Ga naar inhoud

Shelsey : 14 april 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Gast Shelsey

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen :)

 

Ik stel me graag even voor. Mijn naam is Shelsey, ik ben 21 jaar en ik ben 1m60 lang en weeg 51kg. 

Sinds mijn 16/17e denk ik serieus na over een borstvergroting want ik heb best wat geduld gehad. Vriendinnen en familie zeiden toen, wacht nog eventjes, je bent nog jong. Het groeit vast nog! Helaas.. Ik heb nog steeds een 75AA/A Cup en ben hier ontzettend ongelukkig mee. Leuke bloesjes, lingerie en bikini's zitten gewoonweg niet lekker of staan me niet omdat ik "niets" heb.. Ook in bed bij mijn vriend ben ik erg onzeker en zou ik graag zonder t shirt of bh willen slapen en gewoon met heel wat zelfvertrouwen showen wat ik heb! Haha :) Ik heb vorige week (12 maart) mijn eerste consult gehad bij prakijk Gabriels en dit was bij Joanna. Aardig en vriendelijk maar ik had het gevoel dat het wat snel moest gaan. Verder wel alles prima en duidelijk uitgelegd en zij adviseerde mij 375cc rond Cohesive II Dual Plane. Over het aantal cc ben ik nog niet zeker. Ik zou uitkomen op een C cup wat ik oorspronkelijk wou. Maar toen ik de foto's bekeek thuis die ze had gemaakt met de pasprotheses vond ik het niet echt veel verschil met wanneer ik nu maximizer draag ofzo. Maar vriendinnen en familie en mijn vriend zagen wel duidelijk verschil. En zij vonden dit heel mooi passen bij mijn figuur. Ik wil natuurlijk dat alles in verhouding blijft maar ik zou ook niet willen dat ik zoals de meeste hier spijt krijg dat ik niet wat groter heb gekozen.

Ik heb mijn consult met Dr.Hupkens op 1 april en de operatie staat gepland op 14 april in Vlaardingen. Ook vernam ik van Joanna dat Dr.Hupkens geen patiënten opereert die roken. Omdat dit meer kans zou geven op complicaties en de wondgenezing vertraagde, ik ben natuurlijk helemaal gestopt met roken toen ik dat hoorde! Dus sinds een weekje helemaal niet meer gerookt, zelfs niet 1tje. Wat toch wel veel wil zeggen, niet? Haha :) Maar goed. Ik ga gewoon nog even wachten en horen wat Dr.Hupkens zegt en wat bij mij past!

Ik ga er in elke geval heel gelukkig mee zijn! Ik word al gelukkig wanneer ik hier ervaringen van andere vrouwen lees die er ook super gelukkig van zijn geworden! 

Spannend! Ik ben al aan het aftellen haha ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shelsey

 

Hoi meis, oh spannend allemaal.en super dat je bent gestopt met roken, want dat is echt veel beter voor je herstel en de doorbloeding.

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates,vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten als je dat leuk vind.

 

Nu nog even wachten tot je consult en kijken of Dr. Hupkens hetzelfde advies etc geeft als de consulente.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shelsey, ik word een dag voor jou geopereerd bij Velthuis in Hilversum en krijg ook 375CC Dual Plane geplaatst. Ik schrok in eerste instantie van de CC's, maar had juist aangegeven dat ik een volle maat groter wilde dan wat mijn maximizer nu doet bij mij, en toen kwamen we hier op uit. Eventueel voor jou nog een keer passen om 100% zeker te weten wat je wilt....Foto's van mijn passessie staan in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Desert-Rose:

@Shelsey

 

Hoi meis, oh spannend allemaal.en super dat je bent gestopt met roken, want dat is echt veel beter voor je herstel en de doorbloeding.

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates,vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten als je dat leuk vind.

 

Nu nog even wachten tot je consult en kijken of Dr. Hupkens hetzelfde advies etc geeft als de consulente.

 

xx

Dankjewel voor het verhuizen van mijn topic haha :) ja daarom dat Dr.Hupkens geen patiënten wil opereren want hij wilt het beste resultaat zoals ik hier lees en dat krijg je dus niet als je rookt :) maar voor mijn nieuwe meisjes heb ik alles over! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Liefbeestje:

@Shelsey, ik word een dag voor jou geopereerd bij Velthuis in Hilversum en krijg ook 375CC Dual Plane geplaatst. Ik schrok in eerste instantie van de CC's, maar had juist aangegeven dat ik een volle maat groter wilde dan wat mijn maximizer nu doet bij mij, en toen kwamen we hier op uit. Eventueel voor jou nog een keer passen om 100% zeker te weten wat je wilt....Foto's van mijn passessie staan in mijn album.

