Ga naar inhoud

Mila2016 : 7 maart 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

ik ben nieuw hier op het borstenforum dus weet niet of ik het zo goed heb gedaan, maar ik ben zooo blij ik wil dat graag met jullie delen!

Gister ben ik geopereerd door dokter Kevin Peters in de Jansen kliniek in Oisterwijk! Eigelijk was het in Vlaardingen maar de locatie was gewijzigd, hier kon ik veel slechte recensies vinden over Janssen kliniek dus ik was heel erg zenuwachtig! Nou wat ik kan vertellen over die kliniek is dat het helemaal super is daar! Het is er prachtig en suuuper lief personeel ze stelde me echt op mijn gemak! Echt een aanrader! Kevin is ook een hele fijne arts met goude handjes! Ik heb 450 cc dual plane mentor siliconen en ben nu al helemaal gelukkig met het resultaat! Ze zijn  nu al prachtig! Ik ben via Diana gabriels bij Kevin peters gekomen en kan het iedereen aanraden! De napijn valt me ook reuze mee gewoon heel erg veel spierpijn maar had na alle horror verhalen van iedereen veel erger verwacht! Ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn ervaring! En als je twijfelt, echt doen! Wat voel ik me nu gelukkig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden !!

 

 

oh wauw wat een mooi verhaaltje

heb je geschreven. Ik heb morgen me intake in Uden. en Oisterwijk is dat een nieuwe plaats waar ze gaan opereren? Voor mij veel

dichterbij dan Vlaardingen enz woon er kwartier vandaan en Kevin peters wil ik ook graag als arts is hoop dat het allemaal kan. Ben benieuwd wat ze zeggen. Fijn te lezen dat je eigen goed voelt. Heel veel succes met herstellen ik ben benieuwd hoe het verder gaat met je de komende dagen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Gizmootje:

Gevonden !!

 

 

oh wauw wat een mooi verhaaltje

heb je geschreven. Ik heb morgen me intake in Uden. en Oisterwijk is dat een nieuwe plaats waar ze gaan opereren? Voor mij veel

dichterbij dan Vlaardingen enz woon er kwartier vandaan en Kevin peters wil ik ook graag als arts is hoop dat het allemaal kan. Ben benieuwd wat ze zeggen. Fijn te lezen dat je eigen goed voelt. Heel veel succes met herstellen ik ben benieuwd hoe het verder gaat met je de komende dagen! 

Ja toen ik een mailtje kreeg met de datum en tijd paar dagen voor de operatie dacht ik Huh dat klopt niet het was toch in Vlaardingen? Dus ik had naar Diana gabriels gebeld en toen zeiden ze dat dat een nieuwe locatie was voor Kevin (op dinsdag in ieder geval) kwam voor mij ook super uit ik woon daar ook een kwartiertje vanaf haha! Ik zou Kevin zeker aanraden!! Maar las wel op het forum hier dat hij al vol zit tot juni ofzo :( verder gaat het heel goed de na pijn valt me nog steeds reuze mee zolang ik optijd de pijnstillers pak heb ik nergens last van alleen kan ik zelf niet goed opstaan en aankleding is lastig maar mijn moeder is lekker een paar dagen in huis die nou fijn voor mij en m'n dochtertje (1) zorgt :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad!
Ik zit in zenuwen af te wachten of ik 21 maart daar geholpen kan worden met mijn diabetes.. Dat moet goedgekeurd worden door de anesthesiloog bij de Janssen kliniek.. Dan gaat het als het goed is door.
Had eigenlijk bij Schellekens in Bosch en Duin 18 maart maar ik ben daar ineens dinsdag over afgebeld... 1,5 week van te voren :( DUs nu doet Diana er alles aan om mij dezelfde week nog bij Kevin Peters te plaatsen.
Nog even afwachten dus....
Wel fijn om te lezen dat alles goed verloopt bij kliniek Janssen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Gizmootje:

Ik zal

vanavond eens informeren of er nu extra datum vrij gekomen zijn omdat peters in Oisterwijk nu ook opereerd.

zal voor hem ook makkelijker zijn dan Vlaardingen omdat hij uit België komt. 

Ik zal het je laten weten! Maar ik denk dat het niet veel zin heeft en voor mij ook niet als je noemt dat ik misschien 21 maart bij hem mag want niks is zeker en het is alleen een oplossing op een fout die zij gemaakt hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2017 om 09:43 zei Soon-larger:

Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad!
Ik zit in zenuwen af te wachten of ik 21 maart daar geholpen kan worden met mijn diabetes.. Dat moet goedgekeurd worden door de anesthesiloog bij de Janssen kliniek.. Dan gaat het als het goed is door.
Had eigenlijk bij Schellekens in Bosch en Duin 18 maart maar ik ben daar ineens dinsdag over afgebeld... 1,5 week van te voren :( DUs nu doet Diana er alles aan om mij dezelfde week nog bij Kevin Peters te plaatsen.
Nog even afwachten dus....
Wel fijn om te lezen dat alles goed verloopt bij kliniek Janssen!

 Ohh wat erg dan zit je zo uit te leven naar de operatie en dan word ie af gezegd :o:( weet je al iets meer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2017 om 13:04 zei Gizmootje:

Gevonden !!

 

 

oh wauw wat een mooi verhaaltje

heb je geschreven. Ik heb morgen me intake in Uden. en Oisterwijk is dat een nieuwe plaats waar ze gaan opereren? Voor mij veel

dichterbij dan Vlaardingen enz woon er kwartier vandaan en Kevin peters wil ik ook graag als arts is hoop dat het allemaal kan. Ben benieuwd wat ze zeggen. Fijn te lezen dat je eigen goed voelt. Heel veel succes met herstellen ik ben benieuwd hoe het verder gaat met je de komende dagen! 

Hoe is je intake gegaan? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Gizmootje:

Hoe gaat je herstel Mila ??? 

 

Dat is inderdaad wel fijn als je echt rust kan nemen, ik heb een dochtertje van 1 en vind het heel moeilijk om rust te nemen ookal word er goed voor haar gezorgd! Nog eventjes wachten dan maar dat is het zeker waard :wub: herstel gaat verder goed eigelijk weinig pijn gehad en ik kan ook gewoon alles. Er zit nog wel veel vocht in waardoor er wel een druk op m'n borsten staat dat is wel een vervelend gevoel, merk dat als ik te veel doe of loop dat die druk meer word. En een borst voelt verdoofd aan dat is ook wel een akelig gevoel maar dat moet volgensmij wel weer terug komen. Ze zijn echt al super mooi ben er echt heel gelukkig mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.