Ga naar inhoud

Even voorstellen...BV, twijfel over door wie en waar. Iemand ervaring met de MOOI kliniek?


Darkcrystal

Aanbevolen berichten

Beste forummers,

al jaren twijfel ik over wel/geen BV. Nu met manlief besloten om toch eens verder te orienteren (niet dat het voor hem nodig is, liever niet zelfs... Maar hij is mijn borstengezeur zat ;)). Dan rijst de vraag 'waar laat ik het doen en door welke pc? Ik woon in het zuiden des lands, dus dan komt al snel de MOOI-kliniek in Maastricht om de hoek. Ik ben nu op zoek naar ervaringen, zowel positief als negatief.

 

Even over mezelf: ik ben 1.70m en heb een kleine B-cup. Zonder push-up ga ik de deur niet uit en zo langzaam aan ben ik dat zat. Ik heb ooit rond mijn 20ste voor een BV gespaard, echter uiteindelijk heb ik het niet aangedurfd. Je hoort en leest zoveel over complicaties... Ook ben ik erg bang voor een onnatuurlijk resultaat. 

 

Ik hoop op dit forum dan ook ervaringen te lezen en adviezen te krijgen over klinieken, ziekenhuizen en artsen. Om te beginnen dus in het zuiden...

 

ik lees graag jullie reacties!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Sja.. in het zuiden.. daar heb je heel weinig keuze, mijns inziens.. Ik woon zelf ook in zuid-limburg en ben uiteindelijk uit gekomen in Gent... Dit omdat ik me eerst bij de Valkenhorstkliniek heb laten opereren, door dr. Malfeyt, en deze dusdanig brede prothesen geplaatst had, dat ik continu pijn had. Nog steeds ondervind ik daar wat last van, maar goed, ik heb nu mooie borsten, dus mij hoor je er niet over.. Echter.. Wil je je laten opereren in zuid-limburg, dan zou ik zeggen... Niet bij Malfeyt, en niet bij Meesters!!! Dat zijn echt twee pc's met een no-go-sticker op hun hoofd :) 

Ik zou zo niet weten welke pc's er werken in Mooi, maar je zou hun namen wel eens kunnen zoeken in de zoekbalk, rechtsboven hier op het forum.

Heel veel succes met je zoektocht, veel te vinden hier, maar vaak wordt er toch iets verder gereden voor een goed resultaat, dan dat mensen in zuid limburg geopereerd worden..

1 tip, dr. Nio, is hier erg bekend (en nee, ik heb geen aandelen in hem haha) maar hij maakt gewoon bewezen hele mooie borsten.
Verslagen over hem zijn te vinden via de zoektermen 'slaz' 'olvg' en 'parkkliniek' aangezien de zoekopdrachten langer moeten zijn dan 3 letters.
Verder heb je nog dr. Straten, kliniek Heyendael, ook een goede pc en niet zo ver weg als Amsterdam, waar die Nio zit ;) 

 

Succes!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

 

Om eerlijk te zijn was ik wel van plan bij meerdere klinieken te gaan kijken maar mijn 1e consult was bij dokter Darren Booi  van Kliniek Mooi. Dat beviel me zo goed dat ik eigenlijk niet meer verder ben gaan kijken. 

Ik woon zelf ook in het zuiden en vond het moeilijk om hier een kliniek te vinden dus ben ik naar mijn huisarts gegaan en zij stuurde me naar kliniek mooi. Ze kende de artsen persoonlijk en zei dat het top chirurgen zijn. Aangezien ik al mijn hele leven bij mijn huisarts kom voelde dat ook wel vertrouwd.

Bij mijn eerste consult voelde het al goed dus heb ik besloten niet verder te kijken ook omdat het me dan lastiger lijkt om te moeten kiezen. 

Mijn operatie staat pas gepland na de zomer, moet helaas nog lang wachten! 

 

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-3-2017 om 20:56 zei best_boobie:

Hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Sja.. in het zuiden.. daar heb je heel weinig keuze, mijns inziens.. Ik woon zelf ook in zuid-limburg en ben uiteindelijk uit gekomen in Gent... Dit omdat ik me eerst bij de Valkenhorstkliniek heb laten opereren, door dr. Malfeyt, en deze dusdanig brede prothesen geplaatst had, dat ik continu pijn had. Nog steeds ondervind ik daar wat last van, maar goed, ik heb nu mooie borsten, dus mij hoor je er niet over.. Echter.. Wil je je laten opereren in zuid-limburg, dan zou ik zeggen... Niet bij Malfeyt, en niet bij Meesters!!! Dat zijn echt twee pc's met een no-go-sticker op hun hoofd :) 

Ik zou zo niet weten welke pc's er werken in Mooi, maar je zou hun namen wel eens kunnen zoeken in de zoekbalk, rechtsboven hier op het forum.

Heel veel succes met je zoektocht, veel te vinden hier, maar vaak wordt er toch iets verder gereden voor een goed resultaat, dan dat mensen in zuid limburg geopereerd worden..

1 tip, dr. Nio, is hier erg bekend (en nee, ik heb geen aandelen in hem haha) maar hij maakt gewoon bewezen hele mooie borsten.
Verslagen over hem zijn te vinden via de zoektermen 'slaz' 'olvg' en 'parkkliniek' aangezien de zoekopdrachten langer moeten zijn dan 3 letters.
Verder heb je nog dr. Straten, kliniek Heyendael, ook een goede pc en niet zo ver weg als Amsterdam, waar die Nio zit ;) 

 

Succes!

xxx BB

Weet jij toevallig de prijzen bij Nio? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Biancaatje:

Weet jij toevallig de prijzen bij Nio? 

In het Olvg-west: 3100 voor siliconen en 3500 voor hydrogel. Grootte van het implantaat maakt niet uit in de prijs.
In parkkliniek volgens mij 700 euro meer voor implantaten tot 500 cc, bij een hoger aantal cc komt daar dan nog een toeslag bovenop.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.