Ga naar inhoud

Welke maat??


Soon-larger

Aanbevolen berichten

Hee meiden! Ik heb as dinsdag mijn operatiedatum staan :):) maar ik heb nu een bikini gezien die ik erg graag wil hebben (wil m ook als topje onder een blousje dragen voor naar festivals als AOA) 

maar nu ben ik bang dat hij al uitverkocht is als ik wacht tot m'n borsten een paar maandjes verder zijn..

dus ik vroeg me af of iemand een idee heeft in welke maat ik hem het best kan bestellen? Kan hem achteraf altijd nog verkopen.

ik heb nu 75b en krijg 375cc... zal denk een dd of e worden.

dit is de bikini:

 

maten zijn 34, 36, 38 enz.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had als voorsituatie ook een 75b en na 375cc heb ik nu 75D. MaaR dat kan natuurlijk nog veranderen en kan bij ieder anders uitvallen.. ik zou maatje 38 in het topje bestellen.. 

 

Kan je het Achter zelf dicht Knopen of is het een sluiting ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sisssi echt he! Fijn voor je meid! Ik binnenkort ook haha

Toen ik mijn ouders ook vertelde dat ik een bv wilde zeiden ze maar je hebt toch gewoon grote borsten? Euh ja mam je wast toch m'n kleren? Dat is gewoon een en al bh :huh: en als die uit is dan is alles weg haha.. en als het open valt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja precies bij mij zag t in een shirtje ook altijd goed uit en snapte ze t ook allemaal niet, maar goed als die bh eenmaal uit was.. naja.. Dan bleef er niet veel over :P

 

Jaaa verheug je er maar op :wub::wub:

 

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sisssi:

Haha ja precies bij mij zag t in een shirtje ook altijd goed uit en snapte ze t ook allemaal niet, maar goed als die bh eenmaal uit was.. naja.. Dan bleef er niet veel over :P

 

Jaaa verheug je er maar op :wub::wub:

 

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag.. :P

Haha ik herken het ! Ik ben 20, van de zomer word ik 21. Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Soon-larger:

 

Mentor protheses en high profile

Denk dat ze van projectie en breedte gelijk zijn aan de mijne. Ik droeg voor men bv een 70c ik heb ook 375cc nu. Als je twijfelt wil ik morgen wel eens gaan zien welke maat ik nodig zou hebben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2017 om 10:05 zei Happy(._.):

Denk dat ze van projectie en breedte gelijk zijn aan de mijne. Ik droeg voor men bv een 70c ik heb ook 375cc nu. Als je twijfelt wil ik morgen wel eens gaan zien welke maat ik nodig zou hebben 

Zou t wel leuk vinden! Maar als je geen tijd hebt koop ik gewoon 2 maten op de gok :blush: bij h&m kan je gelukkig na 30 dagen nog ruilen of retourneren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die bikini in het zwart besteld! Krijg hem vd week binnen ik heb maat 40 42 en 44 besteld haha want ik weet mijn maat ook nog niet ik had 75B en nu zit er 345cc in ben 12 dagen po. Leuk is die he!!:3: ik ging gisteren een boho bikini triangel passen toen paste ik zelfs XL niet... dus gaat echt passen en meten worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.