Ga naar inhoud

Lieveranoniem84 : 16 december 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey anoniempje,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn te lezen dat het je allemaal zo goed is meegevallen! Nu lekker uitrusten en je laten verwennen!

Zou wel paracetamol nemen en geen aspirine, want die is bloedverdunnend, dus mag je niet nemen na je operatie!

Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen iedereen,

Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes :D echt leuk om te lezen allemaal!

Eefje ik bedoelde ook paracetemol hoor ik haal die dingen altijd door elkaar haha

Ik heb best nog een redelijke nacht gehad, denk bij elkaar zo'n 6 uurtjes geslapen en tussendoor vannacht gewoon lekker dvdtje gaan kijken toen ik wakker was en daarna viel ik vanzelf weer in slaap, ik kan ook gewoon zelf me bed uitkomen waar ik wel blij mee ben want ik moet altijd naar de wc als ik wakker word en dan zou ik elke keer me moeder wakker hebben moeten maken dus gelukkig lukte t zelf met wat moeite ;)

Ik heb trouwens nog nie echt gevoel in me borsten en tepels al helemaal niet maar dit zal denk ik wel normaal zijn??? naja t voelt een beetje alsof je bij de tandarts ben geweest en de verdoving nog nie helemaal is uitgewerkt want als ik er op druk voelt t ook een beetje tintelend zeg maar....

Ik ga vandaag proberen me bh ff af te doen of iig de bandjes zodat ik ze ff kan zien want ben zooooooooooooooooooooooooooooooooo benieuwd :D en ik zie dat meerdere dat gedaan hebbe dus lukt t mij ook wel ;)

Ik zal meteen foto's maken en die erop zetten kunnen jullie meekijken :D

Nou ik ga nog ff lekker verder dvdtjes kijke, ow ik ben trouwens ook 2 kilo zwaarder dan voor de operatie maar das ook normaal geloof ik ;)

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hoe je een tekst weg krijgt van je foto's

Ik heb zeg maar me naam lieveranoniem84 staan in de galerij en daaronder had ik de eerste keer gezet toen er nog alleen voorfoto's in stonden (voorsituatie maar daar komt over een week verandering in) maar dat klopt nu dus niet meer maar ik krijg dat nu niet meer veranderd??? iemand die weet hoe dat moet????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anoniempje,

Ooh, gelukkig maar dat je paracetamol bedoelde hihi :145: begon me al zorgen te maken!

Net je eerste picjes bewonderd! Mooi hoor, staat nog heel strak allemaal, maar zie nu al dat ze heel mooi zullen worden! :55: Wat vind je er zelf van, helemaal tevreden?

Fijn dat je je al zo goed voelt! Doe nog maar lekker rustig aan hoor! Geen gevoel in je borsten/tepels is inderdaad normaal hoor, meestal komt dit vanzelf weer goed, kan wel maanden duren, dus met wat geduld komt het goed!

Kun je die tekst niet aanpassen als je naar je profiel gaat? Denk als je bovenaan op 'mijn instellingen' klikt en dan op het tabje van 'galerij' dat je die tekst wel moet kunnen aanpassen. Laat maar weten als het niet lukt, dan zoek ik verder!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Eefje,

Bedankt voor je reactie ik vind ze zelf ook al erg mooi, ben nu al zeer tevreden en t kan alleen nog maar mooier worden als ze idd wat minder gespannen gaan staan...

Ja verder voel ik me prima hoor, als je inderdaad gewoon lekker rustig aan doet heb ik dr geen last van, me moeder is hier nog bij me in huis dus ik laat me lekker verwennen :D

Dat gevoel kan dus nog wel even duren voordat dat terug komt, naja dan ben ik daarover in ieder geval gerustgesteld en dan moet ik gewoon geduld hebben nu :D

Dat van die foto's is gelukt hoor wat jij zei klopte precies dus dat heb ik nu aangepast thanks!!!!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Eefje,

Bedankt voor je reactie ik vind ze zelf ook al erg mooi, ben nu al zeer tevreden en t kan alleen nog maar mooier worden als ze idd wat minder gespannen gaan staan...

