Ga naar inhoud

lunap : 22 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :116:

Na ff rond gekeken te hebben, zal mij eerst ff netjes voorstellen :14:

Mijn echte naam is Lidia en ik ben 27 jaar oud! Sinds feb gelukkig getrouwd met Alex!

Nu ben ik altijd wel happy geweest met mijn lichaam, maar op een of andere manier voel ik door mijn aa cup nooit "volwassen, in mijn lichaam....Dus nu ik richting 30 ga, vind dat het tijd word om een wens in vervulling te laten gaan!

Vandaag gebeld en heb paar datums voor consulst gekregen voor in nov en dan als alles goed is word ik in Januarie geopereerd! SPANNEND!

oja ik had nog ff een vraag ,hoe kan je foto bekijken bij iemand profiel?

groetjes Lidia :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lidia,

Welkom! :D

Weet je zelf al een beetje wat je zou willen, welke cup en hoe geplaatst en zo? Er zijn hier ook meiden die bij dr. Visser zijn geweest. K'tje bijvoorbeeld, zij heeft ook foto's staan hier in de galerij. Kun je gewoon naar toe door bovenaan op galerij te klikken en zo kun je best al veel foto's bekijken. Sommigen hebben een album op een externe site en dan kun je door een persoonlijk berichtje (envelopje onder iemands naam) vragen of je hun foto's mag bekijken.

Veel succes met je aankomende consult en nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lidia!

Welkom op het forum!

Zoals je waarschijnlijk al merkt, is er heel veel te lezen op het forum! Zo kom je al heel ver om alles van een borstvergroting te leren. Ik heb er zelf heel veel aan gehad.

Ik ben 21 oktober door Dr. L. Visser geopereert en ben tot nu toe heel blij met het resultaat. Had alleen maar goede verhalen over haar gelezen en veel mooie foto's gezien, dus vandaar dat ik voor haar had gekozen. De prijs van het Wellness Kliniek maakt het ook eens betaalbaar! Dr. Visser opereert ook in Nederland in een prive kliniek, maar wel voor een 'Hollandse' prijs.

Ze is heel vlot en heel eerlijk wat ze met je borsten kan. Ik had licht tubulaire borsten en elk was op een andere 'hoogte' en de een is kleiner dan de ander. Ze had dus extra werk bij mij. Ik heb jammergenoeg geen voor-foto's gemaakt (wilde ze gewoon niet meer zien!), maar je kunt mij na-foto's tot nu toe in de galerij bekijken. Ben pas 8 dagen p.o., dus moet nog van alles meemaken. Maar ben zeeeeeeeer tevreden!! :)

Ik wens je heel veel succes!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis..

welkom hier... :D

spannend joh die stap naar een bv !!

heb je al een idee naar welke cup je wilt, hoe geplaatst enz?

hoop dat je snel op consult kunt !

FOto's kun je kijken in de gallerij hier op het forum..

Veel plezier hier en succes met je consult..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lidia,

Gezellig dat je er ook bent!

Wanneer is je eerste consult?

Ik heb gister mijn eerste "echte" consult gehad, ik vond het heel leuk om zo voor de spiegel te staan met volle borsten wetende dat ze binnenkort echt zo zullen zijn!

Welke maat had je zelf in gedachte, of laat je het over aan de pc?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor zijn lieve woorden :rolleyes:

Maandag ga ik bellen voor welke dag ik mijn consult wil. Heb wel paar datums gekregen en mocht maandag dan bellen welke mij het beste uitkwam.

Wat en hoe laat ik lekker aan de PC over :141: Want ik weet niet wat het beste bij mijn lichaam past. Tuurlijk heb ik wel een beeld! Ben zelf 168 en weeg nu 62.5 maar daar wil ik wil weer naar de 58 want dat is mijn normale gewicht maar door medicijnen ben ik aangekomen! Ben een typse peer dus ik heb een mooie billen-partij! Dus ik ben zelf aan een volle c kleine D. Achter de spier of voor de spier.....zolang het resultaat maar nartuurlijk is :159:

Ik ga nog heeeeeerlijk verder lezen en me goed verdiepen! Alvast bedankt allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Welkom hier en alvast veel plezier op het forum.

