Ga naar inhoud

BV Dr Coenen Sint Augustinus Antwerpen


Sari

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik ben nieuw op dit forum en overweeg een BV te laten uitvoeren. Mijn borsten waren nooit echt groot maar wel een mooi ronde B-cup. Na 2 kindjes, veel sporten, gewichtsschommelingen zijn ze echter maar slapjes geworden en daarom ben ik vorige week op consult geweest bij dr Clement Coenen in Wilrijk (een vriendin van mij is daar tevreden over maar verder vind ik niet veel verslagen over hem... ook op dit forum komen verschillende namen van PC  regelmatig voor maar dr Coenen zit daar precies niet bij). Heeft iemand ervaringen hem? Hij vraagt wel 4500 ...Maar het is dicht bij mijn woonplaats en  als hij goed werk levert dan wil ik er wel voor betalen. Ik vraag me ook af of ik na 6 dagen terug zou kunnen werken (ik geef les en dacht  daarom aan de paasvakantie om de ingreep te laten uitvoeren) en ook of het litteken onderaan de borst groot is? Mijn eerste consultatie duurde maar 20 minuten ... Ik had gedacht dat ik nog zou kunnen passen ofzo maar ik kan nu een afspraak met het ziekenhuis maken en eventueel nog op voorhand langskomen of mailen en de dag van de operatie zou alles nogmaals overlopen worden. Is dat ook gebruikelijk of wordt er normaal gezien meer tijd genomen? Een andere bedenking die ik heb is dat mijn mama aan borstkanker overleden is en ik bang ben dat een prothese een optimale kanker detectie in de weg zou staan. Volgens de PC is dat niet het geval maar ik weet natuurlijk ook niet of die alleen  maar wil verkopen.  Waar kan ik hier trouwens foto's bekijken want ik krijg een error als ik het fotoalbum open. Ik zou ook voorbeelden moeten sturen naar de PC van wat ik wens. Alvast bedankt voor jullie reacties!!!! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom! 

Wat goed dat je er voor wilt gaan. Goh het is niet omdat je er hier niks over vind, hij niet goed is. Ik heb bij mijn pc mogen passen ik was denk ik ook een half uur, mss wat langer binnen. Gesprek + uitleg en dan gekeken na mijn boobs wat kan en dan prothesen gepast. Je zou een so kunnen doen? Second opinion, een 2e consult elders om te weten of het verkooppraat is en of er elders iets anders word aangeboden. Ik ben ook van Antwerpen maar ben geopereert in gent en dat was perfect te doen. :-) lesgeven lijkt me fysiek niet zwaar, wel vermoeiend maar na 2 weken rust moet dat lukken, als je in de paasvakantie wordt geopereert. En om fotos te zien moet je meer berichten posten. En sommige staan prive en moet je toestemming om vragen. 

 

 

X S. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie! Lesgeven valt idd mee, moet alleen op het bord schrijven vandaar mijn vraag of ik makkelijk mijn arm zo lang naar boven zal kunnen steken ... Ik denk dat ik ook wel mag passen als ik nog es terug zou gaan. Ben je nooit in Antwerpen op consult Geweest?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sari:

Bedankt voor de reactie! Lesgeven valt idd mee, moet alleen op het bord schrijven vandaar mijn vraag of ik makkelijk mijn arm zo lang naar boven zal kunnen steken ... Ik denk dat ik ook wel mag passen als ik nog es terug zou gaan. Ben je nooit in Antwerpen op consult Geweest?  

Hou er rekening mee dat je de eerste 6 weken je ellebogen niet boven je schouders mag doen. Dus je armen volledig naar boven steken is geen optie ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sari:

Bedankt voor de reactie! Lesgeven valt idd mee, moet alleen op het bord schrijven vandaar mijn vraag of ik makkelijk mijn arm zo lang naar boven zal kunnen steken ... Ik denk dat ik ook wel mag passen als ik nog es terug zou gaan. Ben je nooit in Antwerpen op consult Geweest?  

 

Oh ja, je moet er rekening mee houden dat je elleboog gedurende 6 weken niet hoger als je schouder mag vanwege kapselvorming enz. Nee ben nooit op consult geweest in Antwerpen. Ik las hier over de meyere en wat ik over hem las was perfect hetgeen ik wou dus daar op consult geweest en ik was zeker en blij met hem. 

Hoeveel cc heeft hij aangeraden en welke prothesen? Op of tussen de spier?... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik allemaal niet, was precies zo kort. Ik heb gezegd dat ik een natuurlijk resultaat wil en hij zei idd iets dat bij mijn lichaam past en dan best achter de spier omdat ik veel sport en omdat achter de spier blijkbaar minder het '2 opgeplakte appelsienen effect ' geeft .... dan moet ik nu foros mailen van wat ik mooi vind ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sari:

Dat weet ik allemaal niet, was precies zo kort. Ik heb gezegd dat ik een natuurlijk resultaat wil en hij zei idd iets dat bij mijn lichaam past en dan best achter de spier omdat ik veel sport en omdat achter de spier blijkbaar minder het '2 opgeplakte appelsienen effect ' geeft .... dan moet ik nu foros mailen van wat ik mooi vind ....

 

Ahzo.. Dat is zijn mening natuurlijk. Ik heb ze ook op de spier, bb heeft ze ook op de spier, ... Er zijn er zoveel die ze op de spier hebben. Ik kom van een aa.. Heb nu een C en ze zijn echt niet opgeplakt hoor. Het is ma welke prothesen en hoeveel cc enz... Ik zou een 2e consult doen elders

Ohja! Ik sport ook veel en vond het gedacht van tussen de spier maar degoutant... Je prothesen dat misvormd word bij het opspannen vn je spieren... Brrrr... Nuja er zijn er genoeg, moet je natuurlijk zelf bepalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Consultatie bij dr. Coenen duurt inderdaad niet lang, maar je kan hem altijd mailen met al je vragen (heb ik zelf ook gedaan en krijg bijna altijd na enkele minuten al antwoord).