Ja verder voel ik me prima hoor, als je inderdaad gewoon lekker rustig aan doet heb ik dr geen last van, me moeder is hier nog bij me in huis dus ik laat me lekker verwennen :D

Dat gevoel kan dus nog wel even duren voordat dat terug komt, naja dan ben ik daarover in ieder geval gerustgesteld en dan moet ik gewoon geduld hebben nu :D

Dat van die foto's is gelukt hoor wat jij zei klopte precies dus dat heb ik nu aangepast thanks!!!!

Liefs xxx

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Wilde jullie allemaal even bedanken voor de leuke reacties die jullie allemaal gegeven hebben:D

Ben dr zelf ook erg blij mee en ben zoooo benieuwd hoe ze nog gaan veranderen de komende tijd :D

Ik heb de 2de nacht super goed geslapen ben maar 1 keer wakker geworden toen moest ik even plassen en ben daarna weer in slaap gevallen tot half 9 vanochtend :D echt heerlijk!!!! heb vandaag zelfs al t idee dat t omhoog komen als je ligt al wat beter gaat dus kan niet anders zeggen dat t me allemaal reuze meevalt en het goed te doen is, zal ook wel komen doordat ik ze op de spier heb, ben daar erg blij mee hoor!!!

Ik had nog een vraagje??? dr staat in de formulieren natuurlijk dat je na 24 uur weer mag douchen, maar betekent dit dat die pleisters op je littekens zeg maar gewoon nat mogen worden, want daar zaten pleisters op zag ik en daarover geloof ik nog iets doorzichtigs waardoor t naar mijn idee waterdicht is gemaakt ofzo??? of vergis ik me nou en mag dat gebied nog heelmaal niet nat worden??? Dit zal iemand van jullie vast weten toch :D Bedankt alvast, ik ga lekker nog even verder lezen hier ;)

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

De pleisters zijn water dicht maar ik denk dat het nog best gevoelig kan zijn om met de sproeier er over heen te gaan.. Ik heb zelf mijn onderlichaam gewassen en de bovenkant meer met een washandje moeten deppen met water.. Je kunt ook wat water pakken in je handen en dat dan vanaf je schouders naar beneden laten vallen..

Succes met je eerste wasbeurt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo,

Wat fijn dat het met jou zo goed gaat, zeg. Ik heb naar je foto's gekeken en ze zien er inderdaad al heel mooi uit. :wub: Gefeliciteerd hoor!

Ik ga vanavond ook voor het eerst weer douchen. Mij werd aangeraden de sproeier niet op mijn borsten te zetten vanwege de zwelling. Maar de pleisters zijn waterdicht dus het is niet echt heel erg als ze een beetje nat worden.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

En hoe gaat het nu? Ik heb je foto's bekeken mooi hoor. Wordt de pijn minder?

Ik heb ook een gevoelloze borst, ik ga er vanuit dat dit langzamerhand wel beter zal worden.

Wanneer ga je terug voor controle? En heb je ook z'on vervelende band over je borst?

In ieder geval een rustige nacht toegewenst.

liefs Petra :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Met mij gaat t prima hoor vandaag, heb al t idee dat ik iets makkelijker onhoog kom uit bepaalde lighoudingen dus das wel beter...ja bij mij zijn ze allebei vrij gevoelloos vraag me eigenlijk af waardoor dit nou precies komt???

Ik moet de 29ste terug voor de krammetjes eruit te halen en controle dus ben benieuwd wat die dr dan van vind...

Ik heb die band niet om me heen gelukkig alleen de sportbh van de kliniek en die vind ik af en toe zelfs al een btje vervelend maja daar moete we t maar mee doen he ;) zo'n band lijkt me helemaal vervelend, jeukt dat niet heel erg???

Bij jou tot nu toe ook alles goed uit te houde??

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij mij zijn ze allebei vrij gevoelloos vraag me eigenlijk af waardoor dit nou precies komt???

