Ga naar inhoud

Milka : 10 april 2017 : Dr. Gabrietz : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, op 10 april krijg ik eindelijk een borstvergroting.... na jaren rondgelopen te hebben met een A cup. Ik ben nu 49 en heb de beslissing genomen. Via kliniek Gabriels word ik geopereerd door dr. Gabrietz in Vlaardingen. Besloten is 400cc mentor high profile half onder de spier. Alleen zoals zovelen heb ook ik mijn twijfels of dat toch niet een maatje te klein is.... Zo moeilijk om dat van te voren te bepalen!!! Ik zou graag willen dat mijn borsten er wat groter uit gaan zien dan nu met een pushup bh. Ik heb nu 80A ben 169 lang en weeg 63. Ik heb wel zo'n 3D scan laten maken en ziet er goed uit maar toch.... twijfels twijfels en nog meer twijfels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh jij bent ook bijna aan de beurt! 

Wat betreft de maat, volgens mij is iedereen tot aan de dag van de operatie wel aan het twijfelen over de maat. 
Heb je alleen een 3D scan laten maken met de 400cc of ook met een grotere maat? Anders kan je dat misschien nog doen om te vergelijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oh oh, die eeuwige twijfels he hihi.. Volgens mij twijfelt iedereen tot het laatst hoor.. echt heel vervelend, maar ook zo ontzettend weinig aan te doen...
Vanuit een 80A, met 400 hp van mentor, zul je ongeveer uit gaan komen op een 80D. (afhankelijk van hoe groot je A nu is, zou het een E in bh kunnen worden)
Gaat er echter uit zien als een gemiddelde tot volle D.
Misschien dat dat ietsje helpt in je beslissing?

Ik ga ook even je titel aanpassen, zodat ie lijkt op de rest. Zo kun je dit topic ook na je operatie aanhouden en hier je updates in schrijven, wel zo overzichtelijk ;)

Heel veel succes met twijfelen :P (hoop echter dat je er voor jezelf nog uit komt voor die tijd... )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 3d scan laten maken met 400cc en dat ziet er wel mooi uit maar ik heb ook veel verhalen gelezen over dat vrouwen toch graag achteraf wat meer hadden gewild. Nou zei dr Gabrietz dat je thuis water in boterhamzakjes kunt doen om zo het verschil te zien.... Wat een geklungel is dat zeg haha, het idee was leuk, de uitvoering met die zakjes in een bh iets minder.... Heb tegen mezelf gezegd dat alles goed komt en ik straks ter plekke de beslissing neem tussen 400 of 450 en daarna heeeeeel blij ga zijn met wat ik gekregen heb!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.