Ga naar inhoud

Looks protheses achter de spier of dual plane


Aanbevolen berichten

Ik ben er al uit dat ik ronde protheses wil. Enkel niet of ik het achter de spier wil of voor dual plane kies. 

Als ik zo onbeleefd mag zijn,zijn er hier enkele dames met ronde protheses die dual plane of achter de spier hebben en mij hier een fotootje van willen laten zien zodat ik wat kan vergelijken en kijken wat voor mezelf beter zou passen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sereen:

Hi,

 

Kijk maar in mijn fotoalbum. Ik heb dual plane 375 CC afgelopen dinsdag geplaatst dus ze gaan nog "veranderen" :D

Heb ook even gespiekt Sereen, bij mij komt er ook 375CC dual plane in volgende maand, maar het pakt bij iedereen zo anders uit. Ik schrok ook van de CC's, maar pc zei dat ik dat echt moest loslaten, het is zo afhankelijk van je bouw. Maar ziet er al mooi uit hoor

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sereen bedankt meid. Ze genezen goed zo te zien. Knap!

 

Nu nog iemand vinden met achter de spier dat ik kan vergelijken :rolleyes:

 

ik zou graag rond de 400cc willen, indien mogelijk natuurlijk.

maar ik wil echt 'bolle' borsten om het zo te zeggen.ik heb zo lang geen decolleté gehad. Awel ik wil er echt mee pronken.

 

maar nu zie ik met dual plane, dat je toch ook echt mooi decolleté hebt en alsnog natuurlijk eruit zien. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei JESSICAD:

@Sereen bedankt meid. Ze genezen goed zo te zien. Knap!

 

Nu nog iemand vinden met achter de spier dat ik kan vergelijken :rolleyes:

 

ik zou graag rond de 400cc willen, indien mogelijk natuurlijk.

maar ik wil echt 'bolle' borsten om het zo te zeggen.ik heb zo lang geen decolleté gehad. Awel ik wil er echt mee pronken.

 

maar nu zie ik met dual plane, dat je toch ook echt mooi decolleté hebt en alsnog natuurlijk eruit zien. 

 

Ik heb 375 dual plane van motiva wil je gerust toevoegen aan men album 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Liefbeestje:

Heb ook even gespiekt Sereen, bij mij komt er ook 375CC dual plane in volgende maand, maar het pakt bij iedereen zo anders uit. Ik schrok ook van de CC's, maar pc zei dat ik dat echt moest loslaten, het is zo afhankelijk van je bouw. Maar ziet er al mooi uit hoor

 

 

Dankjewel! Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld en nauwelijks last dus mag niet klagen... Ja ik schrok ook van de Cc's maar valt reuze mee.. ligt idd echt aan je eigen borst :D

 

Heel veel succes alvast met de operatie komt helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei JESSICAD:

@Sereen bedankt meid. Ze genezen goed zo te zien. Knap!

 

Nu nog iemand vinden met achter de spier dat ik kan vergelijken :rolleyes:

 

ik zou graag rond de 400cc willen, indien mogelijk natuurlijk.

maar ik wil echt 'bolle' borsten om het zo te zeggen.ik heb zo lang geen decolleté gehad. Awel ik wil er echt mee pronken.

 

maar nu zie ik met dual plane, dat je toch ook echt mooi decolleté hebt en alsnog natuurlijk eruit zien. 

 

Dankjewel!! Helemaal blij ermee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lunap:

Laatst was er op Facebook een discussie dat achter de spier niet meer werd gebruikt en dat tegenwoordig dual plane en achter de spier eigenlijk hetzelfde zijn. Weet iemand als dat ook echt zo is? 

 

Topic erbij gepakt..scheelt mij weer uitleg :P 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8 maart 2017 om 10:38 zei JESSICAD:

Enkel niet of ik het achter de spier wil of voor dual plane kies. 