Dan weet je al dat de operatie voor ongeveer januari is , zal heel snel daar zijn hoor :35:

Veel liefs Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lidia

welkom :)

leuk je eerste consult,laat je het enkel bij deze arts/kliniek of ga je verder kijken als het advies niet naar je wens is?

in elk geval veel sucses met bellen maandag voor een datum en lees je goed in he,zodat je weet waar je arts over praat :6:

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Allemaal,

Aankomende maandag heb ik een consult bij mediconsult :rolleyes:

Daarnaast heb ik ook via de mail een consult met be-clinic!

Zelf woon ik in Santpoort-Noord en moet zeggen dat wel een heerlijk gedachten vind dat zo dicht bij is! Om 9.15 heb ik mijn afspraak staan!! Oh ik heb nu al zin in! :141: Zijn er verder dames hier die ervaring hebben met mediconsult?

Daarnaast heb ik een consult met be-clinic via de mail. Als ik voor de be-clinic kies zal ook een tweede consult aanvragen.

Ga me eerst goed orrienteren!

Oja wellness(genk) staat nog ff in de wacht, omdat voor mijn gevoel te snel iets moet kiezen(omdat nu de aanbieding is) Zelf heb geen haast met mijn bv, want doe als goed is maar 1 keer en dan ook goed!

Nou meiden ik ga gauw nog ff verder werken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lunap,

Leuk he die orienterende fase? en vooral voor jou omdat je geen haast hebt, dan kan je lekker consults aanvragen en rustig aan doen. Als je eenmaal je datum hebt dan kan het je niet snel genoeg gaan hoor haha.

Slim van je om je consult bij Be clinic via de mail te doen, had ik ook net zo goed kunnen doen want mijn consult stelde helemaal niks voor. Toch voor dr Plovier gekozen hoor, dus wat dat betreft maakte mij dat rare consult niet uit, hij is wel 1 van de toppers!!!

Grappig dat je uit Santpoort Noord komt, ik ken iemand die daar woont, misschien ken jij diegene ook wel, zo groot is het niet haha.

Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen bij je, ik ben bijna aan de beurt en heb er zin in!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lunap,

Leuk he die orienterende fase? en vooral voor jou omdat je geen haast hebt, dan kan je lekker consults aanvragen en rustig aan doen. Als je eenmaal je datum hebt dan kan het je niet snel genoeg gaan hoor haha.

Slim van je om je consult bij Be clinic via de mail te doen, had ik ook net zo goed kunnen doen want mijn consult stelde helemaal niks voor. Toch voor dr Plovier gekozen hoor, dus wat dat betreft maakte mij dat rare consult niet uit, hij is wel 1 van de toppers!!!

Grappig dat je uit Santpoort Noord komt, ik ken iemand die daar woont, misschien ken jij diegene ook wel, zo groot is het niet haha.

Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen bij je, ik ben bijna aan de beurt en heb er zin in!!!

xxx

Santpoort is inderdaad niet zo groot!! alleen ik woon er net +/- een jaar ,dus ik ken nog niet zoveel mensen hahaha!

Nog 8 dagjes!!SPANNEND!!! al zenuwachtig? over 9 dagjes heb je nieuwe :1boobs::101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi lunap!

Ikzelf wordt bij Mediconsult geopereerd 21 december..

Heb net als jij ook verschillende consults gedaan bij verschillende klinieken, maar voor mij was mediconsult echt de beste! :)

Dit gewoon omdat zij mij direct een goed gevoel gaven en ik heel erg met de pc op een lijn zit met wat ik wil..

Het personeel is er erg vriendelijk en er zijn verschillende meiden op dit forum al geopereerd door dr. de boer van Mediconsult, en zij hebben allemaal goede reacties zover ik gelezen heb..

dus deze verslagen zou je ook even door kunnen lezen voor info over de kliniek ;)

nou, ik wens je alvast succes voor a.s. maandag, en ben benieuwd hoe je mediconsult zal vinden!

:116: Dee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey heey..

Spannend he al die consults..

Als ik je een tip mag geven: ga voor dr.plovier !

Hij is echt een goede chirurg, en hij maakt super mooie borsten !

Ik ben zelf ook bij hem geweest en ben super tevreden!

Er gaan op dit moment echt veel meiden naar hem, helemaal nu hij een mooie nieuwe kliniek heeft..

Weet zeker dat je er geen spijt van krijgt..

dus wie weet! eerst maareens naar medioconsult! ;)

Succes met alles...

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lunap

jij bent iniedergeval goed voorberreid!!!

