Ga naar inhoud

xRenee : 7 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben Renee en 23 jaar oud. In het dagelijks leven werk ik fulltime als kapster. Mijn interesses zijn veel sporten (fitness) en met uiterlijke verzorging bezig te zijn. Nooit tevreden geweest over mijn borsten, staan best wel uit elkaar, dus geen decollete, gek genoeg als BHmaat cup C maar zonder bh toont dat verre van een cup C!!  Naar mijn mening veel te klein. Al paar jaar komt de gedachte van een borstvergroting in me hoofd op, maar doordat ik paar maanden geleden een bv bij kennis heb mogen bekijken vond ik het zo waanzinnig mooi!! Dat ik dacht... wauw, wat zou dat ook mooi vinden staan bij mijn lichaam, en zou ik zoveel minder problemen hebben met bepaalde kleding om te dragen...Dus ik ben mij nu sinds een tijd lekker aan het oriënteren, veel inlezen en resultaten bekijken, om mezelf goed te tijd te geven hier rustig over na te denken. Rede van twijfel is ook, dat ik er niet mee te koop wil lopen, zou een heel natuurlijk resultaat willen zonder dat me hele omgeving dat moet weten of dat het erg opvalt, vind het iets prive wat ik voor mezelf wil houden, en dat lijkt me nog een hele klus om dit met me werk te combineren ivm herstel... dus ik hoor graag verhalen en tips! 

Liefs, Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Renee! 

Hoe viel/valt je herstel mee? Op je foto te zien lijkt alles heel mooi te zijn gelukt! Ben je tevreden? En alweer aan het werk? Hebben je collega's of klanten iets gemerkt of heb je het goed verborgen kunnen houden? Veel vragen precies haha oeps. 

 

Goed herstel

nog verder! X Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Ik was al even actief hier om informatie te zoeken over borstvergroting, herstel, eindresultaten... omdat ik nu toch echt de knoop heb doorgehakt om me droom waar te gaan maken, een boobjob! :) Dus, afgelopen donderdag voor het eerst langs geweest bij Frans Straten, had zoveel goede verhalen gelezen en gezien, dus dat voelde goed. Ik wil hele natuurlijke borsten en daar is hij super goed in! 

 

Doordat ik zoveel voorbereiding had gedaan, had ik stiekum al me eigen ideeën gekregen wat ik mooi vond, dual plane anatomisch en vond resultaten van 280 en 300cc erg mooi, ik kom van een kleine B omvang 70, en wil naar een volle C a D. Wil in bikini niet dat het mega lijkt! Dat beeld wat ik dus had was niet zo handig voor me consult want ik kwam op hele andere maten uit en daardoor schiet de onzekerheid door me hoofd!!!

 

Frans adviseerde mij dual plane anatomisch 345cc high projection. En ik vond het in de spiegel mooi, ook nog als eerst 255cc gepast, vond ik wat klein, en 395cc gepast en dat vond ik te groot. Me angst was ook dat ik het echt natuurlijk wilde en niet te opvallend, pc was ervan overtuigd dat als ik kleiner ging dan 345cc dat ik spijt zou krijgen... ik schrok echt van het aantal cc's en gaf dat ook aan maar hij heeft denk wel 4x gezegd dat ik niet mezelf met andere moet vergelijken en dat het bij iedereen anders valt... 

 

Nu heb ik spijt dat ik geen 300cc heb gepast!!! (Ik neem aan dat dat de maat daartussen in is want hij zei dat het in stapjes van 45cc gaat)Ben toch zo benieuwd hoe dat staat... wel met rijst al geprobeerd maar krijg er geen goed beeld van toont veel groter dan tijdens de passessie. Ben heel benieuwd of meer meiden dezelfde behandeling als mij geadviseerd kregen en of ik resultaten van jullie mag zien! Deze week moet ik akkoord geven op de operatie die 7 maart kan plaats vinden, pc en kliniek voelde wel super goed en fijn, ze namen echt de tijd. En ze zeiden dat ik op de dag van de operatie nog mag beslissen, misschien dan maar bellen of ze 300cc ook gaan bestellen. Ik ben gewoon met grote beslissingen een twijfelkont haha.

