Ga naar inhoud

Hoe vind je de juiste chirurg voor je BV??


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik lees zoveel informatie (erg fijn) maar hoe kies je nu de beste chirurg voor jouw situatie? Ik zit nog in de oriëntatiefase maar er is zoveel... Ik neig zelf om een consult te doen bij Velthuis en Bergman maar hoe weet ik nu dat er niet ergens een betere is?

 

Hoe zijn jullie hier uitgekomen? Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je voorkeur echt heel persoonlijk is. Voor mij waren de financiën echt wel een dingetje. Een vriendin van mij was in oktober geopereerd via Diana Gabriels bij dhr. Gabrietz (ofzo?) en mede daardoor heb ik ervoor gekozen om naar Diana Gabriels te gaan. Ik vond dat een stuk laagdrempeliger dan iets als Velthuis of Bergman. Bergman en Velthuis staan wel beter aangeschreven moet ik eerlijk toegeven, maar ik had daar het geld niet voor (en niet voor over). Lang verhaal kort; ik koos voor Diana Gabriels. 

Vervolgens heb ik gekeken welke chirurgen opereren via DG en heb ik hier op het forum naar resultaten gekeken per chirurg. En elk resultaat wat ik zag van dhr. Hupkens zag er echt prachtig uit, en dus koos ik ervoor dat ik geopereerd wilde worden door dhr. Hupkens. Ik ben nu 30 dagen PO en ik heb geen moment spijt gehad! Geen seconde!

 

Ik denk dus dat je vooral moet kijken naar welke chirurgen er per kliniek werken en hoe zij te werk gaan en hoe hun resultaten eruit zien dan dat je je echt moet vastbijten aan een kliniek omdat zij wel of niet goed aangeschreven staan. Succes met je keuze! Het resultaat wordt hoe dan ook ongetwijfeld prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neigde in het begin ook naar Velthuis, maar dat was ook meer omdat die en Bergman bekend zijn (door o.a. tv). Via het forum kwam ik terecht bij kliniek Heyendael in Nijmegen en bij The Belgian Breast Clinic in Belgie.

Reistijd heb ik niet zo naar gekeken. Deze artsen gaven mij een heel fijn gevoel en de prijs is minder hoog dan bij Velthuis wat ik ook wel fijn vind.

 

Je kunt kijken naar ervaringen op het forum en dan eens een consult inplannen, je kunt ook kijken naar reistijd.

Mijn consult bij Velthuis was niet fijn en daardoor ben ik verder gaan kijken. Je ziet dat enkele artsen er wel echt uitspringen en daar heb ik gewoon eens een consult gepland. Uiteindelijke weet je dan pas wat het beste bij je past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

@P@mmie Hi meid! Ik denk dat de eerste stap toch wel financiën zijn. Hoeveel wil en kun je uitgeven, vervolgens heb je nog de ruimte en tijd om te sparen of heb je een vast bedrag. Afhankelijk daarvan ga je zoeken wat binnen je prijsklasse valt en kies je bijvoorbeeld 2-5 klinieken die je aanspreken en de PC's die daarbij horen. En dan kan je gaan zoeken op het forum naar ervaringen en foto's en verslagen. Zo krijg je een goed beeld over hoe een PC algemeen met zijn patiënt omgaat en met bijvoorbeeld nazorg of bij complicaties. Afhankelijk daarvan verklein je zo een beetje je cirkel tot je een (paar) PC('s) hebt die je aanspreken en dan gewoon je consult plannen! Dat is de enige manier waarop je eigenlijk goed kan aftasten hoe iemand is en hoe je je daarbij voelt. Er zijn wel een paar PC's hier die op het forum veel voorbij komen maar ook ie hebben hun eigen prijsklasse. @best_boobie Kan je een mooi lijstje geven met "bekende" PCen van het forum?

 

Succes met je zoektocht en hoop dat je de juiste vindt! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Bedankt al voor de reacties!!

Tis niet m'n bedoeling om arrogant over te komen maar ik kijk noet naar het geld of de afstand. Ik heb lang gespaard dus een leuk potje staan ;-) Ik wil echt graag een natuurlijke vergroting waarbij de borst zelfs een beetje dat hangende effect krijgt zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier in de foto albums gaan kijken en heb steeds onthouden wie de chirurg was die bij die mooie boobs hoorde. Kwam toen steeds weer uit op Frans van Straten, ben via zijn eigen kliniek gegaan omdat ik geen zin had in de miscommunicatie's bij DG

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei mrslaurajessy:

@P@mmie Hi meid! Ik denk dat de eerste stap toch wel financiën zijn. Hoeveel wil en kun je uitgeven, vervolgens heb je nog de ruimte en tijd om te sparen of heb je een vast bedrag. Afhankelijk daarvan ga je zoeken wat binnen je prijsklasse valt en kies je bijvoorbeeld 2-5 klinieken die je aanspreken en de PC's die daarbij horen. En dan kan je gaan zoeken op het forum naar ervaringen en foto's en verslagen. Zo krijg je een goed beeld over hoe een PC algemeen met zijn patiënt omgaat en met bijvoorbeeld nazorg of bij complicaties. Afhankelijk daarvan verklein je zo een beetje je cirkel tot je een (paar) PC('s) hebt die je aanspreken en dan gewoon je consult plannen! Dat is de enige manier waarop je eigenlijk goed kan aftasten hoe iemand is en hoe je je daarbij voelt. Er zijn wel een paar PC's hier die op het forum veel voorbij komen maar ook ie hebben hun eigen prijsklasse. @best_boobie Kan je een mooi lijstje geven met "bekende" PCen van het forum?