Oh wat spannend! Ga je ook een verslagje uitbrengen van je operatie? Is leuk om te lezen :) waarom schrok je van de cc's? Bij mij hadden ze eerst 300 cc in mijn sportbh gedaan tijdens het passen en dit was wel mooi maar ik wou iets groter proberen, kijken of dat ook nog paste bij mij figuur want ik ben slank van figuur en ik heb wel wat schrik dat het eruit gaat zien als 2 ballonnen die op mijn lijf zijn geplakt hahaha dat is niet de bedoeling. En toen kwamen we dus uit op 375cc en dit was mooi in de spiegel en hoe ik ze zelf zag maar toen ik de foto's bekeek leken ze kleiner dan in de spiegel enzo, kan dit? Of ligt dit gewoon puur aan mezelf? Ik ga ook zeker nog een keer passen bij Dr.Hupkens! Dankjewel voor je reactie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal mij ook even voorstellen. Heb inmiddels twee kleintjes gehad en mijn buik en borsten zijn echt niet mooi meer.

Nu wil ik via Diana Gabriels een buikwandcorrectie en borstvergroting gaan doen. Heb inmiddels al eerste consult gehad bij Joanna. Inderdaad ook vrij gehaast maar liep al een half uur uit en was erg druk. 31 maart tweede consult bij De Hupkens. Ben heel benieuwd.

Iemand ervaring met een dubbele operatie? 

Oja en mij is geadviseerd om 400cc high profile te doen.Omdat ik de ruimte wel ervoor heb en anders als ze eenmaal weer wat gezakt zijn huid over heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Pluus:

Ik zal mij ook even voorstellen. Heb inmiddels twee kleintjes gehad en mijn buik en borsten zijn echt niet mooi meer.

Nu wil ik via Diana Gabriels een buikwandcorrectie en borstvergroting gaan doen. Heb inmiddels al eerste consult gehad bij Joanna. Inderdaad ook vrij gehaast maar liep al een half uur uit en was erg druk. 31 maart tweede consult bij De Hupkens. Ben heel benieuwd.

Iemand ervaring met een dubbele operatie? 

Oja en mij is geadviseerd om 400cc high profile te doen.Omdat ik de ruimte wel ervoor heb en anders als ze eenmaal weer wat gezakt zijn huid over heb..

Ja bij mij liep het ook uit, bijna een uur dus vandaar misschien, maar dat heb je in een gewoon ziekenhuis ook, ik ben op dat vlak wel verdraagzaam gelukkig. Leuk dat je 2 kleintjes hebt :D de meeste zeggen dan, je hebt misschien niet meer het lichaam als ervoor maar je hebt iets moois in de plaats ervoor gekregen. Maar moet je daarom ongelukkig in je vel blijven zitten? Nee toch..? Dus ik snap het wel :) heb je ook al een operatiedatum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Shelsey:

Oh wat spannend! Ga je ook een verslagje uitbrengen van je operatie? Is leuk om te lezen :) waarom schrok je van de cc's? 

Ja natuurlijk ga ik verslag uitbrengen, ik heb zelf zoveel aan alle bemoedigende woorden van de dames hier, dat ik natuurlijk ook mijn deel moet bijdragen ;-)

Ik schrok meer van de cc's omdat ik dacht dat ik geen 375 nodig zou hebben, na alle foto's gezien te hebben op internet enzo, maar daar neem je natuurlijk niet je eigen borstaanplant bij mee, en de breedte die je borsten hebben. Dus puur van vergelijken wat ik mooi vind kwam ik om 275/300, en in de kliniek op 375, maar inmiddels is dat gezakt en elke keer als ik naar mijn passessie kijk word ik daar heel blij van :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Liefbeestje:

Ja natuurlijk ga ik verslag uitbrengen, ik heb zelf zoveel aan alle bemoedigende woorden van de dames hier, dat ik natuurlijk ook mijn deel moet bijdragen ;-)