Ben benieuwd wat je nu uiteindelijk beslist?

Ik zelf ben ook aan mn boobies gekomen dankzij dr Plovier en erg tevreden! Er zijn een hoop mooie resutlaten van hem hier in de gallerij te bewonderen!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

:38: Hallo dames :38:

Maandag stond ik om 10.30 voor de deur bij Mediconsult! Wat een ontzettend mooi gebouw zeg! Een lieftalige jonge dame vertelde mij dat ik plaats mocht nemen in de wachtkamer en dat zo iemand bij mij zou komen! Ondertussen heerlijk genoten van een kopje koffie! Waar ik hard aan toe was, want ik had nog geen koffie op :76:

Toen kwam Ludlage mij uit de wachtkamer pikken en kon mijn eerste consult beginnen :75:

Eerst ff wat standaard info over 'moi'en toen wat ik wilde.... :1boobs: natuurlijk!

Toen mocht ik mijn t'shirt uit doen en werden mijn nu nog kleine :1boobs: grondig bekeken! De conslusie......mooi ontwikkeld, mist alleen de volume! :136: Mijn borstbeen stond wel een klein beetje naar voren, dus ik zou nooit een grote spleet krijgen tussen mijn nieuwe :1big_boobs:

Wat ik natuurlijk het allerliefste wilde weten, hoe en hoeveel kan ik krijgen? Nou het zou voor de spier kunnen en rond 275 cc :blush: Dus een grote B kleine C! :125: ja ja ja dat wil ik wel.....alleen toe kwam de prijs :88: pfffffffff wat een geld zeg!!3810 euro!!! slik dat is 810 euro meer dan op hun website stond :39:

Ondanks dat alles heeeel goed verliep had ik er geen 'klik' ik vond allemaal te 'mooi'voor gedaan....zelf ben ik zelfstandig ondernemer en weet wat verkopen is...het voelde toch echt aan als een verkoop-praatje :44:

Nou op naar de volgende consult.....ik had hier namelijk niet de 'yes'gevoel hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Welkom op het forum. Verstandig om bij meerdere te gaan kijken. Het is toch je lichaam en dat moet je niet door de eerste de beste onder handen laten nemen! Hopelijk gaat het volgende consult beter. Ik had bij het eerste consult ook een verkooppraatje. Waarom hij beter was dan andere, bla bla bla.. Had er ook geen goed gevoel bij. Bij de tweede wel! De prijs, ja het is veel, maar het is het meer dan waard! Heb je al een datum voor je volgende consult?

Groetjes Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer zeg :-(

1troost er zijn gelukkig meerdere klinieken!!

Mijn eerste consult was ook niks bij jansen in ooisterwijk...Alles was er tip top mooi!!Maar zat ook een maar aan...Het klikte gewoon niet en was ook erg ver van huis!

Tweede in de parkkliniek ook tip top en de klik was er!!Gelijk een datum geprikt...Een vriendin van mij heeft daar ook een bv gehad, die is net als ik zeer tevreden!!

Misschien kan je even een kijkje nemen op hun site.

Succes meid met het verder zoeken naar een goede kliniek!!

liefs misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 5 years later...

Al jaren ben ik eigenlijk lid ivm graag een borstvergroting willen .Alleen wilde ik graag eerst kinderen  en borstvoeding geven voordat ik de ingreep liet doen. Nu mijn gezin compleet is en borstvoeding achter mij ligt ben ik weer gaan dromen over borstvergroting .

Nu nog in de begin fase en rond aan het kijken voor een clinic. Heb destijds een consult gehad bij mediconsult in Haarlem.

Verder nog wat info over mij, moeder van twee manen, 33 jaar jong en woon vlakbij Haarlem .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

De afgelopen jaren heb ik altijd gedroomd van een bv maar nooit was het juiste tijdstip daar ivm gezinnetje. 

Nu 2 prachtige mannetjes is ons gezin compleet. 

Afgelopen zondag consult gehad bij Diana maar niet overtuigd dat ik mij daar wil laten helpen.  20 Maart heb ik samen met mijn tweelingzus een consult bij Van Straten en 13 april in Veldhoven. 

Hopelijk loopt de kleinste snel ( nu bijna 17 maanden)  zodat ik minder hoef te tillen. Tips van mams met kleine kinderen zijn welkom.

 

P.s afgelopen zondag werd 450 cc geadviseerd. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.