 

Hieronder een foto van 345cc tijdens het consult.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

 

Liefs, xRenee

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii

Wat leuk dat je ook gekozen hebt voor Frans Straten,ikzelf word 6 febr geopereerd door hem,

Ik had zelfde probleem als jou,ging heel erg twijfelen,want ik wil ook graag dat het er natuurlijk uit gaat zien,ik heb zelf gekozen voor anatomische,ook 34cc en 390 gepast,hij zei tegen mij dat 390 echt wel kon,op dat moment nog geen besluit genomen,ik ben vorige week gewoon een keer teruggegaan om  te passen,zou ik je echt aanraden als je zo twijfelt,ik heb wat eigen truitjes meegenomen,omdat  je op het consult ook zoveel andere info hoort,vond ik dat met de tweede keer passen ik er veel meer bij was met mijn hoofd,en twijfelde natuurlijk toen ook wel weer,maar.mijn gevoel zei 345 cc,ik kom nu van helemaal niks dus het zou voor mij al heel anders zijn,ik zit nu op een uitgezakte 75 a:D

En ben zelf 163 en weeg 59,dus denk dat het voor mij prima is,ik vroeg ook nog naar minder,maar de consulente zei,dat moet je echt niet doen.

Ik hoop dat je hier wat aanhebt,

En trouwens op de dag zelf kun je ook nog aangeven zei ze.

Groetjes Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Sammie1983 voor je reactie! Klinkt dan inderdaad heel herkenbaar!! Fijn dat je het door de tweede keer wat zekerder wist :) het is je zo lastig voor te stellen he! Jij bent iets kleiner dan ik, ik ben 1.70 en weeg 64 kilo. Ik denk... dat ik eigelijk ook nog een keer wil passen, de afstand houdt me alleen wat tegen ik moet 1uur en 50 min rijden... maargoed, dat moet ik anders gewoon voor lief nemen! Ik was deze afspraak ook zo nerveus en er ging inderdaad veel langs me heen, tis niet niks allemaal! Sta je daar ineens in je nakende boobs haha. Toevallig dat onze operaties dicht bij elkaar liggen! Leuk!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,snap ik wel voor mij is het een uurtje,dat is dan toch wel weer anders,maar anders blijf je mischirn onzeker,en toch als ik het op de foto bij jou zie vind ik al heel mooi en natuurlijk past bij je lichaam,is dat de 345 cc?

Ja indrd daar sta je dan ineens haha,maar wat een fijne mensen daar he zo vriendelijk,voelde me erg op mijn gemak en de tweede keer ook met passen,niet het gevoel dat het allemaal te veel was,maar namen gewoon weer de tijd.

Ben benieuwd,ik stuur je na.mijn operatie wel een berichtje als je dat leuk vind,wat zo fijn is aan deze maanden dat je er dan in de zomer niet mee zit,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk dat je maar een uurtje hoeft te rijden :) ik denk wel dat je gelijk hebt, me gevoel zegt inderdaad ook dat ik gewoon even 1 keertje terug moet gaan. Hele fijne mensen waren het inderdaad, super lief! En niet dwingend of wat dan ook... fijn dat ze de 2e pas afspraak ook de tijd voor je namen. Leuk als je me wilt berichten! Kunnen we elkaar supporten tijdens het herstel hihi! Zeker fijn van deze tijd, van de zomer lopen we dan met mooie boobs in bikini! :D  me foto was inderdaad van de 345cc! Thnx voor het compliment.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

 

ik heb even je topics samengevoegd,en de titel aangepast.

 

Ik vind de 345 cc echt een mooi maatje hoor, het went altijd vrij snel ,en ook moet je in gedachten houden dat prothese borsten altijd kleiner ogen dan echte borsten.

 

Ik heb de verschillende cc op een rijtje gezet voor je.

 

300 cc - 11 breed - 5.6 projectie

345 cc  - 11.5 breed - 5.8 projectie

390 cc - 12 breed - 6 projectie

 

En als je echt blijft twijfelen kun je alsnog een keer terug gaan om te passen,maar het zou zonde zijn als je achteraf zegt, was ik toch maar iets groter gegaan, en met de 345 kies je voor de middenweg.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Desert-Rose

 

Bedankt voor het samenvoegen, en fijn om te horen dat je het mooi vindt! Kan jij misschien uitleggen waar de high projection voor staat? We hebben dat niet besproken over projecties... stond gewoon op de offerte, maar de consulent zei dat van Straten daar vaak voor kiest bij anatomisch.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan meis,

 

Het gaat hier om een High Profile, dat wil zeggen dat over het algemeen ( ligt aan het merk van de prothese) de prothese iets smaller word in verhouding met bijv een Moderate of Moderate plus ( Medium en Medium plus) maar wel meer projectie geeft ( hoever de borst naar voren komt zeg maar) 

 

Je hebt bij de anatomische van Mentor, Moderate, Moderate plus, en High profile.

 

En wil je toch dat de borst netjes afvloeit, maar wel een redelijke cup dan kiest een pc vaak voor een High.

 

Zou je nu bijvoorbeeld ronde protheses nemen, dan wil een High ook zeggen dat je meer bolling aan de bovenkant van de borst krijgt, ten opzichte van een Moderate, en dan geld ook weer dat de projectie meer word.