 

Succes met je zoektocht en hoop dat je de juiste vindt! Liefs

Haha.. ja maarja.. er zijn natuurlijk veel goede pc's...
Ik kan natuurlijk wel weer zeggen: Nio (dan moet je in de zoekbalk wel zoeken op 'slaz' 'olvg' en 'parkkliniek' omdat de zoekbalk geen zoekopdrachten aanneemt van minder dan 4 letters) want hij is gewoon de borstenkoning, maar er zijn meer pc's die heel goed werk leveren. Denk onder andere aan Plovier (in Overijse, Belgie) Dr. Demeyere (Gent, Belgie) Dr. Straten (kliniek Heyendael), Dr. van Selms (Olvg en Jan van Gooyen) en zo zijn er nog een hele hoop.
Misschien handig om hier op het forum eens goed rond te neuzen tussen de operatieverslagen en zelf een selectie te maken @P@mmie?
Heel veel succes!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
Op 20-3-2017 om 13:43 zei P@mmie:

Hoi! Bedankt al voor de reacties!!

Tis niet m'n bedoeling om arrogant over te komen maar ik kijk noet naar het geld of de afstand. Ik heb lang gespaard dus een leuk potje staan ;-) Ik wil echt graag een natuurlijke vergroting waarbij de borst zelfs een beetje dat hangende effect krijgt zeg maar.

Dat is toch alleen maar super fijn dat je die optie hebt! Duurder is niet definitie beter, het ene resultaat is mooier dan de ander en dan zit er verschil in PC en prijsklasse. Ik zocht een kliniek en PC waarvan ik er eigenlijk wel vanuit kon gaan vanwege de omvang dat ze er over 10-20 jaar nog steeds zijn mochten er complicaties optreden. Ik vind het persoonlijk enorm fijn hoe je bij de Velthuis kliniek benaderd wordt en hoe ze met je omgaan. Daarbij heb ik een hele geruststelling aan het feit dat er zoveel te vinden is van PC Moojen-Zaal. Om te zien lezen en te horen hoe ze is bij verschillende mensen in verschillende situaties en er vrijwel altijd een pracht resultaat uitkomt haalde mij over de streep. Ik had niet "blind" naar een PC gedurfd. Als tweede en derde optie heb ik PC Koopmann en PC van Engeland, beide werkzaam bij Bergman. Ik heb een verslag geplaatst over mijn ervaring tot nu toe bij Velthuis kliniek, en als je interesse hebt kun je m'n update na m'n consult 18 April ook even lezen. Misschien krijg je dan wat inspiratie hihi:D liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op ‎21‎-‎3‎-‎2017 om 19:58 zei mrslaurajessy:

Dat is toch alleen maar super fijn dat je die optie hebt! Duurder is niet definitie beter, het ene resultaat is mooier dan de ander en dan zit er verschil in PC en prijsklasse. Ik zocht een kliniek en PC waarvan ik er eigenlijk wel vanuit kon gaan vanwege de omvang dat ze er over 10-20 jaar nog steeds zijn mochten er complicaties optreden. Ik vind het persoonlijk enorm fijn hoe je bij de Velthuis kliniek benaderd wordt en hoe ze met je omgaan. Daarbij heb ik een hele geruststelling aan het feit dat er zoveel te vinden is van PC Moojen-Zaal. Om te zien lezen en te horen hoe ze is bij verschillende mensen in verschillende situaties en er vrijwel altijd een pracht resultaat uitkomt haalde mij over de streep. Ik had niet "blind" naar een PC gedurfd. Als tweede en derde optie heb ik PC Koopmann en PC van Engeland, beide werkzaam bij Bergman. Ik heb een verslag geplaatst over mijn ervaring tot nu toe bij Velthuis kliniek, en als je interesse hebt kun je m'n update na m'n consult 18 April ook even lezen. Misschien krijg je dan wat inspiratie hihi:D liefs

Dank voor je reactie! Ik ga je verslag zeker lezen!

Heb je vooraf een 3d animatie van je vergroting gehad? En komt die overeen met hoe het werkelijk is geworden? Ik heb gewoon thuis via de site van Bergman Clinic een animatie gemaakt en het resultaat wat daar uit komt is echt heel erg mooi! Vroeg me daarom af of dat een beetje aansluit bij hoe het echt gaat worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
1 uur geleden zei P@mmie:

 

Dank voor je reactie! Ik ga je verslag zeker lezen!

Heb je vooraf een 3d animatie van je vergroting gehad? En komt die overeen met hoe het werkelijk is geworden? Ik heb gewoon thuis via de site van Bergman Clinic een animatie gemaakt en het resultaat wat daar uit komt is echt heel erg mooi! Vroeg me daarom af of dat een beetje aansluit bij hoe het echt gaat worden.

 

Ik heb 18 April alleen m'n consult pas haha! Dan krijg je een 3D consult inderdaad. Heb ook overwogen zon mini versie te doen maar de opties zijn iets minder uitgebreid dan bij een consult dus ik laat me verrassen hihi. Bij Bergman hebben ze de optie bij een consult ook de VR bril te gebruiken dan kun je "naar beneden kijken" en t verschil

zien. Je kan het ook zien op YouTube. Van wat ik voorbij heb zien komen sluit het goed aan, maar in t begin is dat lastig te beoordelen. Heb je al consulten gepland:D?! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.