Ga naar inhoud

Lois95 : 19 april 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

Ik ben Lois en 21 jaar( over paar dagen 22)

 

Nou krijg ik voor mijn verjaardag van mijn vriend een borstvergroting. Maar ik heb een aantal vraagjes.

Mijn schoonmoeder is vandaag bij Faceland geweest voor Botox en zag zij dat ze daar ook borstvergrotingen doen. 

Heeft iemand ervaring met Faceland dr fresow? 

 

groetjes Lois! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

 

Ja hoor, ik zie hem steeds vaker voorbij komen hier.

Ook Faceland idd, paar jaar gelededen nog nooit van gehoord nu steeds vaker hier.

Dr Fresow die naam heb ik wel al eerder gehoord een aantal jaar geleden, Faceland schijnt een super goedkope kliniek te zijn:D.

De operatie's doet hij in een prive kliniek als ik het goed begrepen heb, met verschillende merken protheses.

Nav het forum heb ik even gekeken op you tube, echt grappig ook veel te vinden net als hier op het forum.

Succes!

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei lena76:

Hallo,

 

Ja hoor, ik zie hem steeds vaker voorbij komen hier.

Ook Faceland idd, paar jaar gelededen nog nooit van gehoord nu steeds vaker hier.

Dr Fresow die naam heb ik wel al eerder gehoord een aantal jaar geleden, Faceland schijnt een super goedkope kliniek te zijn:D.

De operatie's doet hij in een prive kliniek als ik het goed begrepen heb, met verschillende merken protheses.

Nav het forum heb ik even gekeken op you tube, echt grappig ook veel te vinden net als hier op het forum.

Succes!

 

Xx Lena

Ja het is daar zeker goedkoper maar daarom wil ik wel zeker weten of het goed is. 

Tot nu toe heb ik nog niks slechts kunnen vinden over die chirurg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Lois95:

Ja het is daar zeker goedkoper maar daarom wil ik wel zeker weten of het goed is. 

Tot nu toe heb ik nog niks slechts kunnen vinden over die chirurg.

 

Hey meid ,

 

ik en nog een paar meiden zijn er geholpen ..

en iedereen heeft tot nu toe een goed herstel we hadden geen pijn? De kwaliteit en nazorg is ook prima hoor vraag gerust als je vragen hebt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mylove2016:

Hey meid ,

 

ik en nog een paar meiden zijn er geholpen ..

en iedereen heeft tot nu toe een goed herstel we hadden geen pijn? De kwaliteit en nazorg is ook prima hoor vraag gerust als je vragen hebt xx

Wauw geen pijn? Dat zou top zijn hihi! 

Ik ga volgende week bellen voor een consult moest jij lang wachten voordat je geopereerd kon worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Lois95:

Wauw geen pijn? Dat zou top zijn hihi! 

Ik ga volgende week bellen voor een consult moest jij lang wachten voordat je geopereerd kon worden?

 

 

7 uur geleden zei Mylove2016:

Hey meid ,

 

ik en nog een paar meiden zijn er geholpen ..

en iedereen heeft tot nu toe een goed herstel we hadden geen pijn? De kwaliteit en nazorg is ook prima hoor vraag gerust als je vragen hebt xx

 

Heb meneer Fresow even doorgelicht:P,

 

Geen pijn:blink:? dat is echt geweldig!

En zijn jullie ook niet blauw, ik was dat namelijk helemaal niet bij mn eerst BV (maar ik zie hier wel regelmatig beurze borsten:31:).

Deze dokter heeft ook gewerkt in Helmond ziekenhuis en als ik me niet vergis ook in de Velthuis kliniek:119:.

Dus voor nu even tot zover:D, dit is dus echt een goede arts idd (tenminste voor wat ik nu heb gevonden).

En als hij idd voor veel dames een BV kan doen via Faceland voor E2395,- is helemaal TOP, zeker als hij dan ook nog werkt met verschillende protheses waaruit je kan kiezen.

Ik ga blijf jullie toch eens even volgen, gewoon nieuwsschierig xxx

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lena76:

 

 

Heb meneer Fresow even doorgelicht:P,

 

Geen pijn:blink:? dat is echt geweldig!

En zijn jullie ook niet blauw, ik was dat namelijk helemaal niet bij mn eerst BV (maar ik zie hier wel regelmatig beurze borsten:31:).

Deze dokter heeft ook gewerkt in Helmond ziekenhuis en als ik me niet vergis ook in de Velthuis kliniek:119:.