 

Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uit kunnen leggen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

ik merk dat ik op de verkeerde plek reactie heb geplaatst.

 

ik word ook geopereerd op 13-2 aanstaande door Frans Straten.

 

ik heb 375 high profile ronde gekozen, ben 168 lang en weeg 61. 

 

Ik had een vraagje, voor welke nazorgconstructie hebben jullie gekozen?

 

1-3 of 5jr nazorg?

 

liefs,

 

sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @Desert-Rose nu is het een stuk duidelijker! :)

 

@santamaria spannend dat schiet al lekker op! Hoe vond je het bij van Straten? Ben benieuwd waarom hij bij jou ronde adviseerde... twijfel daar stiekum ook nog over, vindt dat ook toch wel erg mooi. Ik denk dat ik voor de 3 jaar nazorg ga... anders wordt het mij echt te duur. En jij?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

 

Ik heb vanmezelf voordat ik zwanger werd volle ronde D cup en ben tijdens me zwangerschap veel aangekomen en naar cup F gegaan en na afballen van 35 kilo naar cup B , ik wil echt decollete zoals ik het had, ik mis volume bovenin, vandaar.

 

Ik heb voor 1jr nazorg gekozen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2017 om 17:37 zei xRenee:

 

 Ik denk dat ik voor de 3 jaar nazorg ga... anders wordt het mij echt te duur. En jij?

 

Ik ben ook voor 3 jaar gegaan, dat leek me een mooie in het midden. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal!

 

Ik ben heel erg benieuwd naar andere meiden hun resultaten die dezelfde behandeling als mij hebben gekregen, zijn er meer meiden die van een B cup, naar anatomisch 300cc/345cc high projection van mentor zijn gegaan? :)  misschien mag ik bij jullie spieken. Ben benieuwd!

 

Liefs, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey lieve meiden,

Hier alvast een operatie verslag van mijn new boobies!!!

 

10.30uur waren we aangekomen in kliniek Heyendael, ik moest doorlopen naar de verpleegpost, en een lieve dame met een gevoel voor humor kwam mij welkom heten, en bracht mij naar me kamertje. Door haar gingen de zenuwen even weg, ze kwam zo heerlijk nuchter over. Ik mocht lekker op mijn bed chillen zei ze, tv tje aan, en moest even wachten op een gesprekje en wat testjes. Voor mijn man was het ook wel erg relaxed dat hij de hele dag in die kamer kon blijven, met wifi en de tablet, vermaak je je wel wat uurtjes. Na een half uur kwam ze terug met wat testen, bloeddruk was goed, ietsje aan de hoge kant, net als mijn temperatuur, ze meette 38.2, ik had verhoging! Haha, dat waren dus de zenuwen want voelde me verder kiplekker.

 

Om een uur of 11.15 kwam de consulent mij even halen om het aantal CC's weer te passen, toen ze binnen kwam had ze een grote bos bloemen voor mij mee, wat lief! Ze nam uitgebreid de tijd voor me, we gingen 300cc 345cc en 390cc weer passen. 390cc viel af, voelde me er echt huge in bij me lichaam, dus het werd tussen 300 en 345cc. Alleen tussen die 2 keuze's zat zo weinig verschil, dat ik voor de grootste 345cc ben gegaan, want het went snel zeggen ze altijd! :lol:

 

Om 12.30uur mocht ik mijn mooie blauwe pakje aan, en na eventjes wachten kwam de verpleegster mij ophalen. Nu ging het echt beginnen. Met me man aan het hoofdeinde duwde hij mijn bed naar de uitslaapkamer, hier werd ik tevens ook klaargemaakt voor de ok. Een dikke kus en weg ging die, dat ging best soepeltjes dacht ik nog, had namelijk gedacht dat ik op dat moment zou mekken hihi. Daar ging ik de uitslaapkamer in, en meteen werd ik welkom geheten door een man en een vrouw, Sanne en Steef. Ze waren onwijs vriendelijk en ook weer heel nuchter in hun doen en laten, er hing een grappige ontspannen sfeer. Ik moest wel even kijken naar de uitslapende vrouwen, dat zag er toch wel even gek uit. Zo lig ik er dus ook straks bij... toen ik hier eenmaal was, voelde ik me wel nerveus worden want vanaf hier werd het wel heel echt allemaal. Pratende en wel bracht Sanne me infuus in, dat viel me reuze mee allemaal, en contenu werd alles nagelopen en gecheckt. Ik heb denk wel 6x me naam en geboortedatum, en moeten zeggen waarvoor ik hier lag. Stel je voor dat ze nu nog een foutje konden maken ^_^. Daarna kwam de arts voor de anesthesie. Weer een heel vriendelijk gesprek en ze liep alles even na, ze vertelde me dat als de narcose ging werken, ik me duizelig zou gaan voelen en dan weg zou zakken, dat vond ik wel even spannend klinken. Na dit gesprekje ging Frans alles aftekenen, voelde vertrouwd dat ik hem weer zag. Hij zei, meid dit wordt echt onwijs mooi, super! Zei ik. En toen kon ik dus mee naar de OK!

