.

Maar ik heb ook nog verschil links en rechts maar dat had ik van te voren ook al wel wat.

Heb je foto's van voor en na ?? Kan ik kijken wat je bedoelt. Anders als je twijfelt ff je foto naar @best_boobie sturen zodat ze ff kan kijken en beoordelen. :wub:

maar ik zal je ff toevoegen aan mijn album ik heb ook nig foto van vior mijn eerste bv erbij staan hi hi 

hoor het wel sterkte met herstel. 

 

Ik moet eens foto's maken maar weet niet waar ze up te loaden? Ik had vroeger 220cc en hij zei me 250 cc te plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.