Ga naar inhoud

Alysha : 16 maart 2017 : Dr. van der Avoort : Ikazia Ziekenhuis : Rotterdam


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal!

Ik ben Alysha 28 jaar oud en mama van een dochtertje van 4 jaar. Ik ben nieuw hier en ben de site nog aan het ontdekken. Vandaag over een week krijg ik een borstvergroting... vergoed! Ik ben zo blij na zoveel jaar komt mijn droom uit. Ik kom echt van niks vandaan! Ik vroeg me af of hier vrouwen zijn waar tot 300cc is geplaatst dual plane.. dit is volgens mijn chirurg de max waar ik voor kan gaan. Ik ben heel benieuwd naar foto's de uiteindelijke cupmaat en de ervaringen. Fijn dat er zulke sites bestaan! Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

spannend, over een week al! ik word ook geopereerd met 300cc dual plane maar mijn operatie datum is pas in augustus omwille van dan pas verlof te kunnen krijgen van mijn werk. 300cc is wat ik gekozen heb na passing en 3D van crisalux. ik kon meer maar wil op een D cup uitkomen en dat is wat er mij aangeraden werd. volgens de foto's die ik op deze forum zie heb ik al goed gekozen. Ik heb als voorsituatie een cup A en B. ik weet niet op welke cupmaat jij hoopt.

Ik volg alvast je ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silly

Ik hoop uit te komen op een c... maar of ik dat ga redden met 290 max 300 weet ik eigenlijk niet. Ik kom van niets vandaan. Maar meer is helaas geen optie met mijn smalle bouw. Super spannend allemaal he. Kan niet meer wachten! Ik zal mijn ervaringen hier plaatsen kan je meekijken! Alvast succes! 

 

Hoi Chicca goeie keuze denk ik! Zeker als je al wat heb denk ik dat de maat dan erg mooi gaat uitpakken! Heel spannend en veel succes! 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alysha welkom op dit forum .. en wat goed dat je het helemaal vergoed krijgt.. :D super.. 

inderdaad aftellen nu dan voor jou.. je kan je topic aan laten passen met je operatiedatum door @Desert-Rose een berichtje te sturen.. zij kan dit voor je doen.. en is het duidelijker wanneer je geopereerd word en je eindelijk je  boobies krijgt.. 

Spannend.. benieuwd naar je resultaat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Alysha:

Hoi Silly

Ik hoop uit te komen op een c... maar of ik dat ga redden met 290 max 300 weet ik eigenlijk niet. Ik kom van niets vandaan. Maar meer is helaas geen optie met mijn smalle bouw. Super spannend allemaal he. Kan niet meer wachten! Ik zal mijn ervaringen hier plaatsen kan je meekijken! Alvast succes! 

 

Hoi Chicca goeie keuze denk ik! Zeker als je al wat heb denk ik dat de maat dan erg mooi gaat uitpakken! Heel spannend en veel succes! 

 

Liefs!

Hoi! Ik heb 250cc rond dual plane en had daarvoor een acup en ik ga waarschijnlijk uitkomen op een C dus ik denk wel dat jij ook zult uitkomen op een C hangt natuurlijk wel van je lichaamsbouw enz af :)

 

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmetjee!

 

Wat fijn wanneer ben je geopereerd? Ik ben erg benieuwd. Ik ben erg tenger weet eigenlijk niet of je het dan sneller ziet of juist niet...? Vind max 300cc wel erg natuurlijk lijken op foto's wat ik tot nu toe heb gezien:) Bedankt voor jullie berichten. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet ziek worden hoor ;) 
Je krijgt straks lekker je boobs, dan moet je wel fit zijn hihi.

Komt goed meid, het is zo gebeurd. Jij gaat lekker slapen en als je wakker wordt, heb je je boobs.

Ik ga je titel even verder aanpassen!
Alvast heel veel succes!!
En na je operatie kun je dus ook gewoon updaten in dit topic, dan heb je alles makkelijk bij elkaar staan :35: 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Alysha:

Hoi hoi ik word geopereerd in het ikazia ziekenhuis rotterdam

En mijn chirurg is dr avoort.

Ben zo zenuwachtig ben er ziek van . donderdag om 7 uur smorgens melden..... 

Liefs

Hallo ik wordt geopereerd op 12-april, nog een klein maandje wachten... mijn pc is dr Maetens uit Oostende.. dit wordt uitgevoerd in het Serruys ziekenhuis van Oostende.. zijn er hier nog meiden die ervaringen hebben met dr. Maetens? Veel liefs... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update

 

Hai Allemaal. 

