Ga naar inhoud

Rond of Anatomisch / Voor of achter de borst spier???


Amber de Leeuw

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik ben Amber en ik ben 20 jaar:). ik heb nu een kleine 75b als cup maat. Over 2 maanden staat mijn operatie gepland. Ik moet mijn laatste consult nog afwachten maar ik zit nu al heel erg te twijfelen. Aangezien sommige van jullie hier al waarschijnlijk meer ervaring mee hebben vond ik dit fijn om het met jullie te delen. Mijn twijfel is namelijk of ik een ronde prothese moet doen achter de borstspier of een anatomische prothese voor de borstspier. Ik hoop met jullie verhalen en ervaringen er een beetje achter te komen wat nou echt het beste is.

 

Alvast bedankt!

 

X Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Amber,

 

Wat leuk dat je de stap al hebt gezet! Ik ben me nog aan het oriënteren dus heb nog niet veel kennis. Wanneer staat je laatste consult gepland? Ik snap heel goed dat je twijfelt, ik heb over de verschillende opties al positieve en negatieve kanten gelezen. Als ik het goed heb zou een anatomische prothese een natuurlijker uitzicht geven, maar een minder natuurlijk gevoel omdat het natuurlijk wat vaster is. Persoonlijk denk ik nu dat ik liever ronde zou willen. Maar dat hangt natuurlijk ook af van wat je zelf belangrijk vindt he :) Voor de borstspier zou dan weer iets minder pijnlijk zijn. Tis een hele zoektocht hé :P Ik kan je helaas niet veel verder helpen dus. Ik wens je veel succes met het uitzoeken en beslissen. Wel spannend allemaal hé!

 

Groetjes,

Jayke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-3-2017 om 23:19 zei Amber de Leeuw:

Hallo iedereen,

 

Ik ben Amber en ik ben 20 jaar:). ik heb nu een kleine 75b als cup maat. Over 2 maanden staat mijn operatie gepland. Ik moet mijn laatste consult nog afwachten maar ik zit nu al heel erg te twijfelen. Aangezien sommige van jullie hier al waarschijnlijk meer ervaring mee hebben vond ik dit fijn om het met jullie te delen. Mijn twijfel is namelijk of ik een ronde prothese moet doen achter de borstspier of een anatomische prothese voor de borstspier. Ik hoop met jullie verhalen en ervaringen er een beetje achter te komen wat nou echt het beste is.

 

Alvast bedankt!

 

X Amber

Ok ben afgelopen dinsdag geholpen 600 cc voor de borstspier kan jr zeggen was heel bang maar Het is me 100 proc mee gevallen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.