Ga naar inhoud

Even voorstellen


Roefke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik ben een nieuw lid en wil graag mijn verhaal delen. 8 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad bij dokter Bruno den hondt in Tongeren. Nu zijn beide protheses gescheurd en heb ik pijnlijke en gezwollen borsten. Heel vervelend zeker als je dan belt en zeer onvriendelijk te woord gestaan word. Dus heb ik er niet voor gekozen om daar terug te gaan. Nu ga ik naar de Velthuis kliniek en ben erg fijn te woord gestaan. Vind het erg spannend weer een operatie. Zijn er meer die dit meegemaakt hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom!

 

Ow nee ! klinkt inderdaad pijnlijk :( En wat grof dat ze zo onvriendelijk waren seg! Maar goed ook misschien? Naar een andere pc die wel vriendelijk is en je graag helpt ! :) 

 

Misschien eens de zoekbalk gebruiken? Ik durf niet meteen te zeggen wie daar ervaring mee heeft. Maar ben er zeker van dat er hier op het forum hetzelfde doorstaan. 

Het lijkt me inderdaad nog steeds erg spannend !! :D Maar hopelijk dat je daarna geen last meer hebt van pijnlijke borstne! Zijn de prothesen allang gescheurd? Loop je er allang mee rond? 

 

Groetjes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

helaas een bekend fenomeen bij dr. D'hondt in TOngeren..
Het eerste consult trekken ze ruim de tijd voor je uit, maar als er dan wat aan de hand is, na een operatie, of jaren later zoals in jouw geval, wordt je niet op een fatsoenlijke manier te woord gestaan...

Het probleem dat bij jou helaas ontstaan is, is dat je een prothese in je lichaam hebt, die destijds last heeft gehad van productiefouten.
Helaas hoor je heel vaak, dat diegenen die in die tijd bij D'hondt geopereerd zijn (en ook in andere klinieken hoor, waar natrelle toen gebruikt werd) dat die een of in jouw geval twee, prothesen scheuren..

Goed dat je nu kiest voor een andere praktijk. Heb je ook al een pc op het oog?
Gaat Natrelle de gescheurde prothesen trouwens vergoeden, als ik vragen mag?
En heb je al een operatiedatum? Dan kunnen we dat vermelden in je titel :) 

 

Succes!!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎-‎3‎-‎2017 om 10:33 zei Roefke:

Hallo allemaal ik ben een nieuw lid en wil graag mijn verhaal delen. 8 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad bij dokter Bruno den hondt in Tongeren. Nu zijn beide protheses gescheurd en heb ik pijnlijke en gezwollen borsten. Heel vervelend zeker als je dan belt en zeer onvriendelijk te woord gestaan word. Dus heb ik er niet voor gekozen om daar terug te gaan. Nu ga ik naar de Velthuis kliniek en ben erg fijn te woord gestaan. Vind het erg spannend weer een operatie. Zijn er meer die dit meegemaakt hebben? 

Oooh wat erg, ik hoop dat je snel geholpen wordt.

Volgens mij werken er verschillende artsen van de velthuis ook in een gewoon ziekenhuis mocht je hier prettiger bij voelen ivm wissel.

Veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.