Ga naar inhoud

Nicole123 : 21 maart 2017 : Dr. Verschuur : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Dag allemaal :) ik ben via Google bij deze site terecht gekomen, en in 1e instantie valt het me op hoe ontzettend behulpzaam eenieder naar elkaar toe is, geweldig!! Zal me even kort voorstellen. ik ben 23 jr 1,58 en +- 62 kilo. Van mezelf heb ik vrouwelijke rondingen als billen en heupen, alleen zitten mijn borsten nu op een kleine B. Vandaag bij Bergman kliniek geweest voor een consult. Ook de 3D foto's ontvangen maar vind de grootte lastig in te schatten. Ik ben dr wel al over uit dat ik rond mooier bij mijn lichaam vind passen als druppel. Met het passen van de protheses met de bh vond ik de D cup het mooiste bij mijn lichaam passen. Ik ben wel ontzettend benieuwd of er mensen zijn die een 365cc onder de borstspier, type rond hebben laten zetten, dat geeft mij toch iets meer beeld van de cupmaat! Alvast heeeeel erg bedankt. :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Nicole,

Als je 'round breast implants 365cc dual plane' ingeeft in Google of een andere zoekmachine en dan op 'afbeeldingen' klikt, zie je al veel foto's. Dan best wel even op de artikels zelf klikken om te zien of het effectief implantaten van 365cc zijn natuurlijk. Maar persoonlijke ervaringen zijn uiteraard veel beter, dus hopelijk reageren er veel vrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dankjewel Jacoline! Deze zijn dr Natrelle van Allergan. Ze zijn onder de spier geplaatst en er is niet gesproken van High profile Groetjes!!

19 minuten geleden zei Jacoline:

Heel Mooi! Welk merk implantaten heb je als ik vragen mag? En is dit high profile :)?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!!!!! Ik krijg ongeveer hetzelfde, wat een mooie foto's. 

Bij mij komt er 375cc in maar 12,5 breed en medium projectie. Kan een mooie vergelijking maken nu.

Hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Liefbeestje:

Wauw!!!!! Ik krijg ongeveer hetzelfde, wat een mooie foto's. 

Bij mij komt er 375cc in maar 12,5 breed en medium projectie. Kan een mooie vergelijking maken nu.

Hoe voel je je?

Hai! Wat een lief berichtje dankjewel! Ja klopt! Ja het gaat nu wel aardig! Neig nu op dag 3 al minder naar de paracetamol of de ibuprofen :) met welke cupmaat

ga je de operatie in? En wanneer mag je? Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Nicole123:

Hai! Wat een lief berichtje dankjewel! Ja klopt! Ja het gaat nu wel aardig! Neig nu op dag 3 al minder naar de paracetamol of de ibuprofen :) met welke cupmaat

ga je de operatie in? En wanneer mag je? Groetjes!!

75B/80A, zie foto's in mijn album, daar zie je mijn voorsituatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Loulou_:

Mooi geworden zeg! Hoe gaat het nu met je, veel pijn of last van andere ongemakken? 

 

Dankjewel!! Ja het gaat goed, dag 2 was erg, dag 3 werd al beter en nu is het puur  spierpijn in de borst. Daarom is het wel

oppassen geblazen want de verleiding om even te bukken en wat op te pakken enzo is er dan wel Haha! Maar merk dat dat absoluut nog niet zo slim is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Nicole123

 

He meid, 

 

Gefeliciteerd met je nw boobs, 

 

Ik heb je titel even aangepast, zo is die meer gelijkend met de andere in deze categorie, hier kun je nu ook al je verdere updates neer gaan zetten.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

 Ja dankjewel! Ja is goed hoor moet even inkomen hoe deze site werkt :). Bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag 5 dagen po.

borsten staan redelijk "puntig" Haha! Moet nog flinkers zakken 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.