Ga naar inhoud

Laura76 : 14 april 2017 : Dr. Oelbrandt : Singelbergh Kliniek : Beveren


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben 40 en mama van 2 jonge kindjes. 14 April is D-day, dan heb ik een afspraak voor een bv bij Dr Oelbrandt. Ik zou gaan voor 300cc, kunnen jullie zeggen of dit voor nek- schouderproblemen zou kunnen zorgen? Iemand ervaring? Ik had eigenlijk voor 400cc willen gaan maar dr Oelbrandt zei dat dit zeker zou gaan trekken op nek en schouders. Iets wat bij mij sowieso probleemplaatsen zijn. Ik heb nu een kleine C-cup. Ik zou op een DD uitkomen, wat id jullie ervaring?

 

De 3D-simulatie, is die realistisch, geeft dit achteraf gezien een correct beeld van het eindresultaat? Heeft er iemand foto's van de 3D en het uiteindelijke resultaat?

 

3 dagen voor mijn bv laat ik lipo doenvan buik, maag, flanken, mini-buikwandcorrectie omdat ik met een lelijk litteken van keizersnede zit. En met het gerecycleerde vet een lipofilling van de bips. 

 

Ik wou eigenlijk alles ineens maar dat vond de dokter te veel en iets te veel risico. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik kan je niet vertellen waar je op uit gaat komen, maar ik had een lege c cup en heb 340cc voor de spier gekregen, de precieze maat weet ik nog niet want ben pas 9 dagen po, maar DD ga ik echt niet redden hoor. Maar misschien ligt dat er ook aan hoe je bouw is. 

 

Vind het wel apart dat alle pc's verschillende adviezen geven, ik heb een bv en een grote buikwandcorrectie tegelijk gehad, de eeeste pc waar ik was bij Bergman wilde er ook lipo van de flanken bij doen, maar de pc waar ik uiteindelijk ben geweest raadde dit echt af, omdat de doorbloeding vanaf de flanken juist tengoede komt bij de bwc en die is natuurlijk niet optimaal na een lipo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had niet echt een doel qua cup, ik wilde gewoon een natuurlijke vergroting, weer volle borsten ipv die leegte :) Ik ben er wel heel blij mee, alleen de uiteindelijke cupmaat weet ik dus nog niet, nog even een paar weekjes wachten, maar draag nu een 85c van sportbh. 

 

Heb eigenlijk helemaal niet veel pijn, van Mn borsten af en toe steken onderin en had echt veel meer pijn aan Mn buik verwacht maar dat is me ook echt heel erg meegevallen. de meeste pijn heb ik gehad aan mijn rug en schouders van de 3 dagen die ik bedrust moest houden. Vond de eerste dagen wel pittig hoor, maar was wel echt te doen. 

Was lastig om bijv overeind te komen uit bed, omdat je je buik en je borsten probeerd te ontzien, heb daar wel echt hulp bij nodig gehad. 

 

Moet eerlijk zeggen dat het mij wel heel zwaar lijkt om 3 dagen na de operatie weer onder narcose te moeten, geeft toch wel even een aanslag op je lichaam, qua conditie etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom!

Jeetje zeg, wat een hoop op een paar dagen, wat er bij jou gaat gebeuren...
Ik kan me voorstellen dat je pc dat niet allemaal in 1 keer wil doen met een bv erbij!

Heb je op dit moment nekklachten, dat je hierover begint? En mag ik vragen welke omvang je nu hebt in bh's? Een 70C is anders dan een 80C, dus geeft het ook een ander resultaat :)

Krijg je een medium of een high profile prothese?
In principe zou 300 cc geen nekklachten moeten geven hoor, het dragen van een goede ondersteunende bh, die niet trekt aan je schouders (want dan is de maat vaak niet goed) is wel een vereiste :35: 

 

Ik zal je topictitel alvast aanpassen, dan kun je dit topic ook blijven gebruiken na je operatie(s)
Ik zet het bij de operatieverslagen van de borstvergrotingen, omdat ik het niet in 4 categorien tegelijk kan zetten :P 

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ja ik heb een nekhernia en vaak schouderklachten (stress, bureauwerk,...). 

 

Ik heb een 80 à 85C. Een medium profile rond voor de borstspier van Mentor. 

 

Ik ben nergens dramatisch dik of geen echt vel te veel maar het zit overal zo een beetje dus ja lipo op veel plaatsen en dan die mini bwc voor het litteken dat enorm jeukt en trekt. 

 

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah oke, vandaar!
Sja.. dat is lastig te zeggen of je met 600 cc meer, meer last zou hebben van je nekhernia.. Het zal wel weer ff wennen, maar dat is het voor iedereen.
Denk niet dat die halve kilo zoveel meer verschil zal gaan maken uiteindelijk, in gevoel....
Wel is het zo, dat veel meiden in het begin last hebben van nek of schouders, maar dat komt ook doordat alles stijf wordt na de operatie. Er gaat in de spier gesneden worden, dus dat geeft pijn en dan ga je ff anders liggen, staan en zitten.. Dat kan wel wat extra last veroorzaken, maar is dus maar tijdelijk :)

Die 300 cc medium profile, even op de gok, zal je idd in bh een DD/E gaan geven. Ziet er dan ook wel als een hele volle D uit, misschien een kleine E. (DD is eigenlijk gelijk aan E, vandaar)

Succes!!

xxx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.