Ga naar inhoud

Lynda : 1 september 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

een paar weken geleden kon ik me niet voorstellen dat ik hier een berichtje zou plaatsen. Maar ook ik ben van plan een borstvergroting te gaan doen. 

Pas na de zomervakantie, dus het duurt nog wel even. Maar ik lees hier graag alle ervaringen van anderen. 

Ik ga naar praktijk Diana Gabriels in Barendrecht en heb binnenkort mijn eerste afspraak. Erg onwerkelijk nog allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xbritt Ik lees je berichtje nu pas, had geen melding zien staan. Ik zie nu dat je een vinkje aan kan zetten. Nog even uitzoeken hoe dit forum werkt :)

Maar grappig! Ik ga morgen voor het eerst passen welke maat mooi is. 

Ik heb juist gekozen voor na de zomervakantie i.v.m. herstel en op vakantie gaan. Dus moet nog even wachten.

Weet je al een beetje wat je wilt en ga je ook bij Gabriels? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Inmiddels bij 2 praktijken geweest op consult. Nu veel wikken en wegen over verschil in cc's ben ik bij mijn eerste keus gebleven en laat 375cc dp cohesive 2 plaatsen door dokter Hupkens. De operatie staat vast op 25 augustus. Het duurt nog even, hopelijk niet meer twijfelen tot die tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wilde na mijn vakanties. Nog even een zomer met pushup bikini. Maar er komen daarna nog zoveel zomers aan. Dus dat komt wel goed. 

Welke pc ben jij geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi @Desert-Rose na de vele negatieve verhalen hier over Diana Gabriels, heb ik de afspraak afgezegd. 

Ik ben toch bang dat er vlak van te voren gebeld wordt dat de operatie niet door kan gaan en heb het idee dat ze bij complicaties niet thuis geeft. Je gaat er natuurlijk vanuit dat het allemaal goed gaat en als dat zo is, dan zal je daar ook prima terecht kunnen, maar er zitten voor mij nu wat te veel haken en ogen aan. 

 

Ik heb nu een afspraak staan bij Dr. Verdonck bij de Belgian Breast Clinic voor een eerste consult. Dus ben benieuwd! Je kan de titel dus weer weghalen als je wilt.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lynda

 

Meis als het voor jou niet goed voelt, moet je het ook zeker niet doen, en echt vertrouwen op je gevoel, en beter dat je er nu achter komt, en qua nazorg is het bij BBC vele malen beter geregeld, aangezien je een directe lijn hebt met Verdonck, en zo hoort het ook in mijn ogen.

Je pc moet ten alle tijden jouw aanspreekpunt zijn.

 

Ben benieuwd hoe je dit consult gaat ervaren.

 

ik heb de titel een beetje aangepast, kun je hier dadelijk gewoon jouw bevindingen van dit nw consult neerzetten, en dit topic blijven gebruiken.

 

Titel valt altijd weer aan te passen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi @Desert-Rose ben ik weer. Nou de kogel is door de kerk en mijn operatie staat gepland op 1 september bij Verdonck Belgian Breast Clinic. Ik ga voor Motiva Full 375cc. Heb er nu een heel goed gevoel bij, dus nog even genieten van de zomer en dan is het zover. Alvast bedankt voor het aanpassen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.