Ga naar inhoud

Lieveranoniem84 : 16 december 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ja dat weet ik ook wel zkr dat t helemaal goed komt bij jou met die maat :D

Ik vond het ook heerlijk hoor dat niks doen, maar nu die kerstdagen weer voorbij zijn en iedereen weer aan t werk is enzo begin ik t toch wel zat te worden eerlijk gezegd, maar komt ook gewoon omdat ik gewoon graag wil dat die 6 weken voorbij zijn en je alles gewoon weer kan doen zonder na te denken ;) En ik zal blij zijn als ik weer kan sporten want als je hele dagen thuis zit ga je toch meer eten (tenminste ik wel haha) en dan bijna geen beweging das toch nie zo lekker vin ik persoonlijk!!!

Maar als ik dan weer eens een bui heb dat ik me halve kledingkast ga staan passen wordt ik toch wel weer heeeeel erg blij ervan :D

Succes met aftellen verder enne ga je wel foto's plaatsen hier of album aanmaken??? ben natuurlijk reuuuze benieuwd ;)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

dank je voor je lieve reactie in mijn topic!

en tis wat dat wachten, nog 3 weken dat harnas aan en dan mogen we gaan shoppen eindelijk!

op welke site ben je aan het kijken voor bikini's?.....verleidelijk allemaal he :wub:

slaap je inmiddels op je zij? ik wel, maar dan nog wel een kussen extra voor op mijn zij, en twee papieren zakdoekjes tussen mijn bhband en de littekens, want die verevelen iedere x als ik me omdraai :28:

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan!! vind ze echt heel mooi bij jou...

Ja echt heerlijk om te gaan shoppen, ik heb allemaal hunkemoller bonnen voor me verjaardag gekregen dus das echt helemaal super!!

Euhh ff denken bij de wehkamp en neckermann en allerlei sites waar ik de namen niet eens meer van weet haha heb gewoon op bikini's gegoogled ;) wel moeilijk als je dalijk je maat moet bepalen dan, denk dat ik eerst maar eens naar de winkel ga om te passen dan anders bestel je dalijk van alles en dan past t allemaal niet haha

Ik heb gister toevallig ff geprobeerd om op me zij te gaan liggen maar ik vind t toch nog wel eng eigenlijk, heb t idee dat ze de verkeerde kant op gaan indalen dan ofzo hahaha maar t rugslapen gaat me wel redelijk af op t moment moet ik zegge :D Je raakt dr wel aan gewend moet ik zegge, al heb ik na me operatie nog geen enkele nacht doorgeslapen zonder 1 keer wakker te worden terwijl ik dat hiervoor nooit had maja dat heb ik dr graag voor over, ben nog niet aan het werk dus ik kan 's middags gewoon nog een dutje doen als ik wil ;)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

met het op mijn zij slapen heb ik ook gewacht tot de 2 weken voorbij waren,

daarna ben ik voorzichtig gaan proberen om een beetje op mijn zij te gaan liggen, maar van slapen kwam natuurlijk niks,dacht hetzelfde als jij dat ze scheef gaan indalen :lol: maar na een aantal nachtjes voorzichtig proberen ff op mijn zij te liggen gaat het nu redelijk goed, lig tussendoor ook nog op mijn rug hoor!

ik heb een kussen langwerpig liggen een "plofkussen"noem ik het, lekker zacht, die ligt tot aan mijn heup, en daarboven mijn gewone kussen, het duurt even voor ik op mijn zij lig,maar dan is het wel lekker slapen!

dit zou je eens kunnen proberen.

liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb vannacht ook voor t eerst op mijn zij geslapen. Hoewel dat rugslapen me niet eens zo slecht bevalt. Ik kreeg wel ineens onwijs last van mn schouder. Niet de schouder waar ik op lag, maar de andere. Gek, hè......

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wowie!!!!

Heel mooi hoor!!! Nu staan er twee v/d Weij producties onder elkaar in de galerij hahahaha and DO we look good :127::123:

Echt super mooie borsten heb je nu! En wat heb jij een fijn littekentje joh! Ik heb de mijne natuurlijk nog niet gezien, die zit nog helemaal in de pleisters, maar dat ziet er veelbelovend uit ;)

En fijn he? Eindelijk bh's vol krijgen en een decolleté hebben, ziet er toppie uit meis!

xxx

Lotus :116:

ps: shop ze morgen! Koop er maar eentje extra, omdat ik het nog niet mag :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anoniempje,

:49: zeg! Wat zijn je boobs mooi symmetrisch! :57: Echt heel mooi in proportie ook! Kan me voorstellen dat je er superblij mee bent!!! Mooie nieuwe bh's ook! Leuk hé, eindelijk mooi gevuld! Geniet van ze!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lotus: heej ja grappig he, gewoon 2 paar boobs van meneer van der weij haha

Ja met me littekens gaat t ook erg goed hoor, is echt al best mooi, zal bij jou ook wel goedkomen hoor weet ik zkr!!!

