Ga naar inhoud

Dames met hetzelfde gewicht/lengte?


Gast mrslaurajessy

Aanbevolen berichten

Gast mrslaurajessy

Hi dames:48:

 

Er komen hier enorm veel verhalen en verschillende situaties voorbij op het forum, maar het enige waar ik moeite mee heb is het vinden van iemand die een soortgelijke lichaamsbouw als mij heeft en een borstvergroting onder gaat of ondergaan heeft?!

Ik weeg momenteel rond de 75 kg, en ben 1,74 lang. Heb een klein maatje A, wel "perky" volume.

En ben vooral benieuwd naar het aantal CC's dat jullie geadviseerd kregen. Ik weet dat het per persoon verschillend is, en per PC en kliniek ook. Maar ik probeer een globaal beeld te krijgen in wat ik kan/mag verwachten.

 

Hoor graag van jullie! Liefs:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, dat is een interessante vraag!

Ik weeg zelf 70 kg en ben 1.76. Ik heb -schrik niet ;)- 25 jaar geleden mijn borsten laten vergroten en toen werd mij 225 cc geadviseerd (ik was toen wel 10 kg lichter haha:D). Ik sta nu voor de prothesewissel en mijn lijf is natuurlijk ook veranderd na 25 jaar. Ook ik wil mijn 'new boobs' in verhouding zien met mijn lijf qua cc's.

Mij valt het op dat ik hier nu echt veel 'grote' borsten zie, bij het 'voor en na plaatje'! 

Zijn er meiden die grotere borsten nemen dan door de pc wordt geadviseerd of juist niet? En hoe hebben jullie je maat zelf gekozen? En waarop heb je je keuze gebaseerd? Of zijn grotere borsten veel meer 'hot' dan 25 jaar terug?

Interessant!

 

Lfs. Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

Hey Suzy! 

 

Denk dat vooral dat grote borsten in deze tijd er niet meer nep of onnatuurlijk eruit hoeven te zien. Met de kennis en kunde zijn de meeste borsten bij keuze natuurlijk uitziend! Ik denk dat daarom ook veel vrouwen groter gaan omdat het er niet nep uit hoeft te zien maar ze wel een mooie grote maat willen. Ik heb bijvoorbeeld nog geen consult gepland, maar afhankelijk van het feit dat ik gewend ben altijd een bh te dragen die een grote C of D is, zal ik niet snel uitkomen op een kleine C of D. Wat ik heb opgemerkt ook bij mezelf is dat de maat zo relatief is! Sommige vrouwen hebben borsten na een bv maat DD en die lijken op wat ik zou aannemen voor een prachtige C:blink: 

Hopelijk krijgen we wat reacties:D 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 68 kilo en 1.70m. Ik had een 75A en heb 450cc laten plaatsen. Ik ben gewoon naar het consult gegaan met mijn maximizer aan (waar ik echt in leefde) en heb aangegeven dat ik wel minstens zo groot wil gaan als dat. Met die maximizer aan kwam ik op een C denk ik (de bh zelf was in elk geval een 70C?). Aan de hand van die wensen zijn we gaan passen en kwamen we uit op 400cc omdat ze dacht dat er niet meer in kon, maar de pc zei dat 450 ook kon. En aangezien ik op dit forum heel veel lees dat vrouwen na de bv ze klein vinden lijken dacht ik nou, dan liever 450 dan 400 toch? En daar ben ik tot nu toe heeeeeel blij mee! Ik heb stiekem een bh gepast en ik kom uit op een 75E nu, maar ik heb nog 4 weken te gaan dus misschien worden ze nog iets kleiner.

