Ga naar inhoud

angst na operatie


ChDV

Aanbevolen berichten

hey,

het is misschien een rare vraag maar ik vroeg me af of er dames zijn die zich na hun operatie (die goed verlopen is) toch voortdurend preventief zorgen maken over complicaties of ziekten die 'zouden kunnen' optreden? Zodat je geluk dus eigenlijk voortdurend een beetje overschaduwd wordt door angst voor iets wat zou kunnen gebeuren. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat dit bij mij het geval zou zijn, ook al wil ik niets liever dan grotere borsten, zodat ik er dus nooit zorgeloos zou van kunnen genieten. Heeft er hier iemand ervaring mee? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag voor de operatie heb je altijd ven de bekende angst die we allen kennen denk ik,maar erna,nee dan probeer ik in volle rust te herstellen en te genieten van me nieuwe aanwinsten.ookal weet je in je achterhoofd dat het altijd wel fout kan gaan,maar als je daar te veel bij stil gaat staan,kan je niet meer genieten en neemt de angst de overhand :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ChDV,

Ook ik ben daar bang voor geweest hoor. Als het goed is krijg je pijnstillers met ontsekingsremmers erbij en een antibiotica kuur voor een dag of 7 a 8. Tot nu toe is alles goed gegaan bij. Tenminste nog geen ontstekingen of iets dergelijks. Operaties daar zitten altijd risico's aan verbonden. Het enige wat je moet doen is wel goed je medicatie innemen hoor. Heel belangrijk. Als je koorts krijgt meteen bellen of bij een hele rare vorm van pijn. Pijn heb je zo wie zo wel. Als je twijfelt altijd even bellen en zeker als er koorts optreed.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet te veel enge dingen gaan lezen hoor,die enkele gevalle dat t mis gaat zijn er niet schrikbarend veel in Nl/belgie.

Kijk,als je daar echt zo bang voor bent,dan zou ik gewoon een hoog aangeschreven kliniek kiezen,heb ik ook gedaan.

Mja ben je wat meer kwijt ,maar geeft je wel een veilig gevoel.rolleyes.gif

En mocht er dan wat verkeerd gaan,staan ze maar wat graag klaar om dat op te lossen,want ze willen hun naam hoog houden!141.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ChDv

meid,als siliconen echt zo slecht zijn,dan was dit allang verboden hoor,we zitten niet in een oostblok landje,we zitten in Nderland,met strenge normen en waarden!

er is over alles wel wat te melden,dus ook over de siliconen uiteraard.

je begrijpt wel,als ze echt zo slecht en of gevaarlijk zijn,dat wij allen(en nog miljoenen) dames dan geen borstvergroting zouden doen.

je maakt je enorm druk merk ik wel,en hoort er ook wel een beetje bij,borstvergrotings/operatie stress :D:6:

ik zou vooral niet al te veel horror verhalen lezen,die vaak worden opgeblazen,en bespreek het eens goed met je arts ook,je angst enzo,mischien lucht dat ook op.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week was ik bang voor ontsteking . Was dat wel normaal dat die borsten zo hard waren , onbeweeglijk , warm ! Aan het kleinste detail twijfelde ik of dat er wel 'bijhoorde' .

Ik had maanden bang voor kapselcontractie , dat was echt mijn grootste vrees .

Toen ik na 6 weken eindelijk een beugelbh aanmocht kon dat niet > mijn borsten waren eigelijk nog noet soepel genoeg . dus heb ik nog tot 10 weken PO dag en nacht die sportbh aangehad ...

Je kan dat gewoon niet inschatten hé , je mag nog zoveel gelezen hebben ...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.