Ga naar inhoud

Tips type sportbeha en eventuele crème?


Nicole123

Aanbevolen berichten

Dag dames! 

Over 2 weken ga ik 365cc dual plane laten plaatsen. Ik vroeg mij af of jullie tips hebben voor eventuele sportbehas? Ik haal er sowieso 2 van de runners world. Ook nog tips voor een eventuele goede crème voor litteken herstel of andere tips? Alle tips van alles en nog wat zijn welkom! Alvast heel erg bedankt :):):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicole123

 

Er zijn verschillende goede sport bh's, als je er maar op let dat het een level 3 moet zijn, verstelbare schouderbandjes heeft, en een voor of achtersluiting.

 

Dan kun je denken aan de: Triumph Tri Action Workout, Hema heavy non padded, Carefix Mary.

En litteken creme mag je pas gaan smeren als de wonden volledig dicht zijn en alle korstjes eraf zijn.

En op zich maakt het niet zoveel uit welke je neemt, bijv een creme met vit e is goed, kokosolie,Biodermal, maar ook bijv calendula, want het gaat erom dat er een goede hydratatie is, en het liefst zonder parafine, want dit sluit de huid af.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga na de operatie smeren met bepanthen en ik krijg speciale littekencreme op recept , omdat ik niet altijd mooie littekens ontwikkel van mezelf. Bepanthen heeft als voordeel dat het de huid niet afsluit en maximaal de genezing ondersteund. Wordt ook bij snijwonden of schaafwonden geadviseerd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 365 dual plane.

Ik wisselde een Anita sportbeha (erg stevig) af met de Hema heavy support.

Draag ze soms nog steeds. Alleen 's nachts nu na 2 maanden een naadloze sportbeha medium support.

 

En gebruik vit E crème van Hooy. 

Ook lekker als bodylotion (-;

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Sereen:

Hi,

 

Ik heb alhydran littekencreme.. Deze is helemaal super. Je kan een proef aanvragen via de website en je doet hier echt wel lang mee! Ik heb een litteken in mijn gezicht die zo goed als verdwenen is... :)

Ow die moet ik dan eens onthoudn! Thnx :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicole123 Ik heb bij Dr. Verdonck 295cc laten plaatsen (voorsituatie een lege 75B cup) en heb toen 2 sport BH's bij hem aangeschaft. Omdat ik nu eindelijk van de sport BH af kan doe ik 1 zwarte Anita Active Sport BH maat 80D weg voor 20 euro exclusief verzendkosten. Het is in goede staat. Bij interesse kan ik een foto sturen. Voor mijn littekens gebruikt ik Dermatix siliconen pleisters (overdag) en Dermatix siliconengel (s'avonds). Daarnaast smeer ik mijn borsten in met bio-olie en masseer daarmee de littekens lichtjes voor een betere doorbloeding.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2017 om 19:00 zei Silvana:

@Nicole123 Ik heb bij Dr. Verdonck 295cc laten plaatsen (voorsituatie een lege 75B cup) en heb toen 2 sport BH's bij hem aangeschaft. Omdat ik nu eindelijk van de sport BH af kan doe ik 1 zwarte Anita Active Sport BH maat 80D weg voor 20 euro exclusief verzendkosten. Het is in goede staat. Bij interesse kan ik een foto sturen. Voor mijn littekens gebruikt ik Dermatix siliconen pleisters (overdag) en Dermatix siliconengel (s'avonds). Daarnaast smeer ik mijn borsten in met bio-olie en masseer daarmee de littekens lichtjes voor een betere doorbloeding.

Groetjes!

 

Bedankt voor je tips! Mag ik vragen op welke cup je uitgekomen bent? 80D? Ik heb wel belang bij de bh :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2017 om 19:00 zei Silvana:

@Nicole123 Ik heb bij Dr. Verdonck 295cc laten plaatsen (voorsituatie een lege 75B cup) en heb toen 2 sport BH's bij hem aangeschaft. Omdat ik nu eindelijk van de sport BH af kan doe ik 1 zwarte Anita Active Sport BH maat 80D weg voor 20 euro exclusief verzendkosten. Het is in goede staat. Bij interesse kan ik een foto sturen. Voor mijn littekens gebruikt ik Dermatix siliconen pleisters (overdag) en Dermatix siliconengel (s'avonds). Daarnaast smeer ik mijn borsten in met bio-olie en masseer daarmee de littekens lichtjes voor een betere doorbloeding.

Groetjes!

 

Bedankt voor je tips! Mag ik vragen op welke cup je uitgekomen bent? 80D? Ik heb wel belang bij de bh :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.