 

 

Ik denk idd dat het taboe van borstvergrotingen een beetje vervaagd waardoor vrouwen sneller een maatje groter kiezen omdat het sociaal geaccepteerd word. Persoonlijk maakt het mij echt niet uit wat mensen van mijn keus vinden, ik doe dit voor mezelf en voor niemand anders en ik denk dat je dat goed in je hoofd moet houden. Jij moet je er goed bij voelen en niemand anders :)

 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
53 minuten geleden zei Renateeeeee:

Ik ben 68 kilo en 1.70m. Ik had een 75A en heb 450cc laten plaatsen. Ik ben gewoon naar het consult gegaan met mijn maximizer aan (waar ik echt in leefde) en heb aangegeven dat ik wel minstens zo groot wil gaan als dat. Met die maximizer aan kwam ik op een C denk ik (de bh zelf was in elk geval een 70C?). Aan de hand van die wensen zijn we gaan passen en kwamen we uit op 400cc omdat ze dacht dat er niet meer in kon, maar de pc zei dat 450 ook kon. En aangezien ik op dit forum heel veel lees dat vrouwen na de bv ze klein vinden lijken dacht ik nou, dan liever 450 dan 400 toch? En daar ben ik tot nu toe heeeeeel blij mee! Ik heb stiekem een bh gepast en ik kom uit op een 75E nu, maar ik heb nog 4 weken te gaan dus misschien worden ze nog iets kleiner.

 

 

Ik denk idd dat het taboe van borstvergrotingen een beetje vervaagd waardoor vrouwen sneller een maatje groter kiezen omdat het sociaal geaccepteerd word. Persoonlijk maakt het mij echt niet uit wat mensen van mijn keus vinden, ik doe dit voor mezelf en voor niemand anders en ik denk dat je dat goed in je hoofd moet houden. Jij moet je er goed bij voelen en niemand anders :)

 

Succes met je keuze!

 

Ja jouw borsten zien er ook al enorm goed uit, zo kort na de operatie. En de maat is naar mijn mening super in verhouding. Als ik de keuze krijg in 50 cc verschil dan zou ook ik voor de iets grotere gaan. Het achteraf toch groter willen is iets wat veel voorkomt hier haha 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mrslaurajessy Jaa dat is precies waardoor ik ook voor de grotere maat gekozen heb! Ik ben er ook echt al zoo blij mee haha, zeker als ik zeker weet dat die deuk in mn litteken nog gaat wegtrekken. Die van jou worden vast ook prachtig! Gewoon goed naar je pc luisteren want die adviseert het aan de hand van jouw eigen lichaamsbouw wat goed zou staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog niet geopereerd, volgende maand :P
Maar ik ben 1.68 en ik weeg ongeveer 72kg, mijn gewicht kan erg wisselen. Ik heb een 80A/B, ligt aan het type BH, ze zijn nog wel "goed gevuld" en hangen niet, ze zijn nu alleen 3 cupmaten kleiner haha. 
Wel heb ik een brede bouw (schouders en borstkas) dus vielen kleine protheses weg door mijn bouw. 
Mijn chirurg heeft 450 of 500cc geadviseerd, ik heb gekozen voor 500cc. Ik wilde graag grotere borsten dan dat ik had voor mijn gewichtsverlies, toen had ik namelijk D, nu word het E. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
2 uur geleden zei Rocker:

Ik ben nog niet geopereerd, volgende maand :P
Maar ik ben 1.68 en ik weeg ongeveer 72kg, mijn gewicht kan erg wisselen. Ik heb een 80A/B, ligt aan het type BH, ze zijn nog wel "goed gevuld" en hangen niet, ze zijn nu alleen 3 cupmaten kleiner haha. 
Wel heb ik een brede bouw (schouders en borstkas) dus vielen kleine protheses weg door mijn bouw. 
Mijn chirurg heeft 450 of 500cc geadviseerd, ik heb gekozen voor 500cc. Ik wilde graag grotere borsten dan dat ik had voor mijn gewichtsverlies, toen had ik namelijk D, nu word het E. 

 

Hay! Oh spannend zeg!!!:blush: Ja mijn gewicht ook, heb je daar rekening mee gehouden in je overweging voor de maat eigenlijk? Ik weet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan.

Ik denk ook dat ik ri 400 of meer ga gezien m'n bouw.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mrslaurajessy Ja en nee, met passen was ik wel weer een beetje opgeblazen omdat ik ongesteld moest worden en erg veel last had van m'n pds, dus lekkere bolle buik haha. Maar ik ben blij met de passessie.
En ik wilde dus eerst ook voor 400 gaan, omdat heel veel meiden die hier ook hebben gekregen. Maar die zijn uiteindelijk toch smaller dan dat ik ben. Hou daar ook rekening mee met je passessie. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, dat je bewust naar lengte en gewicht vraagt, ik voel me af en toe echt een moeke hier met al die mooie lijven die ik op foto's voorbij zie komen :P, helaas heb ik zo'n lijf niet.....