 

Toen ik die ruimte inging ging alles zo snel, er waren hier ook heel veel mensen. Ik werd op het bed neergelegt en meteen alles werd aangesloten zoals het infuus en mijn hart aan de hartbewaking. Toen vertelde de anesthesist dat ze de narcose zo in werking ging zetten, alleen had ik zelf het idee dat er al iets begon te werken, ik voelde tintelingen (maar miss zat het wel tussen me oren haha) dus ik raakte ineens zo nerveus dat me hart op hol begon te slaan, ze moesten even lachen... rustig aan meid, maak je niet druk zeide ze. Toen ging de narcose in. Ik voelde me inderdaad draaiierig en licht in mijn hoofd worden, ze zei, je voelt je nu een beetje dronken, wat drink je altijd graag? Ik wis even van de spanning niet wat ik moest zeggen, toen vroeg ze het weer, toen zei ik een mixje. Ze zei, nou meid, die krijg je nu lekker! En na een paar x adem halen vertrok ik lekker naar een diepe slaap.

 

Toen ineens werd ik wakker. Voor mijn gevoel echt wakker, maar daarvoor weet ik er waarschijnlijk zelf niks meer van. Ik voelde me super, alsof ik een beetje waus was.(voor degene die zich hierin herkennen haha :118:) dus ik ging meteen rechtop zitten, gooide de deken van me af, en ging me nieuwe tieten even bekijken. Daar kwam Steef al aan, want dat was helemaal niet de bedoeling natuurlijk, maar ik voelde uiteraard geen pijn. Dus ik moest zonder mijn armen te gebruiken weer gaan liggen. Hij vroeg aan me hoe ik mij voelde, maar ik had geen zin om terug te praten, nadat hij het weer vroeg zei ik, ik voel me wel chil! Klappertanden en wel, toen pas merkte ik dat ik mega aant schudden en klappertanden was. Toen gaf die me lekker een warm dekentje met warme lucht. Waarschijnlijk had ik het koud, maar dat merkte ik zelf niet. Echt heerlijk ontspannen was dat dekentje! Met de minuten kwam ik lekker bij, en ze vonden het zelf ook super met me gaan, ik was totaal niet misselijk dus ik mocht eindelijk weer terug naar mijn mannetje!

 

Op de kamer weer terug kon ik lekker wat uurtjes bijkomen en wilde alles aan me man vertellen, hoe langzaam en hoe ik alles 3x hetzelfde zei, kon hij er wel erg om lachen. S'middags kreeg ik 2 beschuitjes en thee, heerlijk! Barstte van de honger.Om een uur of 6 kreeg ik lekker maceroni en een vanille toetje, dat was zo heerlijk ik had zo'n zin om te eten! En uiteindelijk mocht ik om 19.30uur naar huis, best een lang dagje,maar ook fijn want je bent zo aangesterkt dat je je ook echt prima voelt om naar huis te gaan. De autorit van 2uur ging ook prima, lekker liggen slapen en geen pijn.

 

Achteraf kan ik echt zeggen dat het me allemaal zo is meegevallen! Ik had het zo weer opnieuw gedaan, zenuwen waren nergens voor nodig eigenlijk. Nu snel hestellen zodat mijn boobies zich kunnen gaan vormen en ik van ze kan gaan genieten! Heb er nu nog niks van kunnen zien helaas, maar dat komt wel :)

 

Hoop dat jullie veel leesplezier hebben gehad aan mijn verslag, en voor de meiden die nog moeten, succes! Het kan reuze meevallen zoals bij mij!

 

Liefs, xRenee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx @Bo90 :) me eerste nacht ging aardig! Van 11 tot 05.30 geslapen dus mag niet klagen denk ik! Met staan wel meer pijn, of met bepaalde beweging kan het erg gaan steken. Maar als ik dan weer rustig lig gaat het prima! Vind het erg goed te doen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Faye_ hihi leuk he! Ik had ook veel aan andere verslagen, kun je je goed inlezen! Ik heb best een goede nacht gehad! Was 05.30 wakker toen kreeg ik last van me rug van dezelfde houding steeds, verder vind ik het nog prima te doen! Mag niet klagen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo90 hihi ja ik slaap wel veel op me rug altijd idd! :1: ik ben benieuwd of ik me zo blijf voelen idd! Dan mag ik niet klagen, hoop voor jou dat het ook zo voorspoedig zal lopen! :D thnx voor je berichtje en denk aan jou donderdag :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.