Ik ben zelf vorige week geopereerd door hem en ben tot nu toe heel tevreden :) 

Hij zegt idd geen cc op voorhand, maar hij bepaalt dit adhv foto's

en ik moet zeggen dat mijn borsten bijna identiek zijn aan de foto's die ik meebracht 

dus bij hem zit je, naar mijn mening, zeker goed :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie! Lesgeven valt idd mee, moet alleen op het bord schrijven vandaar mijn vraag of ik makkelijk mijn arm zo lang naar boven zal kunnen steken ... Ik denk dat ik ook wel mag passen als ik nog es terug zou gaan. Ben je nooit in Antwerpen op consult Geweest?  

2 uur geleden zei lvvvvv:

Consultatie bij dr. Coenen duurt inderdaad niet lang, maar je kan hem altijd mailen met al je vragen (heb ik zelf ook gedaan en krijg bijna altijd na enkele minuten al antwoord).

Ik ben zelf vorige week geopereerd door hem en ben tot nu toe heel tevreden :) 

Hij zegt idd geen cc op voorhand, maar hij bepaalt dit adhv foto's

en ik moet zeggen dat mijn borsten bijna identiek zijn aan de foto's die ik meebracht 

dus bij hem zit je, naar mijn mening, zeker goed :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! 

 

Ik ben ook 'patient' bij dokter Coenen :)

Mijn eerste afspraak heb ik toch even binnengezeten en ik had niet het gevoel dat hij mij buiten wou ofzo.

Ik mocht ook met vragen en foto's mailen maar ik ga toch opnieuw langst. Geeft mij persoonlijk een beter gevoel dan alles per mail.

Ik heb deze morgen men eigen foto's afgeprint en voorbeeldfoto's van wat ik mooi vind + vragenlijst en daar ga ik nu mee terug (wat ook zeker mocht!)!

 

Ik vind hem zeer vriendelijk... niet heel veel over te vinden, maar niks negatiefs in elk geval!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey allemaal    ik ben ondertussen ook bij een andere  PC geweest Dr Paul Vanstraelen. Ik heb nu een afspraak vr ingreep op 23 augustus  ( das nog ver) maar nu ben ik weer onzeker over welke implantaten best zijn eurosilicone motiva. Hij stelde ook achter de spier voor omdat ik weinig weefsel heb maar ben bang vr extra pijn en ik sport redelijk veel. Verder doet hij ingrepen in zijn privé kliniek (2800€) en in het ziekenhuis is dat duurder. 

 

Heeft iemand ervaring met het verschil eurosilicon en motiva en privé kliniek van Paul Vanstraelen ? 

 

Groetjes 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 1 juni 2017 om 13:16 zei Sari:

Hey allemaal    ik ben ondertussen ook bij een andere  PC geweest Dr Paul Vanstraelen. Ik heb nu een afspraak vr ingreep op 23 augustus  ( das nog ver) maar nu ben ik weer onzeker over welke implantaten best zijn eurosilicone motiva. Hij stelde ook achter de spier voor omdat ik weinig weefsel heb maar ben bang vr extra pijn en ik sport redelijk veel. Verder doet hij ingrepen in zijn privé kliniek (2800€) en in het ziekenhuis is dat duurder. 

 

Heeft iemand ervaring met het verschil eurosilicon en motiva en privé kliniek van Paul Vanstraelen ? 

 

Groetjes 

 

 

Ikzelf heb Motiva implantaten. 

Mijn implantaten zitten achter de spier, en de eerste dagen voelt dit inderdaad niet zo aangenaam, maar ik had de pijn veel erger verwacht! Al moet ik wel zeggen dat de nachten hel waren bij mij... 

Na ongeveer 3 weken ben ik ook weer beginnen sporten (gewoon cardio, zoals crosstrainer en lopen), en ik heb hier geen last mee ondervonden. Ik heb na 5 dagen geen pijnstillers meer genomen, en sindsdien is alles vlot (zonder al te veel pijn) verlopen.

De implantaten zelf voelen al heel zacht en natuurlijk aan, en ik ben nog maar 2 maanden po :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie! Ik ben geen kleinzerige maar ik verwacht mij wel aan helse pijnen :-( vooral ook omdat ik hier dus 2 kindjes in huis heb. Ik ben blij dat het bij jou precies vlot verlopen is Ivvvvv.

Wanneer wordt het litteken minder zichtbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sari:

Bedankt voor de reactie! Ik ben geen kleinzerige maar ik verwacht mij wel aan helse pijnen :-( vooral ook omdat ik hier dus 2 kindjes in huis heb. Ik ben blij dat het bij jou precies vlot verlopen is Ivvvvv.

Wanneer wordt het litteken minder zichtbaar?

Ik had me ook aan helse pijnen verwacht, maar uiteindelijk is het allemaal wel meegevallen! 

Achteraf bekeken is mijn herstel inderdaad best vlot verlopen :) 

Hoe het is met kindjes in huis weet ik niet (ik ben zelf 20 jaar), de eerste dagen zullen natuurlijk niet zo leuk zijn, maar daarna betert het allemaal!

Ik heb voor via het tepelhof gekozen, en ik ben nu elke dag een siliconengel aan het gebruiken voor mijn littekens, ze trekken steeds meer en meer weg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.