Ik ben 39, 2 kinderen. Ben 164cm en 62 kilo (waarvan er nog 3/4 af moeten), en heb echt wel een goede kont en bovenbenen en een buikje na de kids. En ga voor een mooie C cup na de operatie. Zodat mijn borsten straks in verhouding zijn met mijn onderstel en schouders

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
1 uur geleden zei Liefbeestje:

Grappig, dat je bewust naar lengte en gewicht vraagt, ik voel me af en toe echt een moeke hier met al die mooie lijven die ik op foto's voorbij zie komen :P, helaas heb ik zo'n lijf niet.....

Ik ben 39, 2 kinderen. Ben 164cm en 62 kilo (waarvan er nog 3/4 af moeten), en heb echt wel een goede kont en bovenbenen en een buikje na de kids. En ga voor een mooie C cup na de operatie. Zodat mijn borsten straks in verhouding zijn met mijn onderstel en schouders

 

Hey! Haha ja me too, allemaal fitte dames met mooie platte buikjes! Nu heb ik niet eens kids, en ben ik een stuk jonger. Maar de vergelijking is soms lastig te maken dan vraag ik me af hoe dat bij mijn lichaamsbouw zou staan en dat is niet in de schatten. :rolleyes: Vandaar inderdaad dit topic. Ook ik heb volle billen en benen én een buikje. 

Heb je je op al gepland en hoeveel cc's neem je uiteindelijk? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei mrslaurajessy:

 

Heb je je op al gepland en hoeveel cc's neem je uiteindelijk? 

Ik heb maandag mijn consult bij de Velthuis kliniek dus zal dan meer weten. Ik gok 275/300 cc. Ben wel van plan dan gelijk mijn operatiedatum te plannen, ergens eind april

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
5 minuten geleden zei Liefbeestje:

Ik heb maandag mijn consult bij de Velthuis kliniek dus zal dan meer weten. Ik gok 275/300 cc. Ben wel van plan dan gelijk mijn operatiedatum te plannen, ergens eind april

Joh dat meen je?! Ik zit zelf ook tussen Velthuis en Bergman te twijfelen. Heb je al een PC "uitgezocht"? Als het goed is wordt ik ook vlak voor de zomer geholpen afhankelijk van beschikbaarheid. Ik ga je gelijk even volgen om op de hoogte te blijven:) 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mrslaurajessy:

Joh dat meen je?! Ik zit zelf ook tussen Velthuis en Bergman te twijfelen. Heb je al een PC "uitgezocht"? Als het goed is wordt ik ook vlak voor de zomer geholpen afhankelijk van beschikbaarheid. Ik ga je gelijk even volgen om op de hoogte te blijven:) 

liefs

Ja heb een afspr bij Laura Moojen-Zaal. Zij spreekt me erg aan als ik filmpjes online zie en haar eigen website. Ze is wel commmercieel, doet veel voor tv enzo, maar aan de andere kant vind ik dat prima, ze moet haar werk dan ook waarmaken! Ik heb eind vd maand ook nog een afspr bij Bergman, puur om vergelijk te hebben met Velthuis, maar Velthuis spreekt me meer aan, puur op de manier waarop ze met je omgaan. Keurige email en info ter bevestiging, gelijk een inlog om op hun site te kunnen waar alle info op staat, de uitleg aan de telefoon. Bij Bergman kon ik een afspr online maken, geen idee met wie, en verder dan een bevestiging per mail, niets meer gehoord. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
5 minuten geleden zei Rocker:

Ik heb ook niet echt een plat buikje, zit nog wel een laagje vet overheen haha. 