Dus voor nu even tot zover:D, dit is dus echt een goede arts idd (tenminste voor wat ik nu heb gevonden).

En als hij idd voor veel dames een BV kan doen via Faceland voor E2395,- is helemaal TOP, zeker als hij dan ook nog werkt met verschillende protheses waaruit je kan kiezen.

Ik ga blijf jullie toch eens even volgen, gewoon nieuwsschierig xxx

 

Xx Lena

Nee ik ben ook niet blauw hihi..

was wel rood van de betadine..

Dat wist ik niet dat hij in de Velthuis gewerkt heeft..

maar pijn aan de knoken? Nee hoor normaal wel dan?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lois95:

Wauw geen pijn? Dat zou top zijn hihi! 

Ik ga volgende week bellen voor een consult moest jij lang wachten voordat je geopereerd kon worden?

 

Nee kon diezelfde maand nog maar weet niet hoe het nu daar zit..

ik kon toen niet vanwege werk..

 

ik zou zeggen als het goed voelt doe je het en anders niet ;)

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ontzettend blij met Dokter Fresow. Nou, met de boobs die hij me gegeven heeft natuurlijk..

Ik ben nu 2 dagen po en heb sinds vanmorgen geen pijnstilling meer genomen.

Heb geen centje pijn (tuurlijk voelt het wat strak en moet ik gewoon voorzichtig zijn met bewegingen die ik maak).

Hij is echt een superchirurg. En inderdaad voor dat geld... :141: ik heb uiteindelijk maar 2250 betaald.. BTW-vrij zeg maar.. hebben meerdere dit gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Nivea:

Ik ben ontzettend blij met Dokter Fresow. Nou, met de boobs die hij me gegeven heeft natuurlijk..

Ik ben nu 2 dagen po en heb sinds vanmorgen geen pijnstilling meer genomen.

Heb geen centje pijn (tuurlijk voelt het wat strak en moet ik gewoon voorzichtig zijn met bewegingen die ik maak).

Hij is echt een superchirurg. En inderdaad voor dat geld... :141: ik heb uiteindelijk maar 2250 betaald.. BTW-vrij zeg maar.. hebben meerdere dit gehad?

Ohh waarom was dat btw-vrij?

ik ben heel internet aan het uitpluizen maar ik vind tot nu toe alleen maar goede verhalen over die chirurg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier op het forum 1 iemand gehoord met een nare ervaring (wel al jaaaaaren geleden).. en verder over heel internet alleen maar positieve dingen hè?

Het schijnt dat als je last hebt van psychische klachten van je kleine borsten dat de btw dan vervalt, ofzo? Omdat het dan niet meer cosmetisch is, maar medisch.

Nou had ik niet per se psychische klachten, ofzo maar ging niet graag met mijn vriendinnen met allemaal cup d naar het strand.. en dacht niet: oh leuke bikini! Maar keek altijd eerst: is het push up? Kan er nog meer push up in? En dat hoeft nu niet meeeeeer:wub:

Maar ik kan iedereen die nog geopereerd moet worden aanraden: ga naar Roel Fresow!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Nivea:

Ik heb hier op het forum 1 iemand gehoord met een nare ervaring (wel al jaaaaaren geleden).. en verder over heel internet alleen maar positieve dingen hè?

Het schijnt dat als je last hebt van psychische klachten van je kleine borsten dat de btw dan vervalt, ofzo? Omdat het dan niet meer cosmetisch is, maar medisch.

Nou had ik niet per se psychische klachten, ofzo maar ging niet graag met mijn vriendinnen met allemaal cup d naar het strand.. en dacht niet: oh leuke bikini! Maar keek altijd eerst: is het push up? Kan er nog meer push up in? En dat hoeft nu niet meeeeeer:wub:

Maar ik kan iedereen die nog geopereerd moet worden aanraden: ga naar Roel Fresow!

Oké lijkt me inderdaad zo fijn als je gewoon alle leuke bikini's aan kan zonder inderdaad eerst te kijken of er wel een push Up in zit. Ben jij daarvoor eerst bij de huisarts geweest of zei die chirurg dat het medisch werd ipv cosmetisch? 

Ben er nu bijna zeker van dat ik naar hem ga. volgende week ga ik bellen voor een consult en als dat ook goed voelt laat ik me bv door hem doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat werd door Roel zo gezegd.. Hij stelde een aantal vragen. Waaruit dus blijkt of je eronder lijdt. Dus ik ben overal heel eerlijk over geweest: ik ga gewoon zwemmen, ik ga gewoon naar het strand (maar niet van harte).. en dat was het antwoord wat het hem deed.. 6% eraf..