Gister was het dan zover de operatie. Wat was het spannend zeg. Ik moest me om 7 uur melden zou gelijk aan de beurt zijn, maar wat bleek er was 1 prothese nog niet binnen, dus alles en iedereen mocht voor. Uiteindelijk mocht ik om half 2 mee naar de voorbereidingskamer. Daar aangesloten op alles was het OK tijd! Rillend van de zenuwen kwam ik daar aan. Na een gezellig gesprek met de chirurg en anesisist kreeg ik een kapje op, paar keer diep ademen hoorde ik, ik voelde me zwaar en was vertrokken. Toen ik wakker werd heel even wat dizzy en moe maar na een korte slaap timeout voelde ik me prima. Niet misselijk niets! Ik heb 2 drains gehad waar 1 ervan er nog inzit. Die  moest mee naar huis omdat daar nog teveel uitliep. Ik heb pijn maar het voelt als hele zware spierpijn, met medicatie is het te doen. Ik ben tot zover mega dankbaar voor het resultaaat!!!   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve Allemaal

Ik ben 5 dagen geleden geopereerd. 

Ik merk dat ik echt een hoogte verschil heb. De ene voelt vrij soepel en is al gezakt, de ander voelt stuk harder en zit echt hoger. Ik draag de borstband/martelband maar dag en nacht. Wat vinden jullie? Zakt dit vanzelf vind het maar spannend. Littekens zijn verder al heel rustig. En ik kom van niets vandaan:) 

Alvast bedankt

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alysha

 

he meis, ik heb je laatste topic even samengevoegd met dit topic.

 

Je borsten zien er echt heel erg mooi uit hoor meis, je hoeft je echt geen zorgen te maken, protheses zitten allebei nog wat hoog, wat vrij normaal is zo kort po. Ook zit er nog vocht.

 

Maak de komende weken iedere week een foto en dan zul je zien hoe je borsten gaan veranderen.

Nu lekker rustig aan herstellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 10-3-2017 om 03:31 zei Chicca:

Hallo, ik wordt geopereerd op 12 april.. ik heb ook a/b en ga voor 300 cc rond achter de borstspier.. ik ben heel benieuwd naar het resultaat...

 

Hoi, ik zit in dezelfde situatie als jij :-)  19 april! 300 cc achter borstspier en ook dr. Maetens!

 

Mijn vraag voor u: heb jij er een goed beeld van van die 300cc? Ik vond het persoonlijk nogal groot en dat is niet echt mijn bedoeling. Zij vond het passen bij mijn lengte - lichaamsbouw.

Kan er mij echter geen beeld bij voorstellen, jij ?? 

 

Groetjes en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, jij wordt dus ook geopereerd door dr. Maetens. Ik heb eergisteren nog eens opnieuw op consultatie geweest .. omdat ik aan het twijfelen was over het aantal cc. Normaal ging ik dus ook 300cc nemen maar heb toch iets,groter genomen nl 335cc. Ik had ook niet echt een beeld ervan.. maar liever iets groter of te klein... mijn vriendin vandaag geopereerd en zij heeft 320cc genomen en het resultaat toont echt naturel.. dus ben nu wel benieuwd naar volgende week... grtz 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Chicca:

Hallo, jij wordt dus ook geopereerd door dr. Maetens. Ik heb eergisteren nog eens opnieuw op consultatie geweest .. omdat ik aan het twijfelen was over het aantal cc. Normaal ging ik dus ook 300cc nemen maar heb toch iets,groter genomen nl 335cc. Ik had ook niet echt een beeld ervan.. maar liever iets groter of te klein... mijn vriendin vandaag geopereerd en zij heeft 320cc genomen en het resultaat toont echt naturel.. dus ben nu wel benieuwd naar volgende week... grtz 

Super! Bedankt voor je reactie!

 

Ik ben deze morgen ook nog eens geweest met enkel foto's als voorbeeld. Ik blijf bij 300cc. 

 

Hoe groot ben jij als ik vragen mag? Ze zei me dat dit ook een grote rol speelt.

 

Jij dus de 12de?? Ik de 19de! Spannend hé! In elk geval veel succes! Ik laat je nog weten wat ik er van vond! :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik idd de twaalfde.. ik ben 1m 60en jij? Jij ook veel succes ik zal alleszins ook aan je denken... ik krijg elke dag meer en meer zenuwen.. heb wel wat schrik voor de operatie.. maar ja in de plaatst hebben we iets waar al zolang naar verlangen. Ben jij trouwens van Oostende...grtz 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.