Hihi bij mij kunnen er nog wel wat laagjes af hoor, maar ben hard op weg voor m'n borstvergroting. Niks mis mee:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
9 minuten geleden zei Liefbeestje:

Ja heb een afspr bij Laura Moojen-Zaal. Zij spreekt me erg aan als ik filmpjes online zie en haar eigen website. Ze is wel commmercieel, doet veel voor tv enzo, maar aan de andere kant vind ik dat prima, ze moet haar werk dan ook waarmaken! Ik heb eind vd maand ook nog een afspr bij Bergman, puur om vergelijk te hebben met Velthuis, maar Velthuis spreekt me meer aan, puur op de manier waarop ze met je omgaan. Keurige email en info ter bevestiging, gelijk een inlog om op hun site te kunnen waar alle info op staat, de uitleg aan de telefoon. Bij Bergman kon ik een afspr online maken, geen idee met wie, en verder dan een bevestiging per mail, niets meer gehoord. 

Haha mooi die herkenning, fijn zeg! Bij Velthuis ga ik ook naar Moojen-Zaal. Ze profileert zichzelf wel heel erg ook op tv en internet maar het stelt mij wel gerust uitgebreid haar werkwijze en omgang te zien. Plus haar werk is enorm kundig en mooi. Ook ik plan nog een consult bij Bergman, dan bij PC Koopmann vanwege z'n werkervaring en omdat m'n zus ook door hem geholpen is. Ik had Velthuis midden in de nacht gemaild met een aantal vragen en de volgende ochtend werd ik heel netjes en correct terug gebeld, ook vrijblijvend ze waren niet aan het pushen voor een consult oid. Ook wel prettig. Het meeste spreekt mij Velthuis aan vanwege hun nazorg programma. Ben gevoelig aangelegd haha:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
Op 6-3-2017 om 19:29 zei Rocker:

@mrslaurajessy Ja en nee, met passen was ik wel weer een beetje opgeblazen omdat ik ongesteld moest worden en erg veel last had van m'n pds, dus lekkere bolle buik haha. Maar ik ben blij met de passessie.
En ik wilde dus eerst ook voor 400 gaan, omdat heel veel meiden die hier ook hebben gekregen. Maar die zijn uiteindelijk toch smaller dan dat ik ben. Hou daar ook rekening mee met je passessie. 

 

Hi! Je zei dat je veel gewicht was verloren toch? Mag ik vragen van welk gewicht je afkomt? Mijn doel is om idealiter 10 kg af te vallen, zit nu op bijna 4 kg. Maar aangezien ik toen ik jonger was een slanke den was en nu ik ouder ben heel erg wissel in gewicht weet ik niet zo goed in welke mate ik er rekening mee moet houden. Wie weet ga ik ooit nog wel eens een bodybuilding wedstrijd meemaken, of door een zwangerschap weer terug komen op m'n oude zware gewicht. Dan wil je natuurlijk niet dat je borsten niet bij je lichaam passen. En in hoe verre je borsten mooi blijven bij het jojo-en? De huid wordt wat opgerekt en het vetweefsel komt en gaat maar blijf er (met implantaten) dan nog een mooie borst over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei mrslaurajessy:

Hi! Je zei dat je veel gewicht was verloren toch? Mag ik vragen van welk gewicht je afkomt? Mijn doel is om idealiter 10 kg af te vallen, zit nu op bijna 4 kg. Maar aangezien ik toen ik jonger was een slanke den was en nu ik ouder ben heel erg wissel in gewicht weet ik niet zo goed in welke mate ik er rekening mee moet houden. Wie weet ga ik ooit nog wel eens een bodybuilding wedstrijd meemaken, of door een zwangerschap weer terug komen op m'n oude zware gewicht. Dan wil je natuurlijk niet dat je borsten niet bij je lichaam passen. En in hoe verre je borsten mooi blijven bij het jojo-en? De huid wordt wat opgerekt en het vetweefsel komt en gaat maar blijf er (met implantaten) dan nog een mooie borst over?

 

Ik ben in 2 jaar tijd ongeveer 25kg afgevallen, weeg nu steeds tussen de 71 en 74kg . Op m'n zwaarst woog ik 96kg haha. 

Volgens mij heeft iedereen wel een beetje een jojo effect maar als het echt om tientallen kilo's gaat is het denk ik niet echt bevordelijk voor je boobbies. 

Wilde eigenlijk ook liever voor de spier vanwege krachttraining en paaldansen, maar de chirurg heeft mij dit afgeraden vanwege het gewicht van de protheses en dat m'n huid elastisch is aan de onderkant van m'n borst. 

