Ga naar inhoud

Dr. Jeff Hoeyberghs


Gast cinta

Aanbevolen berichten

Hallo,

Voor diegen die gaan zoeken naar een kliniek voor een bv, KIJK UIT. Het schijnt dat J. Hoeyberghs weer een kliniek opent in Maaseik. Van de Hoeyberghs hoopt de kliniek te openen in oktober aanstaande. Kijk anders even op KLINIEK OVERZICHT.NL. Daar kom je hem ongetwijfeld tegen.

Gr, Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blijkt namelijk een gyn. te zijn en geen plastisch chirurg. Die man heeft vele vrouwen verminkt en als Goerdin. Is toen zelfs op tv geweest met een heel verslag en filmpje. Op you tube kun je het geloof ik ook vinden.

Gr,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even rechtzetten, Jef Hoeyberghs is wel degelijk een plastisch chirurg! Over zijn persoonlijkheid valt nog wel te debateren, maar hij is niet degene die al die vrouwen heeft verminkt, dat was inderdaad die gynecoloog Goerdin! :rolleyes:

Hoeyberghs opent kliniek in Maaseik

Hoffkliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke..

Ja ik had al gezocht op google..

maar vond wel een artikel over een rechtzaak maar meer ook niet!

Maar die Goerdin.. Hoe is die dan aan de slag gekunnen als pc als ie dat helemaal niet was?

Dat verhaal is mij nooit helemaal duidelijk geweest??

Link naar reactie
Delen op andere sites

iedereen kan een kliniek openen als plastisch chirurg hoor,het is aan de gene die geopereerd wil worden,om na te kijken of hij geregistreerd staat.

zo kan bv een tattoeerder dat ook,een tandarts ook enz enz

jij zelf bent de gene die op moet letten,na moet gaan of alles klopt en pluis zit,maar oke,het zou niet moeten kunnen :134::145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt, Jeff Hoeyberghs is geen gynaecoloog alleen Goerkin. Enne ja Moontje van mij mag die ook op de brandstapel. Via You Tube zie je echt geen geweldige dingen van Jeff Hoeyberghs. Goerkin spant de kroon.

Lieve groetjes van,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke..

Ja ik had al gezocht op google..

maar vond wel een artikel over een rechtzaak maar meer ook niet!

Maar die Goerdin.. Hoe is die dan aan de slag gekunnen als pc als ie dat helemaal niet was?

Dat verhaal is mij nooit helemaal duidelijk geweest??

Iedereen kan zich zomaar uitgeven voor esthetisch chirurg, daarom moet je zelf altijd goed nagaan (in België kun je dat nagaan aan het nr. dat ze hebben bij het RIZIV) of de arts waar je bij wilt gaan wel degelijk plastisch chirurg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen kan zich zomaar uitgeven voor esthetisch chirurg, daarom moet je zelf altijd goed nagaan (in België kun je dat nagaan aan het nr. dat ze hebben bij het RIZIV) of de arts waar je bij wilt gaan wel degelijk plastisch chirurg is.

Het programma van "Das je goed recht" van J. van den Heuvel kun je vinden op you tube. Als je dan borstvergroting intikt kun je het zien. Dan zie je dat Jeff Hoeyberghs aan het praten is en dat hij niet wil kijken naar de borsten van een vrouw die hij geholpen heeft. En of dat zijn ex vrouw daar ook achter zit tja ik heb geen idee. Zelf zou ik dus nooit naar hem toe gaan. Dat je in Belgie kunt nagaan via dat RIZIV nummer of dat de dokter een plastisch chirurg is wist ik niet hoor. Wel een hele goede tip trouwens.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat raar, dat iedereen zich kan uitgeven voor pc.. wacko.gif

Vind dat ook heel raar hoor. Slaat ook echt nergens op dat dat zomaar kan. Het is gruwelijk voor die vrouwen die verminkt zijn door zo'n idioot. Als die vrouwen er geen geld meer voor hebben voelen ze zich toch maar even levenslang verminkt. Dat wens je toch geen enkele vrouw toe. Ook al is het je vrijwillige keus om zo'n ingreep te laten doen vind ik niet dat de verzekeringen je in de kou moeten laten staan. Tja en dat gebeurt hier in Nederland dus wel. Waar betalen we dan nog die ziektenkosten verzekering voor.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad!! Ik heb op borstenforum .nl heel veel reacites gelezen van vrouwen die door hem geopereerd waren (Goerdin) en een heroperatie kostte misschien wel 7000 euro! Omdat ze de littekens moeen herstellen en vaak tepels enz! Je gaat er vanuit dat je na een bv mooiere borsten hebt, en dan worden ze uiteindelijk nog lelijker!!

Pff... wat voel je je dan rot !!

