Ga naar inhoud

Wanneer nieuwe beha's gaan kopen?


mama

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Zou graag advies willen.

Volgens de kliniek mag ik met 4 weken PO beginnen met het dragen van beugelbeha's.

Ben bijna 2 weken PO dus wil bij 3 weken PO alvast wat gaan halen.

Is het beter om maar een paar beha's te gaan kopen, omdat de maat nog kan veranderen bij dual plane of kan ik gaan inslaan, omdat ze hooguit wat voller worden?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat je borsten nog tot een half jaar kunnen veranderen..

Dus als ik jou was zou ik nog niet teveel bh's gaan kopen ;)

Zelf ben ik dinsdag 3 weken po, en ik ga maandag ff een bh scoren!

Gewoon om te kijken op welke maat ik nu zit, ben ik wel ff benieuwt na!

Heb je trouwens weer nieuwe foto's?

Dan zou ik graag je ww willen hihi ;)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb (online) op dag 2 al nieuwe lingerie gekocht..... Kon het niet laten en ben heel voortvarend van een D cup uitgegaan :-)

het past allemaal maar net dus ik hoop dat het over een paar weekjes gewoon goed zit. Tegen die tijd ga ik toch ook weer nieuwe kopen. Die mooie (dure) boobs van ons moeten natuurlijk wel charmant verpakt zitten toch !

Veel plezier met winkelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 6e week P.o allerlei setjes gekocht.

Nu ben ik een stukje verder p.o. en past niks meer.

Goed excuus om weer te shoppen, maar wel zonde natuurlijk als je echt veel hebt ingeslagen.

Denk dat het bij iedereen verschillend is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van E naar F. 1 dus

De E zat opeens te krap en niet lekker, ik had hem toch echt niet te heet gewassen :(

En daarvoor had ik datzelfde dus met D. Het kan allemaal nog best indalen en veranderen blijkt.

Dan is het balen als je allemaal mooie setjes hebt gekocht :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat deed ik ook en dat hielp dus weinig achteraf. Maargoed je hebt evengoed steun nodig, dus na 6 weken p.o wat kopen moet toch. Met de Marlies Dekkertjes zou ik toch langer wachten (bij achter de spier in ieder geval)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de antwoorden.

Ik weet dat ze achter de spier nog van maat kunnen veranderen na een aantal weken, maar van dual had ik het nog niet gehoord. Dus vandaar mijn vraag.

Ik koop volgende week wel 2 of 3 setjes. Wil toch niet al helemaal over op de beugels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Toch best moeilijk he! ^_^ Ik ben na 3 weken bh's gaan kopen :D

Nu na 8,5 weken Po blijven ze nog steeds groeien en 1 van mijn bh's gaat naar de krappe kant.

De rest zit eigenlijk nog mooier :D

Kortom het ligt ook vooral aan het model, maar net wat moon zegt beperkt je even tot de goedkopere ;)

achteraf mischien iets slimmer geweest hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Moon, ik dacht dat bij plaatsing tussen en achter de spier het veel langer duurde voor je de uiteindelijke maat weet, omdat de prothese er dan veel langer over doet om in te dalen? En dat bij op de spier de borst al sneller de uiteindelijke grootte heeft. Maar ik denk er nog wel even over... de verleiding is zo groot om een mooie beha te kopen in plaats van die eeuwige sportbeha.....

Maar bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het kan,dat voor de spier eerder daald enzo,maar hoeft niet,en zeker ook dual plane(heb ik zelf ervaring mee) ik had van eerste dag tot aan half jaar po,gewoon dezelfde maat hoor,was niks veranderd,al lees je soms wel bij andere,dus zo zie je maar,het is bij elk zo anders.

kwestie van kijken hoe je eigen lichaam het regelt :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het kan,dat voor de spier eerder daald enzo,maar hoeft niet,en zeker ook dual plane(heb ik zelf ervaring mee) ik had van eerste dag tot aan half jaar po,gewoon dezelfde maat hoor,was niks veranderd,al lees je soms wel bij andere,dus zo zie je maar,het is bij elk zo anders.

kwestie van kijken hoe je eigen lichaam het regelt :6:

Nou ik hoop dat ik nu hou wat ik heb :154:

Meer is altijd welkom, maar minder :140:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Dus hebben jullie dan in de periode tussen de kliniek-BH (4 wkn PO) tot 6-8 wkn PO alleen maar sportbh's gedragen? Bij mij gaat de vlag uit als ik volgende week vrijdag die kliniek-BH af mag, maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik dan moet gaan dragen...

We hadden trouwens voor aanstaande zondag het idee om te gaan zwemmen met de kids, maar dan ben ik 3 weken PO. De littekens zijn wel dicht en ga geen baantjes zwemmen ofzo (gewoon kindjes vasthouden in het water), dan zou het toch wel moeten kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.