Ja super joh, alleen t idee al dat je niet meer helemaal vooraan moet kijken in de rekken bij de bh's maar gewoon meer naar achteren moet kijken voor je maat nu :D geweldig gewoon!!!

Het shoppen is goed gelukt hoor vandaag, heb een paar nieuwe truitjes waar je een leuk decollete in kan krijgen dus ik ben helemaal gelukkig :D bh's heb ik niet meer nieuw erbij, alles is nu in de uitverkoop en meestal is mijn maat er nu gewoon al uit omdat die schijnbaar nogal gangbaar is hahaha toch nog een nadeel aan grotere boobs ;)

@ eefje: Dank je wel voor je lieve reacties meid, echt goed om te horen :D ben dr ook echt super blij mee elke dag weer en t wordt alleen nog maar beter als ze straks helemaal zacht zijn :D joepieee wat heb ik een zin in de zomer :D

Is echt een verademing gewoon dat ze nu gewoon mooi gevuld zijn idd!!!

1 ding weet ik zkr, dit is het geld zeker waard geweest :D

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej,

Om even in je eigen topic te reageren:

Ik had het ook aan Eefje gevraagd; die heeft ze nu een jaar. Bij haar zijn ze na zo'n 7 weken wat beweeglijker geworden.. En vanaf daar steeds wat meer.. Dus inderdaad wederom GEDULD :1bouncingboobs:

En dat anatomische blijven staan als je ligt wist ik van te voren ook wel, maar vind het wel wat hebben dat ze niet onder je oksel verdwijnen hahaha :125:

En thanks voor vrijdag.. Ik ga gwoon op tijd van huis vertrekken en dan zie ik het wel.. Gewoon op het gemakkie, no stress ;)

Liefs XX :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo dames :D

Hier ben ik weer eens met een verslagje na mijn laatste bezoek aan de kliniek...ben nu 3 maanden en 2of3 weken po (hou t nie meer zo goed bij) het gaat allemaal harstikke goed met me boobs, ze worden steeds zachter, dus ik kan steeds beter een mooi decollete maken :P

Dokter van der Weij vond ze er heel erg goed en mooi uitzien dus eigenlijk helemaal super!!

Alleen heb ik wel aangegeven dat ik achteraf toch graag wat groter had gewild (zoals bijna iedereen hier haha) en hij zei toen dat ik het maximale erin had gekregen en als ik meer wilde zou dit een stuk minder natuurlijk eruit gaan zien en meer kans op kapselcontractie en een grote kans dat je de prothese zou gaan voelen...nou vind ik dit eerlijk gezegd moeilijk te geloven als ik hier eens rond kijk en meiden zie met 450 cc erin die ook van bijna niks komen maar hij zei dat die het precies heeft gemeten op mijn lijf en dat t echt nie mooi zou worden, naja daar moet ik t dan maar mee doen haha

Ik heb wel gevraagd als ik nou ooit toch nog groter wil wat dan?? toen zei die dat je dan zeker een jaar verder moest zijn en misschien als ik zwanger was geweest en de huid hierdoor opgerekt zou worden en alles wat slapper zou worden dat we dan nog eens een keer verder zouden kunnen kijken naar een wat grotere maat maar hij raadde het niet aan zeg maar!!

Toch vind ik het een btje vreemd, volgens mij als ik bij dokter plovier zou komen zou die er zo veel meer instoppen aangezien die wel van de grote borsten is volgens mij ;) maja iedere arts zo z'n eigen methode en mening natuurlijk!!

Voorlopig ben ik dr super blij mee en ga ik dr lekker mee pronken nu de zomer eraan komt :D en wie weet over een aantal jaar mis nog eens een wissel :P

Kheb ook weer een hoop nieuwe bh's en 2 nieuwe bikini's :D zooooooo leuk om die te kopen nu !!!!

Nou dat was hem wel weer voorlopig :D

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Al weer ruim 3 maanden geleden! Gaat snel, hè. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Ik vind ze je heel mooi staan, hoor!

Leuk hè, bh's en bikini's shoppen. Ik heb ook al meer dan het nodige besteld!

Veel plezier deze zomer!

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.