Ik ga het zien wat het effect is met dual plane en krachttraining, nog een maandje wachten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
19 minuten geleden zei Rocker:

 

Ik ben in 2 jaar tijd ongeveer 25kg afgevallen, weeg nu steeds tussen de 71 en 74kg . Op m'n zwaarst woog ik 96kg haha. 

Volgens mij heeft iedereen wel een beetje een jojo effect maar als het echt om tientallen kilo's gaat is het denk ik niet echt bevordelijk voor je boobbies. 

Wilde eigenlijk ook liever voor de spier vanwege krachttraining en paaldansen, maar de chirurg heeft mij dit afgeraden vanwege het gewicht van de protheses en dat m'n huid elastisch is aan de onderkant van m'n borst. 

Ik ga het zien wat het effect is met dual plane en krachttraining, nog een maandje wachten :) 

Wat ongelofelijk knap zeg, zeker om het over zo een lange tijd vol te houden, respect:wub: Ik van de 81,5 kg(kan nog zwaarder zijn geweest maar ik heb lang niet op de weegschaal gestaan voor die tijd) nu op 77/78 kg sinds begin Januari begonnen. Gewicht is niet alles als ik op 75 kg er goed uit zie en tevreden ben stop ik daar maar zal eerder ri de 70 kg zijn. Lang leve de "hoe ik er vroeger uitzag". Als ik nu foto's terug zie waar k dacht dat ik "dik" was:75: belachelijk.. Zo zeker, je zal wel ff niet meer aan de paal mogen na je BV, dans je voor sport of werk? Ben enorm benieuwd hoe dat zich gaat herstellen! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei mrslaurajessy:

Wat ongelofelijk knap zeg, zeker om het over zo een lange tijd vol te houden, respect:wub: Ik van de 81,5 kg(kan nog zwaarder zijn geweest maar ik heb lang niet op de weegschaal gestaan voor die tijd) nu op 77/78 kg sinds begin Januari begonnen. Gewicht is niet alles als ik op 75 kg er goed uit zie en tevreden ben stop ik daar maar zal eerder ri de 70 kg zijn. Lang leve de "hoe ik er vroeger uitzag". Als ik nu foto's terug zie waar k dacht dat ik "dik" was:75: belachelijk.. Zo zeker, je zal wel ff niet meer aan de paal mogen na je BV, dans je voor sport of werk? Ben enorm benieuwd hoe dat zich gaat herstellen! Liefs

 

Haha ja ik ben nooit echt dun geweest dus ik heb alleen foto's dat ik denk, zie je toen was ik al een dikkerdje haha. 

Maar wie weet zie je er nu met 75kg prima uit, als ik onder de 68 weeg dan ben ik voor het zicht te mager. 

 

Ja ik mag 12 weken niet paaldansen. Doe het voor sport maar ik doe ook wedstrijden en dans ook op shows. Geef ook les. Dus beetje van alles ermee haha. 

Het zou geen probleem moeten zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
Op 8-3-2017 om 19:13 zei Rocker:

 

Haha ja ik ben nooit echt dun geweest dus ik heb alleen foto's dat ik denk, zie je toen was ik al een dikkerdje haha. 

Maar wie weet zie je er nu met 75kg prima uit, als ik onder de 68 weeg dan ben ik voor het zicht te mager. 

 

Ja ik mag 12 weken niet paaldansen. Doe het voor sport maar ik doe ook wedstrijden en dans ook op shows. Geef ook les. Dus beetje van alles ermee haha. 

Het zou geen probleem moeten zijn. 

Ja maar dat is het ook met mijn bouw zie ik er onder 65 waarschijnlijk niet uit.. wel jammer he zon grote onderbreking van je hobby! Heb je al bezigheden opgezocht voor die tijd haha. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
23 uur geleden zei Sereen:

Hi,

 

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd. Dus bijna 1 week PO :)

 

Ik ben 1,74m bij 60 kg en heb mentor 375 CC Coh 2 hp :D. Ronde prothese omdat mijn huid dun is...

 

Succes met de voorpret :)

Gefeliciteerd één week PO!!!!:43:Ik ben benieuwd naar je resultaat!!! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.