Hey anoniempje,

Dat gevoelloze komt omdat door het plaatsen van de prothesen je zenuwen opgerekt en beschadigd worden, meestal is het hele gebied onder de tepel tot de incisieplaats gevoelloos, het duurt maanden voor die zenuwen zich weer hersteld hebben en terug aaneengegroeid zijn en met pech blijft het gevoelloos. Maar daar gaan we nog maar niet vanuit, meestal komt het gevoel na enkele maanden geleidelijk aan terug.

Fijn te lezen dat het steeds beter met je gaat! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tepels voelen weer als vroeger, alleen de zone onder de tepels is nog steeds wat gevoelloos, ben nu ruim 11 maanden en een half, dus ik denk dat het zo zal blijven, maar het stoort me niet echt. 't Is niet dat ik niets voel daar, maar het voelt nog steeds doffer dan vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tepels voelen weer als vroeger, alleen de zone onder de tepels is nog steeds wat gevoelloos, ben nu ruim 11 maanden en een half, dus ik denk dat het zo zal blijven, maar het stoort me niet echt. 't Is niet dat ik niets voel daar, maar het voelt nog steeds doffer dan vroeger.

Maar dan heb je ook wat ;)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo lieve dames,

Ik ben alweer een weekje PO,gaat sneller dan je denkt :D

Ik heb eigenlijk vrijwel geen pijn ervaren alleen een erge druk op de borst en dat alles zeer gespannen is en gewoon een soort van spierpijn, nu vroeg ik me eigenlijk af hoe lang dit eigenlijk nog kan gaan duren, ik heb de laatste paar dagen niet echt t idee dat t elke dag iets minder wordt met die sterke druk en hierdoor ga ik ook als een oma'tje lopen zeg maar heel krampachtig en af en toe moet ik er ook aan denken dat ik me schouders relaxt naar beneden moet houden want die span ik automatisch heel de tijd aan....

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst een stukje buiten gelopen maar heb dit niet echt als prettig ervaren, alles leek wel nog strakker te gaan staan en ik ging steeds meer krom lopen en was binnen de kortste tijd al helemaal moe en werd er zelfs een btje eng van...

En dan nog 1 ding ik lees hier vaak op t forum dat t bij mensen zo lekker is als ze kunnen douchen, nou bij mij was dat dus een ramp naja das mis wat overdreven maar voor mij is het dus totaal niet lekker om die bh uit te moeten, dat voelt gewoon echt heel onprettig alsof die druk nog erger wordt ofzo en ik doe hem dan ook zo snel mogelijk weer aan....

Dus ik vroeg me af herkent iemand van jullie dit een beetje of was dit bij jullie allemaal heel anders...

Verder moet ik wel zeggen dat ik al super blij ben met het resultaat tot nu toe :D kan niet wachten op t uiteindeljke resultaat :D

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Dat krom lopen heb ik idd ook. Ik ben nu vier dagen verder en twijfel of ik zo naar een high tea zal gaan. Vooral om het feit dat ik echt nog niet goed kan lopen en zeker niet op pumps hahaha.

De bh uit doen vind ik juist wel lekker dan is die druk van die bh effe weg, maar ik snap wel wat je bedoelt. Het voelt een beetje zwaar, tja moeilijk uit te leggen.

Eigenlijk kan ik je natuurlijk ook niet helpen omdat jij verder bent in je herstel dan ik.

Sterkte in ieder geval!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieveranoniem,

heb net je fotos in de galerij gezien, en ze zijn bij jouw erg mooi geworden :123:

daar mag je trots op zijn !!

ik wens je veel succes morgen met de hechtingen, en zoals ik al zei in mijn topic,......dat is een eitje :141:

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en een beetje opgelucht dat de hechtingen eruit zijn?

mag jij al je littekens gaan insmeren?

ik nog niet , moest nog een weekje wachten dan mocht ikzelf met bio oil gaan smeren

en als ik 19 januari op controle ben geweest, kreeg ik van hun een creme mee,dan mocht ik pas van hun gaan

insmeren, vond dat zelf een beetje te lang wachten vandaar....