Ik zal je eerlijk zeggen.. ik kwam binnen bij Faceland.. en ik dacht: waar the F ben ik beland? Stond nergens goed aangegeven waar ik moest zijn, dus ging eerst helemaal naar boven.. daar zat ik verkeerd maar daar kwam ik pas achter toen ik zelf de receptioniste vroeg of ik wel goed was. Ze had denk ik geen zin gehad om te groeten ofzo. Dus ik moest een verdieping lager.

Daar zat helemaal niemand.. grietje was ff roken. Dus ik kreeg een klembord met papieren die ik in moest vullen toen ze met een nicotinegeurtje  terug kwam.. wat ik apart vond, want ik kwam daar voor een consult en wist helemaal nog niet of ik daar wel geopereerd wilde worden. Dus persoonsgegevens nog niet ingevuld.

Met stoom uit der oren (misschien nog rook van der sigaretje) kwam ze vertellen dat ik dat in hoorde te vullen. Ze liep naar een andere vrouw, waar ik eerst een gesprekje mee zou hebben en gaf door dat ik niks wilde invullen.

Dus het gesprek daar begon ook heel vreemd.. was echt van plan op te stappen. Totdat ik tegenover Roel kwam te zitten. En ik dacht: hij opereert me. En het gaf me een heel goed gevoel.

Toen ik na het gesprek met Roel weer met dat andere vrouwtje in gesprek ging over de datum en de kosten enzo, hoefde ik die papieren niet eens meer in te vullen..

Maar goed.. vet lang verhaal.. ze zouden die receptioniste moeten ontslaan<_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nivea:

Dat werd door Roel zo gezegd.. Hij stelde een aantal vragen. Waaruit dus blijkt of je eronder lijdt. Dus ik ben overal heel eerlijk over geweest: ik ga gewoon zwemmen, ik ga gewoon naar het strand (maar niet van harte).. en dat was het antwoord wat het hem deed.. 6% eraf..

Ik zal je eerlijk zeggen.. ik kwam binnen bij Faceland.. en ik dacht: waar the F ben ik beland? Stond nergens goed aangegeven waar ik moest zijn, dus ging eerst helemaal naar boven.. daar zat ik verkeerd maar daar kwam ik pas achter toen ik zelf de receptioniste vroeg of ik wel goed was. Ze had denk ik geen zin gehad om te groeten ofzo. Dus ik moest een verdieping lager.

Daar zat helemaal niemand.. grietje was ff roken. Dus ik kreeg een klembord met papieren die ik in moest vullen toen ze met een nicotinegeurtje  terug kwam.. wat ik apart vond, want ik kwam daar voor een consult en wist helemaal nog niet of ik daar wel geopereerd wilde worden. Dus persoonsgegevens nog niet ingevuld.

Met stoom uit der oren (misschien nog rook van der sigaretje) kwam ze vertellen dat ik dat in hoorde te vullen. Ze liep naar een andere vrouw, waar ik eerst een gesprekje mee zou hebben en gaf door dat ik niks wilde invullen.

Dus het gesprek daar begon ook heel vreemd.. was echt van plan op te stappen. Totdat ik tegenover Roel kwam te zitten. En ik dacht: hij opereert me. En het gaf me een heel goed gevoel.

Toen ik na het gesprek met Roel weer met dat andere vrouwtje in gesprek ging over de datum en de kosten enzo, hoefde ik die papieren niet eens meer in te vullen..

Maar goed.. vet lang verhaal.. ze zouden die receptioniste moeten ontslaan<_<

Oké misschien wordt het bij mij dan ook deels medisch. 

Oh dus geen professionele receptioniste Maarja uiteindelijk heb je inderdaad alleen met Roel te maken. Ik heb voor aankomende donderdag een afspraak gemaakt voor een consult, ben zo benieuwd!

wordt er nu al zenuwachtig van als ik eraan denk haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Jeetje, wat een prijsje zeg!
Maar dan krijg je er dus wel gratis zo een receptioniste bij :45: Mijn hemel...

Maar goed, uiteindelijk gaat het om de chirurg idd.