Ik schrok meer van de cc's omdat ik dacht dat ik geen 375 nodig zou hebben, na alle foto's gezien te hebben op internet enzo, maar daar neem je natuurlijk niet je eigen borstaanplant bij mee, en de breedte die je borsten hebben. Dus puur van vergelijken wat ik mooi vind kwam ik om 275/300, en in de kliniek op 375, maar inmiddels is dat gezakt en elke keer als ik naar mijn passessie kijk word ik daar heel blij van :-)

Ja dat eigen borstweefsel is bij iedereen anders inderdaad :) maar de meeste wat ik hier heb gezien hebben wel meer als wat ik nu heb, ik heb nog niet echt iemand gezien wat ik kan vergelijken met mezelf helaas. Ik kom van vrijwel niets :/ als ik ze heb dan zijn de protheses echt mijn borsten. Zoals nu met mijn maximizer, ik trek echt letterlijk elke ochtend mijn borsten aan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Deprinsesopdeerwt

@Shelsey Wat spannend meis! Ik heb de foto's van je huidige situatie gezien en wij lijken volgens mij qua bouw wel op elkaar. Ik heb 2cm borstklierweefsel, en jij?

 

Hebben ze aangegeven hoe groot je maximaal kan gaan?

 

Wat goed dat je gestopt bent met roken! En nu volhouden hè, is zoveel beter voor jou en de meiden;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik kan echt niet meer wachten! Van mij mag het gaan gebeuren nu haha :P

Eigen borstweefsel heeft de consulente bij mij niet gemeten, het ging allemaal nogal snel.

Zaterdag weet ik een heleboel meer denk ik :) qua bouw denk ik ook dat we hetzelfde zijn, ik ben 1m60 en weeg 50kg. Ja, het stoppen gaat echt goed! Ik heb sinds 12 maart geen sigaret meer aangeraakt. :D maar ik rookte ook niet zoveel eigelijk dus dat maakt het makkelijker denk ik. En ik heb iets motiverends..Boobiesssss :D haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stacy hoihoi! Ik ben net terug thuis. Ben net op consultatie geweest bij hem en alles is me nu een pak duidelijker! Ik kan niet meer als 375cc nemen zei hij dus vertrouw ik daarop :) 14 april is het zover spannend! Heb je misschien foto's die ik mag bekijken? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shelsey ja hoor ! Ze moeten nu nog zakken natuurlijk dus zijn nog niet zoals het hoort. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Op ze ene foto had ik even snel 1 bh gepast voor de maat ik heb nu 75D en had 75A. Ik vind ze er verder al super mooi uitzien alleen aan de zijkant ziet het er nog raar uit nu bij mijn oksel. Maar dat moet nog zakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn inderdaad heel mooi! Ik had liever wat meer gehad :( maar dat gaat helaas dus niet. Zou je misschien ook een foto kunnen maken van de voor en zijkant? Dat schept een beter beeld vind ik :P als je wilt natuurlijk hé :) bedankt alvast! Spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stacy ik vind wel heel mooi bij jou! Achja wie weet over een paar jaar :) zei hij gisteren ook, dan is het mogelijk. Nu echt niet. Hij is tenminste eerlijk, dat waardeer ik wel :) fijn dat je nog even foto's wilt maken, ik zie ze wel verschijnen dan, dankjewel! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-4-2017 om 12:26 zei Stacy:

Ik had ook liever meer gehad maar paste ook niet meer in. Wat ik ook zeker begrijp als ik zie hoe strak me huid nu al stond. Ik zal vandaag of morgen nog even proberen betere foto's te maken ! ^_^

Hoihoi! Heb je ondertussen al foto''s kunnen maken? Sorry, ben nieuwsgierig :wub: thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Operatieverslagje:

 

Ik moest me aanmelden om 10u30 maar was om 08u30 al op de plaats, vroeg vertrokken om eventuele files te vermijden want het was voor mij 2u rijden :)

