Ga naar inhoud

even voorstellen


miss-sunny

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, 

 

vandaag heb ik me aangemeld op het forum omdat ik wat informatie/ervaringen wil over een borstvergroting, zowel de voors als tegens. 

ik heb een B-cup en ben niet gelukkig met mijn borsten omdat ze ook niet bij mijn postuur passen. ik denk regelmatig aan een borstvergroting maar daar heb ik ook angst voor.

ik hoop voor mijzelf op een gegeven moment een keuze te kunnen maken ofwel voor een borstvergroting ofwel dat ik me er bij kan neerleggen dat mijn borsten klein zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Welkom! Zelf ben ik ook pas net bezig met concrete stappen zetten richting een borstvergroting (eerste consult gehad, tweede staat gepland en word hopelijk begin augustus geopereerd).

 

Waar precies heb je angst voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Via Faceland in de Bauland kliniek in Mill. Ik word geopereerd door dokter Fresow. 

 

De precieze cijfers wat betreft complicaties weet ik niet meer, maar bij Faceland hebben ze me daar wel heel duidelijk over verteld en daardoor ook wel die spanning weggenomen. Mijn gedachtengangen nu is dat ik maar één keer leef en dat ik het gewoon allemaal over me heen laat komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom hier ;)

 

ik ben ook enorm bang voor alle soorten operaties en dan vooral narcose. En idd er kan altijd wel iets gebeuren, maar net daarom moet je rustig je tijd nemen en zien waar je je goed bij voelt. Al die vragen die je hebt ook zeker aan de PC stellen zodat je duidelijke antwoorden krijgt.

 

ik wens je veel succes met je zoektocht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Ik geloof dat complicaties op zon 3% van alle gevallen kunnen plaatsvinden. Dat is barweinig, ik vind de wil van de borstvergroting zwaarder wegen dan de risico op complicaties. Ik weet van mezelf dat ik een sterk lichaam heb en dingen als piercings enzo worden ook niet door mijn lichaam afgestoten. Dus zo heb ik toch de keuze overwogen het wel te doen :) groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.