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik moet zegge dat t amper wat scheelt naar mijn idee :S had t veel meer verwacht maar t staat nog allemaal errug strak, heb t ook gezegd tegen me pc maar dit was volkomen normaal volgens hem, ik heb nog geen zwangerschap op iets meegemaakt dus bij mij is het nog allemaal erg strak dus heeft wat meer tijd nodig om uit te rekken zeg maar ;) best logisch eigenlijk!! maja viel dus wel ff tegen maja helaas nog meer geduld dan maar ;)

Ik moet meteen gaan smeren met dat spul, gek dat jij nog moet wachten joh, maja iedere arts heeft zn eigen methodes...ik ging net dus meteen ff insmeren en toen zag ik dus nog 2 touwtjes uitsteken dus ik trok er heel voorzichtig aan maar ze zaten gewoon nog vast, dus nou vraag ik me af zou die die nie vergeten zijn door te knippen?? kga dr maar nie teveel aan zitten want dalijk trek ik iets kapot ofzo maar vind t wel btje vreemd eigenlijk... verder vond ik t dr wel al erg mooi uitzien de littekens, btje rood maar voor de rest wel mooi al!!!

Ik moet nu pas weer over 3 maanden terug maar tot nu toe zag alles er goed uit dus daar ben ik al blij mee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps, wat raar ja!

zou het ff in de gaten houden die "knoopjes", anders ff bij de huisarts navragen missc hien?

Ik heb gisteravond de hechtpleisters ( er zaten er nog een paar) eraf gehaald en ga dadelijk beginnen

met smeren, ga der niet langer mee wachten tot 19 januari.

Zo zie je maar dat ieder ziekenhuis of kliniek weer een ander beleid hierover heeft :huh:

fijn he, dat het er nu al goed uit ziet :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik weet t eerlijk gezegd niet eens precies, in mijn papieren stond dat niet echt precies maar ik vroeg het bij me eerste controle aan van der weij en toen zei die nou doe dat nog maar even niet...maar ben dr niet echt op doorgegaan, moet zeggen dat ik nu soms al wel iets doe met me armen in de lucht hoor, dat gaat echt automatisch maar je moet gewoon opletten dat je geen zware dingen boven je hoofd gaat tillen zowieso!! Ik heb wel bij iemand anders hier in een topic een keer gelezen dat ze 4 weken de armen niet boven t hoofd mocht doen dus misschien kan je daarvan uitgaan dan...

Met m'n herstel gaat t langzaam aan beter, maar dan heb ik het niet over dat ik veel pijn gehad heb hoor want dat heb ik helemaal niet maar ik bedoel dan echt dat strakke gevoel, dat duurt me toch wel lang eigenlijk maar btje bij btje gaat dat nu beter en sinds 2 dagen merk ik ook al dat ze ietsjes zachter aan het worden zijn :D dus eigenlijk heb ik niks te klagen :D wordt dat niks doen nu wel een btje zat hoor, je moet echt veel geduld hebben hiervoor haha maja dat ben je dalijk allemaal vergeten natuurlijk ;)

Voor jou begint t nu echt op te schieten zeg, leuk hoor!!! ben zeer benieuwd hoe jij t allemaal gaat ervaren?? welke maat kom jij eigenljik vanaf als ik vragen mag?? en jij kreeg 255 mf toch?? gaat zkr mooi worden ;)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juah het gaat zeker ineens echt super snel! Ze zitten er in voor ik het weet joh!

En ik krijg links 245 MM en rechts 255 MF ivm verschil, maar als ik de foto's van MissD en die van jou vergelijk komt dat vast wel goed met mij ;)

Ik geloof wel dat het 'saai' wordt, het niets doen, maar aan de andere kant zie ik daar toch ook wel heeeeel erg naar uit haha! Lekker, wat zeg ik? HEERLIJK, gewoon drie weken niks doen! Heb ik eindelijk eens tijd voor wat dvd'tjes etc :rolleyes:

Wel fijn dat ze al wat zachter worden, het duurt idd wel 'lang' maar uiteindelijk we will be HAPPY HAPPY :1bouncingboobs:

Liefs! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.