De mevrouw aan de balie was erg lief en vriendelijk en heeft alles duidelijk uitgelegd en wat er zou gebeuren en ze schatte dat ik om 11u30 aan de beurt zou zijn. En dat was ook zo :) half 12 is ze me komen roepen en mocht ik meegaan naar een kamertje waar kluisjes stonden voor mijn spullen in te doen. Ook mocht ik me daar uitkleden tot op mijn onderbroek en sokken na. Ik kreeg een mutsje op en een sexy blauw kleedje hahaha. En nog plastieken sokjes voor over mijn voeten. Toen verder gewandeld naar een ander kamertje ernaast waar een bed stond waar ik op mocht gaan zitten en ze nog een laatste controle deed en een warm dekentje gaf. Toen moest ik even wachten op de chirurg(Dr.hupkens) om mij af te tekenen. Nou, dat was gebeurd, hij nam er wel zijn tijd voor en ging weer weg, toen kwam de anesthesioloog, heeft zich nog even netjes voorgesteld en nog een paar vragen ter controle gesteld. Die ging ook weer weg, kwam 2min later terug om me te begeleiden naar de OK. Daar mocht ik op de tafel gaan liggen, ondertussen kreeg ik mijn infuus en vroegen ze me nog een aantal dingen om me af te leiden en ik voelde me zwaarder worden en weg was ik :) dat alles duurde een halfuurtje, 12u werd ik dus geopereerd en 13u was ik terug op de kamer. Nog heel slaperig want ik viel bijna terug in slaap haha. Maar totaal niet misselijk en geen pijn alleen een klein beetje druk. Vrijwel snel na het wakker zijn kreeg ik een broodje en thee en mijn spullen werden netjes op mijn bed gelegd. Ik moest ook nog even plassen en daar begeleidde de verpleger mij ook prima bij. Echt super lief allemaal :) rond 15u mocht ik naar huis, de mevrouw van de balie kwam met rolstoel aangewandeld en reed me naar buiten waar mijn vader zat te wachten in de auto, prima geholpen ook weer hiermee. En toen uitgezwaaid en naar huis toe. Onderweg ook niets van pijn gevoeld alleen de druk werd meer en meer. Maar het deed geen pijn. Het was puur alleen druk wat ik voelde en superstrak gevoel. Beetje onaangenaam en vervelend maar ik mocht/mag echt niet klagen :)

Ik ben geopereerd door Dr.Hupkens, in het MFIV in Vlaardingen. Ik heb Mentor 375 cc cohesive II high profile gekregen :)

 

Hoop dat jullie hier wat aan hebben want ik heb al veel aan dit forum te danken! Echt super! :)

Ps: wie graag foto's wil zien mag me altijd een berichtje sturen!

 

Groetjes van een dolgelukkige VROUW!!!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Shelsey:

Operatieverslagje:

 

Ik moest me aanmelden om 10u30 maar was om 08u30 al op de plaats, vroeg vertrokken om eventuele files te vermijden want het was voor mij 2u rijden :)

De mevrouw aan de balie was erg lief en vriendelijk en heeft alles duidelijk uitgelegd en wat er zou gebeuren en ze schatte dat ik om 11u30 aan de beurt zou zijn. En dat was ook zo :) half 12 is ze me komen roepen en mocht ik meegaan naar een kamertje waar kluisjes stonden voor mijn spullen in te doen. Ook mocht ik me daar uitkleden tot op mijn onderbroek en sokken na. Ik kreeg een mutsje op en een sexy blauw kleedje hahaha. En nog plastieken sokjes voor over mijn voeten. Toen verder gewandeld naar een ander kamertje ernaast waar een bed stond waar ik op mocht gaan zitten en ze nog een laatste controle deed en een warm dekentje gaf. Toen moest ik even wachten op de chirurg(Dr.hupkens) om mij af te tekenen. Nou, dat was gebeurd, hij nam er wel zijn tijd voor en ging weer weg, toen kwam de anesthesioloog, heeft zich nog even netjes voorgesteld en nog een paar vragen ter controle gesteld. Die ging ook weer weg, kwam 2min later terug om me te begeleiden naar de OK. Daar mocht ik op de tafel gaan liggen, ondertussen kreeg ik mijn infuus en vroegen ze me nog een aantal dingen om me af te leiden en ik voelde me zwaarder worden en weg was ik :) dat alles duurde een halfuurtje, 12u werd ik dus geopereerd en 13u was ik terug op de kamer. Nog heel slaperig want ik viel bijna terug in slaap haha. Maar totaal niet misselijk en geen pijn alleen een klein beetje druk. Vrijwel snel na het wakker zijn kreeg ik een broodje en thee en mijn spullen werden netjes op mijn bed gelegd. Ik moest ook nog even plassen en daar begeleidde de verpleger mij ook prima bij. Echt super lief allemaal :) rond 15u mocht ik naar huis, de mevrouw van de balie kwam met rolstoel aangewandeld en reed me naar buiten waar mijn vader zat te wachten in de auto, prima geholpen ook weer hiermee. En toen uitgezwaaid en naar huis toe. Onderweg ook niets van pijn gevoeld alleen de druk werd meer en meer. Maar het deed geen pijn. Het was puur alleen druk wat ik voelde en superstrak gevoel. Beetje onaangenaam en vervelend maar ik mocht/mag echt niet klagen :)

Ik ben geopereerd door Dr.Hupkens, in het MFIV in Vlaardingen. Ik heb Mentor 375 cc cohesive II high profile gekregen :)

 

Hoop dat jullie hier wat aan hebben want ik heb al veel aan dit forum te danken! Echt super! :)

Ps: wie graag foto's wil zien mag me altijd een berichtje sturen!

