Ga naar inhoud

Welke cupmaat na operatie? Hoeveel cc?


Benieuwdmens

Aanbevolen berichten

Denk dat je op c/d uitkomt. Ik gaf eerste consult aan een C te willen (na aa/kleine a) en werd toen 215/245 voorgesteld. Bij tweede consult 290 gepast omdat ik bovenop borst volume miste. Dat zou dan in principe op c uit moeten kunnen komen. Is denk ik qua bouw ook verschillend en 100 zeker 'zoveel cc is deze cup' kunnen ze niet zeggen. Zie in mijn album de 3d foto's 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Zuster89:

Denk dat je op c/d uitkomt. Ik gaf eerste consult aan een C te willen (na aa/kleine a) en werd toen 215/245 voorgesteld. Bij tweede consult 290 gepast omdat ik bovenop borst volume miste. Dat zou dan in principe op c uit moeten kunnen komen. Is denk ik qua bouw ook verschillend en 100 zeker 'zoveel cc is deze cup' kunnen ze niet zeggen. Zie in mijn album de 3d foto's 

Ja verschild natuurlijk per lichaam! Hoelang ben jij??

 

Ik ben lang maar heb een klein boven lichaam. Meer dan 335cc paste er niet in zei ze omdat het dan te veel aan de zijkant gaat zitten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.