Ga naar inhoud

BV met natuurlijke look


Aanbevolen berichten

Hoi! Welke pc's staan bekend om hun BV's zo natuurlijk mogelijk te doen? Dr. Moojen-Zaal heb ik al gezien. Zijn er nog meer? Ik zag er al een heel aantal voorbij komen die van grote borsten houden (Noi, Plovier) maar ik ben juist op zoek naar de natuurlijke look. Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei P@mmie:

Hoi! Welke pc's staan bekend om hun BV's zo natuurlijk mogelijk te doen? Dr. Moojen-Zaal heb ik al gezien. Zijn er nog meer? Ik zag er al een heel aantal voorbij komen die van grote borsten houden (Noi, Plovier) maar ik ben juist op zoek naar de natuurlijke look. Thanks!

 

Het is wat je zegt, zoals Plovier en Nio durven idd meer CCs te plaatsen dan andere artsen.

Als je voor moojen kiest die werkt 99% met Annatomisch en die ogen heel natuurlijk, hoewel rond dual plaine ook erg natuurlijk is. (bij smalle vrouwen)

Heb je al wat borst van jezelf, plaatsen PCs de prothesen vaak ook gewoon voor de spier.

Het ligt ook aan je voorsituatie hoe je uiteindelijke BV eruit komt te zien.

Moojen werkt in de velthuis kliniek en vraagt daar voor annatomisch E4700,- +/-, haar collgega werkt ook in het ziekenhuis en daar kost een BV heel wat minder! en zeker ook een super goede PC van Selms.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

Bij de Bergman Kliniek ook PC van Engeland(vrouw) en PC Koopmann(man). Je kunt ze ook voorbij zien komen op YouTube en dan Bergman kliniek. Ze zijn iets terug houdend met grote aantallen CC's tenzij je hiervoor echt de ruimte hebt door bijvoorbeeld gewichtsverlies of borstvoedingen/zwangerschappen. Dus dan kun je er wel vanuit gaan dat je geen opvallende protheses krijgt:) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.