 

Groetjes van een dolgelukkige VROUW!!!:wub:

Hey,

 

Super dat je de operatie zo goed ervaren hebt, ikzelf ben gisteren ook geopereerd, maar door dr Verdonck..

Hoe is het vandaag met jou?

 

Veel succes met het herstel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charku hoihoi! Het gaat eigelijk prima hoor! Nog steeds geen pijn, druk is ook wat minder dan gisteren, alleen precies wat stijver deze morgen, komt waarschijnlijk door het lang stilliggen deze nacht :) en rechtkomen kan ik zelf niet, daar moeten ze me bij helpen.. maar ik ben al super blij dat ik geen pijn heb! Hoe is het met jou? Wat heb jij gekregen? ^_^

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Shelsey:

@Charku hoihoi! Het gaat eigelijk prima hoor! Nog steeds geen pijn, druk is ook wat minder dan gisteren, alleen precies wat stijver deze morgen, komt waarschijnlijk door het lang stilliggen deze nacht :) en rechtkomen kan ik zelf niet, daar moeten ze me bij helpen.. maar ik ben al super blij dat ik geen pijn heb! Hoe is het met jou? Wat heb jij gekregen? ^_^

 

Groetjes!

Amaai, echt een luxe dat je geen pijn hebt. Bij iedere beweging voel ik toch een redelijke druk, het is allemaal wel draaglijk hoor, maar moet het echt heel rustig aandoen, wat ik niet zo erg verwacht had. Maarja, hoop binnen enkele dagen toch wel terug een stuk meer kan doen. Want nu dus volledig afhankelijk van m'n man. Kan ook niet zelf rechtkomen of naar het toilet gaan,... Nu op tijd de pijnstilling nemen en dan zal alles wel stabiel blijven hoopk, gwn wat schrik dat het nog gaat verslechten.. Ik heb motiva 295, had een kleine A, dr Verdonck zij me dat ik naar een mooie C zou gaan, dus nog 2weekjes geduld en dan mogen m'n cadeau'tjes uitgepakt worden :D Kijk er naar uit.. Welke maat zou jij verkrijgen met Mentor, kon daar ook uit kiezen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charku Ik sta er zelf van te kijken ja, geen pijn, wel druk maar dat is ook elke dag minder gelukkig want het is wat vervelend, ook dat superstrak staan van je huid. Naar het toilet gaan kan ik zelf, alleen rechtkomen uit de bank of uit bed moet mijn vriend me bij helpen. Haat het om afhankelijk te zijn haha. Ik ben niet zo een stilzitter ;) en nu moet het wel even maar dat heb ik ervoor over :) sinds deze nacht wel buikpijn en daardoor een paar keer naar het toilet moeten gaan maar denk dat dit komt door de medicatie. Pc zei dat ik sowieso op een D zou uitkomen maar hij was niet zo voor cupmaten haha dus dat zal ik moeten afwachten tot wanneer ik weer gewone bh's aanmag en ze me opmeten om te kijken welke cupmaat ik heb :) maar als ik het goed begrijp ben jij nog helemaal ingepakt? Dus je hebt de meisjes nog niet gezien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed gaat @Shelsey, ik herken je verhaal en heb ook 375cc gekregen afgelopen donderdag. Maar ook geen pijn. Gebruik alleen. Of pcm. 

Zou ik je foto's mogen zien? De mijne staan openbaar en in m'n topic 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liefbeestje hey! Wat super dat je ook geen pijn hebt! Was je zenuwachtig? :) valt het je tot nu toe wat mee dan? Wat gebruik je? Want die zin begrijp ik niet zo goed.. ik stuur je mijn foto's even door via pb, ik ga wel een album maken maar dat moet ik nog even uitzoeken hoe en mijn gsm werkt niet echt mee haha echt irritant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.