Ga naar inhoud

Femmie1 : 15 maart 2017 : Dr. Kemler : Martiniziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo dames (en heren?),

 

Via deze weg wil ik me even voorstellen. Ik ben Femmie en ik ben 9 dagen geleden geopereerd. In het Martiniziekenhuis heeft dr Kemler mijn borsten van 80E/F naar (op dit moment) 85B verkleind. Voordat ik me heb laten opereren heb ik wel 15 jaar lopen twijfelen. Dan weer wist ik zéker dat ik een verkleining wilde, dan weer (vaak na het zien van operatiebeelden of na het lezen van vervelende ervaringen) bedacht ik me toch weer. Maar afgelopen zomer wist ik het (weer...) zeker en heb ik actie ondernomen. En afgelopen week ben ik dus geopereerd. Het valt me tot nu toe niet tegen (de operatie en het herstelproces) en ik ben nu al superblij met mijn nieuwe borsten. Hopelijk blijft mijn herstel zo goed verlopen. Complicaties als ontstekingen en pijnlijke/hypertrofe littekens hebben mij er jarenlang van weerhouden om de operatie te ondergaan, hopelijk zal mijn angst geen waarheid worden. De tijd zal het leren. 

 

Groetjes, Femmie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Femmie

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!
Een heel goed herstel gewenst! Hoop dat je deze dingen idd bespaard blijft, maar meestal wel hoor!
Enige wat wel vaak gebeurt bij een bvk, is dat het bij het drielandenpunt wat open gaat. Schrik hier niet van, het is niet meteen een ramp. Wel even je pc dan op de hoogte brengen, zodat hij ook kan zeggen hoe hij graag wil dat het wondje verzorgd wordt. Maar dit komt dus heel vaak voor, en geneest meestal gewoon heel mooi :) 

Ik ga je topictitel wat aanpassen, zodat anderen ook iets aan je ervaring hebben als ze ernaar zoeken en je verhuizen naar de operatieverslagen.
Heb je updates, dan is het fijn als je dat in dit topic doet, zodat je alles overzichtelijk bij elkaar hebt staan :35: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Femmie!

 

Wat goed dat je de stap hebt ondernomen. Hoe gaat het nu met je? Goed herstel?

 

Ik ben meteen even nieuwsgierig hoe of wat haha. Heb je de borstverkleining vergoed gekregen van de zorgverzekeraar?

Ik heb zelf cup 70E. Heeeeel soms 70D. Volgende week een afspraak met de plastisch chirurg. Mijn lichaam is zo op van dit meedragen. Mijn nek en schouders zitten al jaren vast maar ook ik durfde nooit. Ik heb een angststoornis en daardoor veegde ik het telkens van de baan. Maar ook de reactie van andere trok ik mij aan. Mensen vinden dat ik helemaal geen grote borsten heb, maar in mijn bh gaat er iets heel anders schuil. 

 

Veel beterschap en plezier van je nieuwe borsten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.