Heb zelfs gelezen dat die vrouw het niet meer zag zitten ! Moet er toch niet aan denken he!

En je krijgt gewoon niks vergoed... Schandalig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad!! Ik heb op borstenforum .nl heel veel reacites gelezen van vrouwen die door hem geopereerd waren (Goerdin) en een heroperatie kostte misschien wel 7000 euro! Omdat ze de littekens moeen herstellen en vaak tepels enz! Je gaat er vanuit dat je na een bv mooiere borsten hebt, en dan worden ze uiteindelijk nog lelijker!!

Pff... wat voel je je dan rot !!

Heb zelfs gelezen dat die vrouw het niet meer zag zitten ! Moet er toch niet aan denken he!

En je krijgt gewoon niks vergoed... Schandalig!!

Het is ook rond uit schandalig.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het RIZIV nr van een plastisch chirurg eindig steeds op 210. Dan weet je dat ie erkend is door het RIZIV. Hier kun je dit bijvoorbeeld nagaan.

Toch wel even fijn om te weten zeg. Zeker voor de vrouwen die nog zoekende zijn naar een ziekenhuis of kliniek. Zelf wist ik het ook niet hoor dat je het zo kon opzoeken. Ja je ziet wel een nummer staan op je papieren van de kliniek maar weet ik veel wat dat is. Nu weet ik het wel. Toch heel belangrijk om te kijken of dat een dokter wel echt een plastisch chirurg is.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

De borsten van die vrouw in dat filmpje zijn niet door Hoeyberghs onder handen genomen maar door Goerdin.

Hoeyberghs was daar destijds directeur en moest verantwoording afleggen .

De 'dader' blijft dus buiten schot en Hoeyberghs wordt met zijn bekende naam/kop weer eens afgerekend op fouten van een ander .

Klik op deze pagina onder 'Das je goed recht' op 'bekijk het fragment' :

http://omroep.vara.nl/Afleveringen-detail.2366.0.html?&tx_ttnews%5Bpointer%5D=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=11271&tx_ttnews%5BbackPid%5D=961&cHash=5d9cea01f33425ed172ef47595f977bb

Dieje Schumacher , die commentaar geeft , is zelf 'slechts' een cosmetisch chirurg ipv een plastisch chirurg ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De borsten van die vrouw in dat filmpje zijn niet door Hoeyberghs onder handen genomen maar door Goerdin.

Hoeyberghs was daar destijds directeur en moest verantwoording afleggen .

De 'dader' blijft dus buiten schot en Hoeyberghs wordt met zijn bekende naam/kop weer eens afgerekend op fouten van een ander .

Klik op deze pagina onder 'Das je goed recht' op 'bekijk het fragment' :

http://omroep.vara.n...72ef47595f977bb

Dieje Schumacher , die commentaar geeft , is zelf 'slechts' een cosmetisch chirurg ipv een plastisch chirurg ...

Hey B-cupje,

Hhmm gaat dat zo. De dader blijft uit het zicht en een ander kan het oplossen. Verschrikkelijk!!!!!! Hoop dat die Goerdin nooit meer aan het werk komt. Zelfs niet als genaecoloog. Nou ja in de toekomst zal het dan wel beter gaan met Hoeyberghs als hij wel goed werk af gaat leveren natuurlijk. En beter personeel in dienst neemt. Het is voor de vrouwen die door Goerdin onder handen zijn genomen gruwelijk met al die verninkingen. Ik heb het erg met al die vrouwen te doen en hoop dat het bij de meeste vrouwen nog hersteld kan worden zodat ze gelukkiger door het leven kunnen gaan. Goerdin die plaatsen ze maar op de brandstapel.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal niet beweren dat hoeyberghs dat op een deftiger manier had kunnen duidelijk maken maar die is gewoon zo . Misschien wordt ge zo wel hé als ge al jaren str*nt over uwe knikker krijgt ... das uit pure frustratie .

Maar hoe die als mens is interesseert mij ni , als hij ze'n 'werk' maar goed doet .

Ik ben trouwens in de Wellness geopereerd toen heel dieje heisa volop bezig was en Goerdin daar nog werkte . Ik heb toen duidelijk gezegt niet hém als chirurg te willen en ze hebben daar geen punt van gemaakt . Op het borstenforum was dat slechte nieuws over hem al even bekent want veel patienten van hem meldden zich toen aan . Dan zijn er NOG vrouwen die toch naar hem gaan en dan heb ik daar mijn bedenkingen bij .

Het neemt niet weg dat de kliniek véél sneller actie had moeten ondernemen en er zijn wel meer klinieken waar 't fout loopt .

Er moet eindelijk eens een serieuze wetgeving komen wat die privéklinieken betreft .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.