Ga naar inhoud

Geminiii : 3 maart 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hi girls,

 

ik ben 8 dagen po. 400cc dual plane hp. Net na het wassen viel me in 1x op dat mijn linkerborst anders van vorm is dan de rechter. (Was eerder niet, draag fanatiek mijn borstband). Mijn rechter heeft veel meer volume, is ronder en voller aan de onderkant. Staat tevens ook niet meer zo bol als de linker aan de bovenkant. Links is de borstspier ook nog vele malen gevoeliger. Ik ben rechts.

 

Moet ik me zorgen maken of heeft dit gewoon tijd nodig en moet ik geduld hebben? Is de rechter gewoon al meer gezakt dan de linker? Stresskippp

 

De foto's zijn omgedraaid zie ik, maar je ziet vast zelf wel welke mooi en welke afwijkend is.

 

thanks!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook niet echt verschil.. maar dat kan goed zijn dat jij dit zelf ziet van bovenaf... :D

Ze zien er goed uit hoor.. top :101: ik zeg geef het lekker de tijd... dat worden straks hele mooie boobies...:rolleyes: wacht maar af meis.. ik zou me nu echt niet druk maken... 

Kan ook zijn dat bij de ene borst het vocht (zwelling) wat sneller geneest als aan de andere kant he 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geminiii, ik vind ze al erg mooi. Maar het zijn natuurlijk twee afzonderlijke borsten, met ieder haar eigen litteken en genezingsproces. Maar aan het eind van de rit, na al het geduld, zullen ze als een tweeling op elkaar lijken. Komt helemaal goed, meis. Don't worry. 

Fijn herstel toegewenst. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie boobs meis, ik zie ook niet geks! Mijn pc zei, borsten zijn nooit identiek! Ik ben ook rechts, in mijn geval geneest links hierdoor minder snel en duurde het ook langer voordat de protese gezakt was. Probeer ook dingen te doen met links, dit helpt echt met zakken en het genezen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls,

eerder had ik hier al een topic over geopend maar ik begin me nu echt zorgen te maken. Ik ben nu 17 dagen po en mijn linkerborst is nog steeds beduidend minder rond/vol onder dan mijn rechter. (Deze doet echter wel nog steeds meer pijn dan de rechter)

Zeg me aub dat het allemaal nog goed trekt want ik raak oprecht in de stress nu!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het echt nog we bijtrekt je bent nog best kort. Als je er niet prettig bij voelt moet je gewoon contact opnemen met je pc!! Heb je al een borstband? Misschien krijg je die dan toegewezen die versnelt het proces een beetje. Snap dat je je zorgen maakt gebeurt zoveel met je lichaam en het zijn eigenlijk 2 verschillende operaties dus ze genezen nooit hetzelfde! Maar om je eigen gerust te stellen zou ik eventjes contact opnemen dan weet je zeker dat het allemaal goed zit:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ice93 Ik heb de eerste 14 dagen een borstband gedragen. Had afgelopen vrijdag mn nacontrole (pleisters eraf) en toen mocht ie af zei de desbetreffende dame. Heb inderdaad ook al een mail gestuurd naar de praktijk zodat deze hem door kan sturen naar de chirurg. Fingerscrossed

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geminiii

 

He meis, 

 

Ik heb even je topics samengevoegd, zo blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Je bent nog maar zo kort po, en je borsten gaan nog zo veel veranderen,je kunt er nu  echt nog niets van zeggen.

Protheses dalen in, en eigenlijk bijna altijd is er 1 borst die net iets langzamer is, en dan ga je dus verschil zien.

 

Wanneer moet je weer op controle? want je hebt best kans als het dan nog zo is dat je een borstband gaat krijgen, maar voor mu zou ik me echt niet zo druk maken, en echt geduld hebben.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Geminiii:

@Ice93 Ik heb de eerste 14 dagen een borstband gedragen. Had afgelopen vrijdag mn nacontrole (pleisters eraf) en toen mocht ie af zei de desbetreffende dame. Heb inderdaad ook al een mail gestuurd naar de praktijk zodat deze hem door kan sturen naar de chirurg. Fingerscrossed

 

Zou de borstband nog effe aanhouden totdat de CHIRURG aangeeft of ie af moet. Mag ik vragen door wie je bent geholpen? De "desbetreffende dame" is namelijk niet eindverantwoordelijk voor je boobs en zie op de foto nog duidelijk dat ze moeten dalen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Geminiii:

Zie mijn bovenstaande reactie @Desert-Rose

 

Ja ik zag het inderdaad.

 

Ik zou inderdaad even bericht afwachten en er anders op staan dat je je pc te spreken krijgt, hij is tenslotte de eindverantwoordelijke.

Je ziet nog heel goed dat je protheses nog verder in moeten gaan dalen, en dat kan even duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei BrownieG:

 

Zou de borstband nog effe aanhouden totdat de CHIRURG aangeeft of ie af moet. Mag ik vragen door wie je bent geholpen? De "desbetreffende dame" is namelijk niet eindverantwoordelijk voor je boobs en zie op de foto nog duidelijk dat ze moeten dalen.