Ik lees hier iets over blauw zijn of niet, dat ligt niet alleen aan de operatietechniek, het gegeven of iemand pijn heeft of niet, ook niet eigenlijk...
Veel is ook lichaamsafhankelijk, dus pin jullie daar niet op vast :)

Met welke prothesen werken ze eigenlijk daar? Weet iemand dat?
Uit welke merken kun je kiezen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nou meid als die receptioniste alleen al m'n water zou hebben gebracht op de dag van de operatie dan had ik het niet gedaan.

Nee, ik denk ook dat het te maken heeft met je eigen lijf. Je pijngrens, de snelheid van herstel.  Maar het is ontzettend toevallig dat dokter Fresow zo pijnloos werkt ook al heeft hij bij mij ontzettend veel moeite moeten doen om mijn spieren los te krijgen. Dat vertelde hij na de operatie.. dus was echt bang voor de pijn.. ik slik al vanaf gisterochtend geen pijnstilling meer!

Ben trouwens vanaf mijn tepel tot aan het litteken gevoelloos. Hoe lang duurt dit ongeveer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

Met welke prothesen werken ze eigenlijk daar? Weet iemand dat?
Uit welke merken kun je kiezen?

Ze bood mij Motiva en Natrelle aan..

maar kraakte Natrelle af. Uiteindelijk voor Motiva gegaan.. deels door wat zij vertelde, maar ook omdat die wat soepeler aanvoelde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Nivea:

Ze bood mij Motiva en Natrelle aan..

maar kraakte Natrelle af. Uiteindelijk voor Motiva gegaan.. deels door wat zij vertelde, maar ook omdat die wat soepeler aanvoelde..

Die receptioniste?  Of wie is 'ze'?

En wat werd er over Natrelle gezegd dat slecht was? Even uit nieuwsgierigheid :)

 

En hebben ze nog gesproken over mentor cohesive I of II of krijg je bij hun standaard coh I?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei best_boobie:

Die receptioniste?  Of wie is 'ze'?

Oh ja goeie, haha nee.. een assistente denk ofzo. Ik moest eerst bij haar langs. Zij legde alles uit. Ze vertelde dat Natrelle te ruw was waardoor je sneller ontstekingen kan krijgen door wrijving met je wonden aan de binnenkant.

Dus vroeg waarom ze ze dan verkopen als ze ze zo slecht vindt.. maar toen zei ze dat ze het niet slecht bedoelde.

Ze hebben niks over Mentor uitgelegd. Denk dat ze die niet hadden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Nivea:

Oh ja goeie, haha nee.. een assistente denk ofzo. Ik moest eerst bij haar langs. Zij legde alles uit. Ze vertelde dat Natrelle te ruw was waardoor je sneller ontstekingen kan krijgen door wrijving met je wonden aan de binnenkant.

Dus vroeg waarom ze ze dan verkopen als ze ze zo slecht vindt.. maar toen zei ze dat ze het niet slecht bedoelde.

Ze hebben niks over Mentor uitgelegd. Denk dat ze die niet hadden..

:45: omg, wat een gekke uitleg, en nogal eenzijdig... denk dat ze mentor goedkoper in kunnen kopen en deze daarom promoten :45:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Jeetje, wat een prijsje zeg!
Maar dan krijg je er dus wel gratis zo een receptioniste bij :45: Mijn hemel...

Maar goed, uiteindelijk gaat het om de chirurg idd.

Ik lees hier iets over blauw zijn of niet, dat ligt niet alleen aan de operatietechniek, het gegeven of iemand pijn heeft of niet, ook niet eigenlijk...
Veel is ook lichaamsafhankelijk, dus pin jullie daar niet op vast :)

Met welke prothesen werken ze eigenlijk daar? Weet iemand dat?
Uit welke merken kun je kiezen?

xx BB

Ze hebben ook mentor trouwens daar kon ik ook uit kiezen. Bij mij deed ze overigens ook helemaal niet negatief over Natrelle, ik heb deze gekozen namelijk haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had jij die met dat zwarte, korte haar? Ik weet haar naam ff niet meer.. 

Bijzonder dat ze bij mij zo negatief was over Natrelle.. ze heeft Mentor niet eens genoemd.. vind het echt apart.. Alsof ze binnen zo'n korte tijd overstappen op een ander merk ofzo..

Maar goed.. heb Motiva en ben er steeds blijer mee.. Moet ook zeggen dat ik me echt te weinig had verdiept in de verschillende merken en soorten enzo. Misschien dom van me.. maar kan het net meer terugdraaien.

Kreeg jij ook die prijs min de BTW? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.