Ga naar inhoud

ervaring met wow beugelbhs.


Vlinder

Aanbevolen berichten

Hey meiden!

Ja deze bh is helemaal nieuw :D

Pas zag ik ze op reclame, helaas kan ik ze nog niet dragen..

In deze bh zit een L vorm van vulling,

Zo krijg je push up naar boven en naar opzij, kortom het moet een perfecte decollete beloven? ^_^

Ben benieuwd of het ook zo is! Je kunt ze ook kopen bij v&d

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even over het algemeen genomen or maar sinds ik een bv heb gehad vinik een beugel bh soms zeer doen. Hoewel ik weiniggevoel heb over gehouden aan de onderkant van mijn boobs vind ik het dus niet lekker. Inde avond heb ik er meer last van. Nu heb ik 75 omtrek dacht misschien moet ik80 pakkenmaar dan is het weer te los. Sorry voor hetgare type maar is via de telefoon greetzzz bloodje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je goed gelukt via de foon hoor Bloodelf,lol.rolleyes.gif

Ja savonds gaat ie bij mij ook vaak uit hoor,ik zou alleen willen weten of dat ding dus echt zo goed werkt en of die lekker zit ,of t dus de moeite waard zal zijn.

Want als me tepels er al uit floepen(dat heb ik met push-up dus,en die draag ik toch al niet ,wilde daar juist vanaf)dan ben ik dr al klaar mee. 1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draag alleen beugelbh,s als me kleding dat toelaat,als het nodig is dus,anders draag ik gene beugelbh,s

heb er nooit aan kunnen wennen,en blijf erbij dat het niet fijn zit,voor me bv niet,en nu nog niet,niet dat het pijn doet,maar zit me gewoon niet fijn,dus buitenom me beugelbh,s die ik afentoe draag,draag ik gewoon triangelbh,s :rolleyes: en soms beugelloze padded bh,s voor onder ene shirtje,maar dat is meer om me tepels te bedekken,anders denken ze dat ik het steeds koud heb :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wat is er zo speciaal aan WOW ? Heb ik even gemist....

In een lingeriewinkeltje hier,een paar straten verderop, zag ik ze hangen en vond ze best wel mooi :blush:

Als het iets speciaals beloofd ga ik er morgen 1 halen :101:

Mag je eigenlijk met 6 weken PO al beugels dragen ? (heb ik ook weer gemist)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en soms beugelloze padded bh,s voor onder ene shirtje,maar dat is meer om me tepels te bedekken,anders denken ze dat ik het steeds koud heb :blush:

Mijn ervaring is dat mannen eerder denken dat er wat anders aan de hand is dan dat je het koud hebt :blink:

(kunnen ze niks aan doen hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.