 

xx

Ik heb de borstband inmiddels ook weer omgedaan nu! Tevens heb ik ook minder pijn aan die linkerborst als ik de band om heb dus dat scheelt. De nacontrole was bij Praktijk Gabriels maar ik ben geopereerd door dr Hupkens. Deze staat toch wel echt bekend als vakman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Ja ik zag het inderdaad.

 

Ik zou inderdaad even bericht afwachten en er anders op staan dat je je pc te spreken krijgt, hij is tenslotte de eindverantwoordelijke.

Je ziet nog heel goed dat je protheses nog verder in moeten gaan dalen, en dat kan even duren.

Borstband inmiddels weer omgedaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door hupkens geopereerd via diana! Bij de controle mocht ik ook de band aflaten tenzij ik zelf wilde dat het sneller indaalt maar uiteindelijk dalen ze vanzelf maar de borstband versnelt het proces werd me verteld ik zelf stoor me er niet aan dus heb hem afgelaten maar zou 'm in jou geval nog even doordragen inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Geminiii:

Ik heb de borstband inmiddels ook weer omgedaan nu! Tevens heb ik ook minder pijn aan die linkerborst als ik de band om heb dus dat scheelt. De nacontrole was bij Praktijk Gabriels maar ik ben geopereerd door dr Hupkens. Deze staat toch wel echt bekend als vakman.

 

Ik had al z'n vermoeden dus vandaar mijn vraag ;) Wacht maar even het bericht van hupkens af want heb vaker gelezen dat ie hem wel adviseert en dus tegen het advies van DG ingaat. (Los hiervan zijn de dames bij DG niet medisch onderlegt ;) ) 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Geminiii:

Borstband inmiddels weer omgedaan ;)

:35: is toch weer even een extra hulpje voor de protheses, en het geeft ook steun.

 

En het is altijd lastig via DG om een pc te spreken te krijgen, en die "consulentes" die roepen vaak maar wat, zonder enige kennis van zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei BrownieG:

 

Ik had al z'n vermoeden dus vandaar mijn vraag ;) Wacht maar even het bericht van hupkens af want heb vaker gelezen dat ie hem wel adviseert en dus tegen het advies van DG ingaat. (Los hiervan zijn de dames bij DG niet medisch onderlegt ;) ) 

 

Xx

Dat gevoel kwam bij mij eerder al opzetten. Lopende band werk daar. Ging al zo veel fout en chaotisch naar de operatie toe bij Diana, maar alles wat dr Hupkens betreft ging goed en zeer professioneel. Dat is toch het belangrijkste. Ik wacht even af wat ze terug reageren! Thanks ladiesss @Desert-Rose @Ice93

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag 5 dagen PO. En ik heb dit ook... ik hoop ook dat t bijtrekt. Die ene voelt al heel soepel andere zit hoger en voelt veel harder nog. Ik draag dag en nacht mn borstband jij ook? Hoop dat dat gaat helpen! Verder ziet het er heel mooi uit hoor! Miss hebben we te weinig geduld haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Alysha:

Ik ben vandaag 5 dagen PO. En ik heb dit ook... ik hoop ook dat t bijtrekt. Die ene voelt al heel soepel andere zit hoger en voelt veel harder nog. Ik draag dag en nacht mn borstband jij ook? Hoop dat dat gaat helpen! Verder ziet het er heel mooi uit hoor! Miss hebben we te weinig geduld haha

Yes heb hem 2 weken lang dag en nacht gedragen. Sinds gisteravond weer opnieuw mee begonnen aangezien ik t oordeel afgelopen vrijdag van de consulente niet zo vertrouw. Ben in afwachting op antwoord van mijn chirurg. Heb hem even dezelfde foto's gemaild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij trekt het nog wel weg hoor, als ik hier al die boobie foto's van na zes weken PO zie, heb er nog geen een gezien die misvormd of waar er een groot verschil in zat.

geduld is hier echt wel het sleutelwoord volgens mij!! ;) al is dat niet makkelijk als vrouw eh ;)

 

zelf zit er bij mij ook nog wat verschil op (8 dagen PO nu)

moet van PC geen borstband en geen sportbh dragen, dus is bij ieder anders, ik zou gewoon nog wat afwachten hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Ik ben vandaag 14 dagen PO... ik heb/had precies hetzelfde zoals je op mijn foto's kunt zien... De linker is mooi rond en vol en is al lichtjes aan het dalen.. De rechter staat minder rond en zit nog iets hoger (deze is ook bij mij gevoeliger)....

 

Maar als je elke week foto's maak dan zie je toch echt wel dat het langzaam aan het bijtrekken is! Vorige week zat ik ook helemaal in de stressmodus maar nu niet meer omdat ik echt merk dat het met hele kleine stapjes allemaal een beetje bijtrekt.. En zeker tot 3 maanden kunnen ze nog helemaal veranderen en vormen dus komt helemaal goed!

 

Vandaag op controle geweest bij de arts en die zei ook dat zeker de eerste 6 weken het vocht moet slinken en dus op zoek gaat waar het weg kan... Maak je dus geen zorgen! En als je het niet vertrouwd gewoon even je arts (niet Diana Gabriels... Ik ben weer via haar bij dr Schietecatte terecht gekomen, maar ik heb dus alle controles en contact met de kliniek zelf en niets meer met haar) direct bij de kliniek bellen en vragen of je foto's mag opsturen of dat je extra langs kan komen! Komt helemaal goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.