Ga naar inhoud

MamaVanEenZoon : 23 mei 2017 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik wordt dit jaar 25 en heb sinds een half jaartje een prachtige zoon. Vroeger heb ik met momenten wel eens gedacht aan een BV maar hoewel ik mn borsten te klein vond in verhouding met mn lichaam waren ze best nog oke qua vorm (cupmaat kleine B). Tijdens mijn zwangerschap had ik cupmaat C en voelde mij zoveel beter in mn vel, plots stonden alle kleren mij goed en ik voelde me veel vrouwelijker. Echter, na mijn bevalling zijn deze "leeggelopen" en hangen ze er nu als driehoekige theezakjes bij.. Vandaar dat ik weer begin te denken aan een BV en kwam ik op dit forum uit. Ik heb wel een beetje schrik om iets "vals" in mn lichaam te hebben en de reacties hierop.. Langs de andere kant wil ik heel graag het zelfverzekerd gevoel van tijdens mijn zwangerschap terug.. ZIjn er onder jullie die hier ook mee geworsteld hebben?

Ik heb ook op jullie forum gelezen over Dr Demeyere en de goede ervaringen met deze pc. Toen ik hem googelde zag ik dat zijn kliniek in Sint-Denijs-Westrem is en was ik aangenaam verrast aangezien ik zelf in Gent woon en dat vlak naast mn deur is. Ik zou graag gewoon terug een C (hoeft geen grote te zijn) hebben en vooral de mooie natuurlijke ronde vorm ipv de driehoekjes.. Naar wat ik hier las is Dr Demeyere de man die staat voor natuurlijk ogende BV'en?

Aangezien ik nog maar net lang in ouderschapsverlof geweest ben, zal ik de operatie eerder volgende winter plannen en niet meer voor deze zomer. Zou toch graag voldoende verlof nemen om te herstellen + met een zoontje van 6 maand oud is het niet makkelijk om niet te tillen..

Graag zou ik een idee krijgen van de prijs die men bij Dr. Demeyere betaalt?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

 

Groetjes,

mama van een zoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn advies, maak een afspraak bij dokter De Meyere! Het klinkt alsof hij jou goed zou kunnen helpen. Je kunt de afspraak nu al maken en er dan nog eens een tijdje over nadenken bijvoorbeeld. 

Ik heb mijn borstvergroting vorige week gehad bij hem en ik ben zó blij dat ik het heb gedaan!

De kosten waren 3500,- 

Ja, slik... Maar het is het waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja kostprijs bij dr demeyere €3500.

Ik had vroeger ook al geen grote borsten maar toen ik borstvoeding gaf had ik echt mooie volle borsten waar ik trots op was.Al mijn kleren stonden mij veel mooier en ik voelde mij vrouwelijker. Na de borstvoeding was de volume weg. Als ik een bh koop, neem ik altijd een B75 terwijl ik eigenlijk weet dat ik een A heb, maar het is gewoon psychologisch. Ik wil inderdaad dat zelfverzekerd gevoel terug als toen ik borstvoeding gaf. 

Ik ben op 14 april langs geweest bij dr Demeyere en gisteren heb ik een afspraak gemaakt voor bv op 3 juni. Ik zie het niet zitten om nog te wachten tot na de zomer want ik ben er nu alle dagen mee bezig en ik wil het achter de rug hebben. 

Ik wil ook een natuurlijk effect, heb dit ook aan de dokter gezegd maar als ik op zijn website de foto's bekijk en de reacties hoor dan heb ik er alle vertrouwen in.

Maak gewoon een afspraak en je kan daarna nog altijd beslissen of je het doet of niet. Ik had vooraf ook enkele vragen opgeschreven van dingen die ik zeker moest vragen. Want mijn zoontje is nu 4 maanden en ik moet nog veel heffen. Blijkbaar is dat geen probleem zei hij. Enkel niet heffen boven de schouders.

Succes! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hallo,

 

Ik heb me hier vorig jaar aangemeld na m'n bevalling maar vind het topic niet meer terug..

Ik ben 25j en anderhalf jaar geleden mama geworden van een zoontje.

Ik had een B vroeger en tijdens m'n zwangerschap een kleine C, maar na m'n zwangerschap en terug alle kilo's kwijt te zijn blijft er niet veel meer van over en zou ik dus een borstvergroting willen.

Vandaag had ik mijn afspraak bij Dr De Meyere aangezien ik hier op't forum las dat dat wel een heel bekwame chirurg is.