 

Hoi hoi, zover ik weet bepaald de PC dit ivm je huiddikte en weefsel. Heb jij hier een keuze in gehad? Het mooiste haalbare resultaat was voor mij achter de spier geadviseerd en zal je toevoegen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

 

Topic erbij gepakt..scheelt mij weer uitleg :P 

 

 

Thanks! 

 

 

Ik weet dat dual plane anders is als achter de spier.  Alleen op Facebook werd gezegd dat als een chirurg het tegenwoordig over achter de spier heeft hij eigenlijk dual plane bedoeld. 

Dus dat ze voor dual plane,  ook wel de benaming achter de spier gebruiken.  Weet je als dat klopt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei lunap:

Thanks! 

 

 

Ik weet dat dual plane anders is als achter de spier.  Alleen op Facebook werd gezegd dat als een chirurg het tegenwoordig over achter de spier heeft hij eigenlijk dual plane bedoeld. 

Dus dat ze voor dual plane,  ook wel de benaming achter de spier gebruiken.  Weet je als dat klopt? 

 

Sorry, maar jij leest al mee vanaf 2010 zoals ik eerder aangaf, ben je zo bang? of wil je gewoon 7 jaar voor onderzoek doen?

Niet dat het slecht is, ik doe dat namelijk ook deze keer bij mijn wissel:D.

Dacht jij heb je BV al lang gehad,:blink:.

 

XxLena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei lena76:

 

Sorry, maar jij leest al mee vanaf 2010 zoals ik eerder aangaf, ben je zo bang? of wil je gewoon 7 jaar voor onderzoek doen?

Niet dat het slecht is, ik doe dat namelijk ook deze keer bij mijn wissel:D.

Dacht jij heb je BV al lang gehad,:blink:.

 

XxLena,

Lol nee hoor maar dingen liep anders dan gepland in het leven.  Wilde eerst gezin compleet en dat duurde wat langer dan verwacht.  Nu eindelijk tijd voor (.)(.) volgende week consult bij Van Straten!  

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BrownieG:

 

Hoi hoi, zover ik weet bepaald de PC dit ivm je huiddikte en weefsel. Heb jij hier een keuze in gehad? Het mooiste haalbare resultaat was voor mij achter de spier geadviseerd en zal je toevoegen.

 

xx

Nee, ik ga binnenkort pas op consult. Dus ga het daar zeker vragen. 

En met wat ik hier lees op het forum hebben de meeste toch dual plane.

maar een vriendin van me heeft ook haar borsten laten doen, wel al lang geleden bij dr broncaerts in turnhout. Zij heeft ze volledig achter de spier. En als zij nu ligt zie je de borsten ook echt mooi natuurlijk vallen. Eigenlijk net het tegenovergestelde als wat hier dan weer in het gesprek over dual plane en achter de spier lees. 

Maar dit zal dan wss weer met de huid te maken hebben denk ik?

 

soit, ik hoor wat de pc te zeggen heeft. Hij is tenslotte de ervaringsdeskundige :D

enkel mag het niet te klein zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BrownieG:

 

Hoi hoi, zover ik weet bepaald de PC dit ivm je huiddikte en weefsel. Heb jij hier een keuze in gehad? Het mooiste haalbare resultaat was voor mij achter de spier geadviseerd en zal je toevoegen.

 

xx

Bedankt voor het toevoegen! En ja, ik prefereer dus toch echt achter de spier. Vind die rondingen bovenaan zo mooi!

ik hoor wat de pc te zeggen heeft. Duim duim

 

dankjewel dames!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lunap @JESSICAD hieronder een technische uitleg over het verschil van Dr Bruekers pag2 Heeft dus te maken in hoeverre de spier wordt losgemaakt van je rib! En het klopt dus "ergens wel" dat het achter de spier is maar technisch gezien 2 verschillende technieken zijn. 

 

Hoop dat onderstaande wat duidelijker is voor jullie

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.