Ga naar inhoud

Terug na ruim 7 jaar


Aanbevolen berichten

Hii Iedereen, 

 

Na ruim 7 jaar ben ik hier weer terug. Destijds was het voor een vergroting waar ik altijd tevreden over ben geweest. Echter na mijn laatste zwangerschap zijn mijn borsten erg groot gebleven. Ik wilde altijd groot, groter, grootst. Ondertussen ben ik daar aardig op terug gekomen. Ik ervaar de laatste tijd erg veel pijn in mijn nek, rug en schouders. Dit ervaar ik zeker al een jaar of 2. Het wordt steeds ondraaglijker waardoor ik steeds meer denk aan een verkleining. Ik vraag mij af of deze vergoed worden vanuit de verzekering. Ik zit momenteel op een 80G/H. 

 

Mijn borsten hebben veel eigen vetweefsel erbij rond de prothese's waardoor ze dus heel zwaar zijn. 

 

Ik zou graag in contact komen en of reacties willen van andere die hier ervaring mee hebben. 

 

Groetjes Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, en welkom terug.

 

Dat is inderdaad soms de andere kant van een bv en zwangerschap, en ik zou niet durven zeggen of dit onder verkleining en vergoeding gaat vallen, denk dat je dat met je pc moet gaan bespreken, want het zal er helemaal aan liggen hoeveel borstweefsel je over gaat houden als de protheses eruit zijn.

 

Normaal is het zo dat je een vergoeding krijgt vanaf ong een DD en meer, dus qua maat zou je dan zeggen, je komt in aanmerking,maar heb echt geen idee wat een zorgverzekeraar hier mee gaat doen.

 

Heb je al een pc in gedachten, want die moet ook de aanvraag gaan doen.

 

Ben het ook nog niet echt tegen gekomen hier, maar ik denk ook dat je het gewoon moet gaan proberen, niet geschoten is altijd mis toch?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2017 om 22:19 zei Aardbeitje:

Here the same

 

 

Alhoewel ik ben nog zwanger geraakt nu inmiddals 1,5 jaar verder ga ik weer onder het mes.

 

Terug naar 700cc ( denk ik )

En weer een tepelcorrectie.

 

Vind ze zwaar soms steken erin en niet meer mooi

Soooo terug naar 700cc wat heb je nu dan? Ik heb met mijn 450cc al behoorlijk problemen door de groote en vooral zwaarte. Ik vraag mij dan ook af bv na een verkleining of er dan ook met protheses gewerkt wordt. Nu zijn ze zo groot en vraag mij af als die protheses er uit zijn en je verkleint dan hou je toch bijna niet meer over dan een A  of vergis ik mij dan?

Op 7-3-2017 om 22:19 zei Aardbeitje:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.