Zoals ik al vreesde heb ik te weinig borstweefsel over om met de ronde implantaten te werken. Gelukkig werkt hij ook nog met andere waardoor ik toch voor een bv voor de borstspier kan gaan. Achter de borstspier zie ik niet echt zitten vanwege de pijn en het verder uit elkaar staan van de borsten..

Enige nadeel is wel de meerprijs.. 5000 ipv 3500 euro.

Wat zijn jullie ervaringen bij deze chirurg en welke implantaten zijn er gebruikt? Voor of achter de spier?

Ik dacht het eerst in oktober te laten doen maar hij zei dat het na 2 weken al het definitief resultaat is wanneer ze voor de spier worden geplaatst en als ik het bvb in mei laat doen ik deze zomer al gerust in bikini kan rondlopen..

 

Groetjes,

Mama van een zoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamaVanEenZoon

 

He meis, 

 

Ik heb je topics even samengevoegd, zo heb je de oude ook weer terug.

 

De protheses waar Dr. DeMeyere het over heeft is de Natrelle 510, deze heeft een hele dunne rand, waardoor je de protheses dus eigenlijk niet ziet zitten, maar daar hangt inderdaad een prijskaartje aan.

 

@Miss.S heeft deze protheses een tijdje geleden laten plaatsen bij Dr. DeMeyere,en zij is super tevreden, lees anders haar topic eens door, en je kunt vragen of je eventueel foto's van haar mag zien.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MamaVanEenZoon:

Dankje!

is er veel verschil nu tegenover in het begin dan?

Als ik het nu in mei zou laten doen, zal het volgens jou dan ook al mooi eruitzien tegen juli? 

Xx

 

Graag gedaan. Ze worden sowieso mooier hoor. En denk dat wel. Je hersteld natuurlijk nog he :-p xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AllerGroosteTwijfelaar Het consult verliep heel relaxed, hij heeft alle tijd, geeft veel uitleg, hij vraagt ook echt dat je foto's opzoekt tegen de dag van de operatie zodat hij precies weet welke vorm je mooi vindt (heel bol of iets minder bol bovenaan). Daarna mag je je uitkleden en kijkt hij en in mijn geval meet hij alles op, toont hij de implantaten en hoe het er bij jou zou uitzien. Ik voelde me echt op m'n gemak bij hem. Hij is ook heel eerlijk.

Ik had er wel niet op gerekend dat het me 1500 euro meer zou kosten dus even kijken hoe'k dat ga doen en dan kan het goed zijn dat ik het al in mei laat gebeuren, spannend dus !

@Miss.S Oke, ik kijk er naar uit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor!

ja ik vind het ook dat geld waard als dat me de mogelijkheid biedt ze voor de spier te laten plaatsen.

ik vind het mooier zo omdat achter de spier dan staan de borsten verder uit elkaar en als je je borstspier dan opspant dan vervormt de prothese, + de pijn na de operatie achter de spier.

het aantal cc hangt af van de breedte van je borst, dus hoeveel plaats er is, bij mij is dat 11,50cm dus komt neer op een prothese van 245cc. Tijdens de operatie zelf zal hij binnenin kunnen opmeten en dan kan het nog een halve cm afwijken dus stiekem hoop ik op een kleine 12cm want dan kan hij 290cc (als ik het goed onthouden heb) plaatsen.

ik heb gisteren de foto's van Miss.S gezien die dezelfde heeft, ook 245cc, en 't resultaat is echt heel mooi!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het idee van voor de spier, spreekt me ook meer aan. Al lees ik hier precies dat de meeste vrouwen ze achter de spier of dualplane krijgen. (mijn indruk natuurlijk...). Ben heel benieuwd naar eind april wat De Meyere me zal kunnen vertellen. 

 

Ik ben wel benieuwd geworden naar het resultaat van @Miss.S. Zou ik ook eens mogen spieken? :blush:

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei AllerGroosteTwijfelaar:

Het idee van voor de spier, spreekt me ook meer aan. Al lees ik hier precies dat de meeste vrouwen ze achter de spier of dualplane krijgen. (mijn indruk natuurlijk...). Ben heel benieuwd naar eind april wat De Meyere me zal kunnen vertellen. 

 

Ik ben wel benieuwd geworden naar het resultaat van @Miss.S. Zou ik ook eens mogen spieken? :blush:

 

Groetjes x

 

spannend van je consult! 

ik voeg je toe ;) 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamaVanEenZoon

 

He meis, 

 

Super dat je een datum hebt voor je bv, ik heb daarom gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook na je operatie je verslag neerzetten als je dat leuk vind.

 

Nu lekker af gaan tellen meis,

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.